بدون دیدگاه
معرفی بازی

بهترین بازی های فوتبال منتخب بلاگ اپس

بازی های فوتبالی آیفون

معرفی بهترین بازی های فوتبال

فوتبال یکی از ورزش‌های پرطرفدار در سراسر دنیاست و بازی سازان به دلیل محبوبیت بالای آن تصمیم به ساخت بازی‌های فوتبالی جذاب شدند که با آن‌ها بتوانند افراد را ساعت‌ها سرگرم خود کنند. ما در این مقاله به بررسی بهترین بازی های فوتبال منتخب بلاگ اپس پرداختیم. اگر علاقه‌مندید با آن‌ها آشنا شوید، ما را در این مطلب همراهی کنید.

FIFA Soccer

یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های فوتبال برای آیفون را می‌توان FIFA Soccer نام برد که توسط کمپانی Electronic Arts منتشر شده است. در این گیم شما باید در تیم خود بازیکنان قوی و حرفه‌ای را قرار دهید و آن را به بهترین نحو مدیریت کنید. بازی کردن FIFA Soccer بسیار شبیه به دنیای واقعی است و برای شروع کافیست گروه مورد علاقه‌ی خود را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کرده و سعی کنید با استفاده از تکنیک‌های مختلف مسابقه را ببرید. نکته قابل توجه این است که شما این امکان را دارید که بازیکنان مورد نظرتان را بخرید و یا بفروشید و با انجام این کار بهترین ترکیب ممکن را به وجود آورید.

بازی فیفا برای آیفون

امکانات و قابلیت‌های بازی FIFA Soccer:

  • طراحی گرافیک خارق العاده
  • پخش صداهای هیجان انگیز و واقعی
  • بیش از 30 لیگ
  • وجود 17000 بازیکن
  • بازی کردن به صورت آنلاین
  • امکان کسب جوایز متنوع
  • وجود حالت‌های مختلف بازی

اگر شما هم دوست دارید یکی از بهترین بازی های فوتبال را تجربه کنید، ما دانلود FIFA Soccer که هم اکنون در اپ استور آی‌اپس موجود است را پیشنهاد می‌دهیم.

Rumble star

در بازی هیجان انگیز Rumble star باید گروهی از حیوانات گوناگون را تشکیل دهید و می‌توانید با بازیکنان زیادی در سراسر دنیا مسابقه دهید و با پیروز شدن بر آن‌ها امتیاز کسب کنید. در این گیم باید توپ فوتبال را در بهترین موقعیت پرتاپ کنید تا گل شود و این گونه می‌توانید برنده شوید.

ویژگی‌ها بازی فوتبال حیوانات:

  • گرافیک سه بعدی
  • سبک کارتونی
  • امکان ایجاد باشگاه
  • کسب امتیاز
  • گیم پلی استراتژی و فوتبالی
  • امکان مسابقه دادن با بازیکنان مختلف

شما هم اکنون می‌توانید بازی جذاب Rumble star – فوتبال حیوانات را دانلود و نصب کنید و از گیم پلی استراتژیکی آن لذت ببرید.

Mini Football – Soccer Game

یکی از بهترین بازی های فوتبال از کمپانی Miniclips، با نام  Mini Football به کاربران عرضه شده است. در این بازی باید نیم خود را بسازید و مدیریت کنید و این امکان را دارید که به صورت آنلاین با بازیکنان دیگر مسابقه دهید. برای برنده شدن در مینی فوتبال باید توپ را به خوبی به حریفان خود پاس کنید، دربیل بزنید و سعی کنید به دروازه‌ی حریف نزدیک شوید و توپ را گل کنید. در Mini Football با شوت زدن دقیق و محاسبه شده می‌توانید امتیاز به دست آورید. اگر شما هم دوست دارید Mini Football  را تجربه کنید، همین حالا می‌توانید آن را از اپ استور آی‌اپس نصب کنید و با بازی کردن هیجان را با تمام وجود خود حس کنید.

بازی Mini Football

Sociable Soccer 2020

اگر شما از طرفداران بازی‌های ورزشی به خصوص فوتبالی هستید، Sociable Soccer 2020 مناسب شماست. در این بازی می‌توانید با تیم حرفه‌ای خود با گروه‌های دیگر مسابقه دهید. در این گیم باید تیم خود را با بازیکنان پر استعداد تشکیل دهید و به صورت آنلاین و یا آفلاین شروع به بازی کنید.

پس از پیروز شدن شما می‌توانید بیش از 100 غنائم مختلف را به دست آورید. شما هم اکنون این امکان را دارید که بازی Sociable Soccer 2020 بدون نیاز به اپل آیدی از اپ استور آی‌اپس دانلود کرده و از یکی از بهترین بازی های فوتبال تجربه کنید.

بازی sociable soccer

Soccer Stars: Football Kick

Soccer Stars یکی دیگر از بازی‌های موفق استودیو Miniclips است که محبوبیت بسیاری را در بین کاربران خود دارد. این گیم به صورت فوتبال رومیزی طراحی شده و شما در نقش یکی از بازیکنان هستید و باید نوبتی بازی کنید.

در واقع باید سعی کنید که در مقابل تیم روبه‌رو طوری بازی کنید که برنده شوید. یکی از ویژگی‌های جذاب Soccer Stars امکان بازی کردن به صورت آفلاین و آنلاین است و شما می‌توانید در حالت Online با کاربران رندوم در سراسر دنیا بازی کنید.

بازی Soccer stars

ویژگی‌های ساکر استارز:

  • جمع آوری کاپ قهرمانی
  • گیم پلی فوتبالی
  • پخش آهنگ‌ها و صداهای جذاب
  • بازی فوق العاده سرگرم کننده

اگر شما دوست دارید فوتبال رومیزی را تجربه کنید، ما دانلود بازی Soccer Stars  از اپ استور آی‌اپس پیشنهاد می‌دهیم. با نصب این گیم بدون نیاز به اپل آیدی می‌توانید با دوستان خود رقابت کنید و برنده مسابقه شوید.

جمع بندی

ما سعی کردیم در این مقاله بهترین بازی‌های فوتبالی را به شما معرفی کنیم و امیدواریم که این مطلب مفید و جذاب بوده باشد. قطعا اگر شما هم از طرفداران ورزش هیجان انگیز فوتبال باشید، دوست دارید آن را روی صفحه‌ی گوشی هم تجربه کنید.

حالا بهتر است یکی از بازی‌هایی که معرفی شد را به سلیقه خود انتخاب و سپس دانلود کنید و لذت یک بازی جذاب را تجربه کنید. اگر بازی‌های دیگری هستند که فکر می‌کنید جزو بهترین‌های این سبک به حساب می‌آیند، حتما در بخش نظرات آن را به ما و دیگر کاربران آی اپس معرفی کنید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.