بدون دیدگاه
اخبار و رویدادها

منتظر تغییرات در بخش تنظیمات iOS 18 باشید!

هنوز چند روزی تا شروع کنفرانس WWDC اپل باقی نمانده است و بسیاری از کاربران به‌شدت درباره این مراسم هیجان‌ زده هستند؛ چرا که قرار است نسخه جدید آی او اس ۱۸ در این گردهمایی رونمایی شود. اما به نظر می‌رسد تا روز رونمایی از این سیستم عامل پرسر و صدا قرار است بخش‌های جدید و تازه‌ای از آن افشا شود.

در جدیدترین مورد مارک گارمن تحلیلگر مطرح نشریه بلومبرگ مدعی شده است که در آی او ای ۱۸ شاهد تغییرات مهمی خواهیم بود که یکی از آن‌ها دگرگونی در طراحی بخش Setting آیفون و آیپد است. او در توییتی در شبکه ایکس اظهار کرده است که اپل در نظر داری دست به سرو گوش بخش تنظیمات آیفون بکشد و از نظر ظاهری تفاوت‌هایی ایجاد کند. البته چنین موضوعی مدت‌هاست که بر سر زبان‌ها افتاده بود، اما به نظر می‌رسد گفته‌های گارمن مهر تأییدی بر این ماجراست.

او در ادامه این توییت اشاره کرده که ممکن است این تغییرات موضوع خاص و بزرگی تلقی نشود، اما رابط کاربری این بخش دست‌خوش تغییراتیی خواهد شد و کنترل سنتر هم از این تغییرات بی‌نصیب نخواهد ماند. البت مشخص نیست این دگرگونی تا چه اندازه خاص و متفاوت است، اما به هر حال چنین رویکردی می‌توان جان تازه‌ای به این بخش از ساختار سیستم عامل iOS بدهد؛ قسمتی که هنوز شاهد تغییرات چندانی در آن نبودیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.