بدون دیدگاه
آی اپس

یه سفر عید بی‌نقص، با سفره‌ی هپ‌سین آی‌اپس

آنچه در هپسین گذشت

همیشه در کنار بحث‌هایی که مربوط به پیشرفت تکنولوژی مطرح می‌شه، به این فکر می‌کنیم که این پیشرفت‌ها، چه کمکی می‌تونن به بهتر شدن کیفیت زندگی یا باورهای سنتی ما بکنن. برای همینه که ما امسال توی آی‌اپس به این فکر کردیم که چه‌طوره فلسفه‌ی هر کدوم از سین‌های سفره‌ی هفت‌سین رو در نظر بگیریم و با بیان این پرسش که هرکدوم از این عناصر به چه دلیلی سر سفره‌ی هفت‌سین حضور دارند، ببینیم فلسفه‌ی وجودی هر کدوم از سین‌های آی‌اپس، توی کدوم یکی از اپلیکیشن‌های موجود در آی‌اپس پیدا می‌شن و در روزهای عید، یا تو سفرهای نوروزی کاربردی هستند. پس با ما همراه باشید، با سفره‌ی هپ‌سین آی‌اپس:

سین اول: سیب، به نشانهی سلامتی

برای معرفی یه اپلیکیشن سلامت‌محور،‌ آی‌اپس شاخه‌ی اسنپ‌دکتر از اپلیکیشن اسنپ رو به شما پیشنهاد می‌ده. خیلی تفاوتی نمی‌کنه که شما نیاز به مراجعه به یه مطب برای یه سرماخوردگی ساده رو دارین یا نیاز به مراجعه به یک پزشک متخصص برای ارائه‌ی یه درمان فوق تخصصی. اسنپ‌دکتر با استفاده از حاذق‌ترین پزشک‌ها و متخصصین در کلیه‌ی زمینه‌های پزشکی، در سریع‌ترین زمان ممکن، با کیفیت‌ترین خدمات درمانی رو به شما ارائه می‌ده.

اپلیکیشن اسنپ دکتر

سین دوم: سبزه، به نشانهی شادی

اپلیکیشن فیلیمو، با ‌آرشیو بسیار قابل توجهی که از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی داره،‌ می‌تونه ساعات فوق‌العاده‌ای رو برای عید شما رقم بزنه. با هر یه دونه فیلم جدیدی که آدم می‌بینه، ‌جهان تازه‌ای پیش چشمانش ساخته می‌شه. جهانی پر از تجربه‌های تازه و منحصر به فرد. فقط یه لحظه تصور کنین تعداد فیلم‌آیی که بعد از عید دیدین، چقدر می‌تونه بیشتر از فیلم‌آیی باشه که قبل عید دیده‌بودین.

اپلیکیشن فیلیمو هپسین

سین سوم: سنجد، به نشانهی فرزانگی

برخلاف قدیم‌آ که معمولا همه‌ی خانواده‌ها تو یه پیکان قدیمی جمع می‌شدن و جاده‌ها رو طی می‌کردن تا سفر عیدشون رو انجام بدن، امروز خیلی‌آ ترجیح می‌دن تا این سفر رو با هواپیما انجام بدن. این شکلی هم زمان کمتری از عیدشون رو صرف حمل و نقل جاده‌ای می‌کنن و هم از خطرات و آسیب‌های جاده‌ای پرهیز کردن. این‌جاست که خرید بلیت هواپیما تبدیل به یه مساله‌ی مهم و اساسی می‌شه. آی‌اپس برای این‌که انتخاب شما رو برای خرید بلیت‌های هوایی ساده‌تر کرده‌باشه، اپلیکیشن فلایتیو رو به شما پیشنهاد می‌کنه. با نصب اپلیکیشن فلایتیو،‌ می‌تونین با مقایسه‌ی بین پروازهای مختلف و انتخاب بین اون‌ها، بهترین و سنجیده‌ترین پرواز رو داشته‌باشین.

اپلیکیشن فلایتیو

سین چهارم: سکه، به نشانهی امنیت مالی

بانک‌ها علاوه بر این‌که محلی برای نگه‌داری سرمایه‌‌ی ما هستند، روی بسیاری از تصمیم‌های اقتصادی ما هم تاثیر به‌سزایی دارند. امروزه، نه‌تنها دیگه از صف‌های بسیار طولانی بانک‌ها خبری نیست، حتی برای بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی دیگه نیازی به مراجعه‌ی حضوری به بانک‌ها نیست. به خصوص اینکه با شروع فصل بهار و وزش نسیم بهاری، مراجعه‌ی حضوری سخت‌تر هم می شه. این‌جاست که اپلیکیشن همراه‌کارت با ارائه‌ی کلیه‌ی خدمات بانکی بدون نیاز به مراجعه‌ی حضوری، به کمک شما می‌آد تا یک عید به یاد موندنی رو برای شما رقم بزنه. با اپلیکیشن همراه‌کارت، کلیه فعالیت‌های اقتصادی از قبیل کارت به کارت،‌ خرید شارژ و بسته‌های اینترنتی، استعلام و پرداخت قبوض، اعتبارسنجی بانکی، سهیم شدن در امورات خیریه و بسیاری فعالیت دیگه رو می‌تونین بدون مراحعه حضوری به بانک انجام بدین.

سین پنجم: سمنو، به نشانهی قدرت

برای بسیاری از ما با وجود این‌که از اهمیت سلامتی آگاهیم، به علت سختی‌ها و پیچیدگی‌های دنیای مدرن، این‌که بتونیم هر روز یا حتی هفته‌ای دو یا سه روز زمان برای خودمون تعریف کنیم و به باشگاه ورزشی بریم امر سختی محسوب می‌شه. مخصوصا توی روزهای تعطیلی که این مساله ممکنه سخت‌تر هم باشه. برای همین استفاده از اپلیکیشن اپتیت، در روزهای تعطیلات عید، به امری ضروری بدل می‌شه. اپلیکیشن اپتیت،‌ یه اپلیکیشن کاربردیه که با استفاده از اون و با توجه به شرایط شخصی هر کاربر، برنامه‌ی ورزش و تغذیه‌ی درون منزل برای فرد تولید و در نظر گرفته می‌شه و با استفاده از این برنامه، کاربر می‌تونه نسبت به پیشرفت برنامه‌ی روزانه‌ی ورزشی خودش مطمئن باشه.

سین ششم: سماق، به نشانه‌ی صبر

کنترل رژیم غذایی شاید همیشه یه کار سخت به نظر برسه، ‌ولی این مساله توی روزهای عید به مراتب کار سخت‌تری به حساب می‌آد. زمانی که شیرینی‌ها و آجیل‌ها به آدم چشمک می‌زنن، ولی آدم باید حواسش به این مطلب جمع باشه که این تنها عید دیدنی‌ای نیست که امروز قراره بره. به همین دلیل پیروی از یه رژیم غذایی منظم و مرتب به امر ویژه‌ای تبدیل می‌شه. اپلیکیشن زیره، با بهره‌مندی از حاذق‌ترین پزشکان و متخصصین امر تغذیه،‌ و با توجه به خصوصیات ظاهری و فیزیکی شما، بهترین برنامه‌ی تغذیه رو برای شما در نظر می‌گیره که به وسیله‌ی اون، می‌تونین مطمئن باشین قبل و بعد از عید، وزنتون تغییری نکرده.

سین هفتم: سرکه، به نشانهی جاودانگی

راز جاودانگی، در نگه‌داری دائمی از جوانی چهره‌ست و اپلیکیشن خانومی با ارائه‌ی بیش از شصت‌هزار محصول آرایشی و بهداشتی از بین بهترین و معتبرترین برندهای لوازم بهداشتی دنیا، نوید چهره‌ای همیشه بهاری رو به شما می‌ده. نوروز امسال، با استفاده از اپلیکیشن خانومی بیش از پیش بدرخشید.

با این مقاله، ‌امیدواریم در روزهای نوروزی و زمانی که ممکنه به علت تعطیلات، بسیاری از دسترسی‌های روزمره مختل شده‌باشن، یه سفر نوروزی بی‌نقص رو با سفره‌ی هپ‌سین آی‌اپس تجربه کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.