بدون دیدگاه
آیفون باز, اپلیکیشن های پیش فرض

بهترین برنامه pdf برای ایفون که قطعا لازمتان می‌شود!

بهترین برنامه pdf برای ایفون

اگر از افرادی باشید که در گوشی خود از اطلاعات و یا داکیومنت‌های زیادی نگهداری می‌کنید، قطعا با فرمت پی دی اف آشنایی دارید. البته برای خواندن و یا مشاهده‌ی فایل‌های PDF شما باید از یک ابزار کاربردی استفاده کنید. در این مطلب هم ما با معرفی بهترین برنامه pdf برای ایفون با شما همراه خواهیم بود.

++ PDF Photos

اپلیکیشن‌های زیادی برای استفاده از فایل‌های پی دی اف وجود دارند، البته ممکن است گاهی کاربرد آن‌ها متفاوت باشد، برای مثال برنامه‌ی PDF Photos یک ابزار کاربردی است که به کمک آن می‌توانید به راحتی عکس‌ها را به پی دی اف تبدیل کنید و آن‌ها را در داکیومنت‌های خود نگه داری کنید. با قابلیت‌هایی که این نرم افزار در اختیار شما قرار داده است، می‌توان آن را بهترین برنامه pdf برای ایفون به حساب آورد.

با این نرم افزار شما می‌توانید layoutهای مختلفی انتخاب کنید و عکس‌ها را به شیوه‌ای که دوست دارید در صفحه تنظیم کنید. با ابزارهای موجود در برنامه هم شما می‌توانید صفحات را شخصی سازی کنید، برای آن‌ها فوتر و هدر و یا حتی لوگوی مخصوص خود را قرار دهید. با انتخاب سایز برگه‌ها هم دیگر دغدغه اندازه را نخواهید داشت.

لینک دانلود برنامه از آی‌اپس:  ++ PDF Photos

PDF Reader Pro

اگر شما هم از طرفداران کتاب و به خصوص کتاب الکترونیک هستید، حتما به یک برنامه PDF خوان نیاز پیدا خواهید کرد. برنامه‌ی PDF Reader Pro این امکان را می‌دهد تا هر پی دی افی را به راحتی باز کنید و بخوانید. البته تنها کار برنامه به اینجا ختم نمی‌شود، چرا که با استفاده از ابزارهای موجود در این اپلیکیشن شما می‌توانید صفحات را نشانه گذاری کنید و حتی در صفحات آن‌ها نت برداری کنید و بنویسید.

امکانات و ویژگی‌های برنامه PDF Reader Pro:

  • امکان جستجوی محتوای پیشرفته
  • ایجاد دسته بندی برای فایل‌ها
  • امکان رمزگذاری برای پی دی اف‌ها

برنامه PDF Reader Pro

لینک دانلود برنامه از آی‌اپس: PDF Reader Pro

Scanner – PDF Documents

اسکن کردن مدارک و تبدیل آن‌ها به پی دی اف روی گوشی‌های آیفون قطعا امکان پذیر نیست و اغلب افراد برای این کار به کافی‌نت‌هایی که دستگاه اسکنر دارند، مراجعه می‌کنند و البته بعد از آن هم باید با استفاده از یک برنامه‌ی کانورتر آن را تبدیل به یک فایل PDF کنند.

اما با پیشرفت روزافزون نرم افزارهای iOS دیگر لازم نیست روند سختی را در پیش بگیرید. برای چنین کاری شما می‌توانید از برنامه Scanner – PDF Documents برای آیفون استفاده کنید. با این ابزار شما دیگر نیازی به دستگاه‌های بزرگ اسکنر ندارید و می‌توانید مدارک خود را با دوربین گوشی خود اسکن کنید و همان جا آن را تبدیل به فایل پی دی اف کنید.

برنامه Scanner - PDF Documents

لینک دانلود برنامه از آی‌اپس: Scanner – PDF Documents

جمع بندی

فرمت پی دی اف کاربردهای زیادی دارد و قطعا همه شما از آن استفاده کرده‌اید. اما در این مطلب ما سعی کردیم بهترین برنامه pdf برای ایفون و ابزارهایی را که برای ساخت پی دی اف، تبدیل فرمت، و یا حتی خواندن آن معرفی کنیم. امیدواریم از آن‌ها استفاده کنید و لذت ببرید. البته اگر درمورد هرکدام از برنامه‌ها سوالی دارید، می‌توانید در بخش کامنت‌ها آن را با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.