بدون دیدگاه
ابزار کاربردی, اپلیکیشن های کاربردی

بهترین دانلود منیجرهای آیفون

دانلود با رایانه از هر دستگاه دیگر آسان‌تر است؛ این جمله‌ای است که احتمالاً از زبان بسیاری از کاربران شنیده‌اید و تا حد زیادی نیز درست و قابل قبول است. اما چرا نمی‌توانیم مانند آنچه در رایانه‌ها شخصی خودمان دانلود می‌کنیم در گوشی و تبلت هم به همین صورت عمل کنیم؟ چه مشکلی در این میان وجود دارد. در حقیقت عمده مشکل اکثر افراد به خصوص دارندگان محصولات اپل این است که آن‌ها نمی‌دانند بهترین دانلود منیجرهای آیفون یا آیپد کدام‌ها هستند و به همین علت ما شاهد چنین موضوعاتی هستیم.

در این مقاله از آی‌اپس قصد داریم شما را با برخی از بهترین برنامه‌های دنالود فایل روی آیفون آشنا کنیم و ببینیم که هر کدام از این‌ها چه ویژگی‌ها و مزایایی دارند. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

معرفی ۴ مورد از بهترین دانلود منیجرهای آیفون

شاید بتوان گفت موضوع دانلود منیجرها نسبت به سایر اپلیکیشن‌های دیگر چندان مورد توجه سازندگان نرم‌افزار قرار نگرفته و آن طور که باید این دسته از برنامه‌های کاربردی از اهمیت بالایی برخوردار نبوده است. با این حال اندک برنامه‌های این حوزه توانستند تا حد زیادی نیاز کاربران را پاسخ دهند و امکانات مورد نیاز آ‌ن‌ها را در اختیارشان قرار دهند. ما در این بخش قصد داریم به ۴ مورد از بهترین دانلود منیجرهای آیفون و آیپد بپردازیم و ببینم بهتر است کدام برنامه را روی گوشی‌های خود نصب کنیم.

اپلیکیشن QWE

برنامه QWE یکی از بهترین دانلود منیجرهای آیفون است که امکانات و قابلیت‌های متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما با استفاده از این برنامه کاربری می‌توانید هر نوع فایلی صرف نظر از فرمت آن دانلود کنید. کافیست در این مرورگر آدرس فایل مورد نظرتان را وارد کنید تا آماده دانلود شود. نکته جالب توجه این برنامه علاوه بر پشتیبانی از انوبه فایل‌های گوناگون محیط کاربری ساده و آسان آن است. بدین معنا که مانند دانلود منیجرهای رایانه‌های شخصی شما می‌توانید به‌راحتی روی فایل‌ها و تب‌های دانلود نظارت داشته باشید.

سرعت دانلود نسبتاً مناسب، امکان اشتراک‌گذاری فایل‌های دانلودشده، امکان دانلود فایل‌های ویدئویی از جمله امکانات این اپلیکیشن ارزشمند و دانلود منیجر قدرتمند برای آیفون است.

برنامه Any Downloader

اگر دنبال یک برنامه ساده برای دانلود فایل‌های خود روی گوشی آیفون می‌گردید به شما توصیه می‌کنیم اپلیکیشن Any Downloader را دانلود و نصب کنید. شما می‌توانید لینک فایل دخواه خود را وارد برنامه‌کرده و منتظر دانلود آن با بهترین سرعت باشید. این برنامه از فرمت‌های گوناگونی مانند doc، word، PDF، mp3 و طیف گسترده‌ای از فرمت‌های ویدئویی پشتیبانی می‌کند. برنامه انی دانلودر به عنوان یکی از بهترین دانلود منیجرهای آیفون به کاربران اجازه می‌دهد بدون آنکه محدودیتی داشته باشند از اپلیکیشن‌های دیگر در حین دانلود فایل‌ها استفاده کنند.

از آنجا که برخی از برنامه‌های به محض خروج یا سوئیچ کاربر به اپلیکیشن‌های دیگر دچار افت سرعت یا توقف دانلود می‌شوند، در Any Downloader خبری از این مشکلات نیست و می‌توانید با خیال راحت علاوه بر دانلود فایل‌های مورد نظر به سایر کاریتان هم برسید.

اپلیکیشن Download Manager

برنامه دانلود منیجر از بهترین دانلود منیجرهای آیفون

یکی دیگر از بهترین دانلود منیجرهای برای آیفون، اپلیکیشنی با نام Download Manager است. این برنامه شباهت زیادی به برنامه دانلود منیجر روی رایانه‌های شخصی دارد و به کاربران اجازه می‌دهد تا بودن محدودیت فایل‌های مورد نظر خود را از وب‌سایت‌های گوناگون دانلود کنند. این برنامه هم از فرمت‌های گوناگون و مختلفی پشتیبانی می‌کند که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از داکز، پی دی اف، MP3 و انواع فرمت‌های ویدئویی. در این برنامه شما می‌توانید فایل‌های دلخواه و دانلود شده خود را به صورت یکجا یا در پوشه‌های مختلف نگهداری کنید.

در عین حال امکان دسته‌بندی پوشه‌ها بر اساس زمان، نوع فایل‌ها و تاریخ ایجاد آن‌ها وجود دارد. به طور کلی اپلیکیشن دانلود منیجر یکی از ابزارهای کاربردی است که می‌تواند به شما در خصوص دانلود فایل‌های مختلف کمک شایانی کند، ویژگی‌های متنوع و امکان بکاپ‌گیری با آیکلود از جمله قابلیت‌هایی هستند که این دانلود‌کننده فایل را از سایر همتایانش متمایز می‌کند.

اپلیکیشن Files

اپلیکیشن فایلز یکی از بهترین دانلود منیجرهای آیفون

یکی از حرفه‌ای‌ترین و کامل‌ترین اپلیکیشن‌های دانلود فایل روی آیفون اپلیکیشن Files است. این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا طیف گسترده‌ای از فایل‌های مختلف را روی آیفون یا آیپد خود دانلود کنید و در صورت نیاز بتوانید برخی از آن‌ها را از طریق همین برنامه اجرا کنید. بنابراین اگر فایل PDF یا داکیومنتی دانلود کردید، نیاز به استفاده از برنامه‌های جانبی نیست چراکه برنامه فایلز خود به تنهایی می‌تواند این فرمت‌ها را اجرا کند. در ضمن اگر می‌خواهید برخی از فایل‌های خود رابه فضای ذخیره‌سازی مانند دراپ باکس منتقل کنید، این برنامه بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

نکته جالب توجه در خصوص برنامه فایلز به عنوان یکی از بهترین دانلود منیجرهای آیفون این است که ظاهر برنامه تا حدودی مشابه مرورگر سافاری است و شما می‌توانید علاوه بر دانلود فایل از امکانات یک مروگر چند منظوره استفاده کنید. امکان unzip کردن (استخراج) فایل‌های RAR یا زیپ، امکان انتقال فایل‌های دانلودشده از طریق اتصال فلش به آیفون یا آیپد، قابلیت آپلود فایل، ایجاد تب‌های گوناگون برای وب‌گردی و دانلود همزمان و بسیاری دیگر، از جمله امکانات متنوع این برنامه حرفه‌ای هستند.

سخن پایانی

اپلیکیشن‌هایی با محوریت دانلود فایل‌ها چندان مطرح و محبوب نیستند و کاربران استقبال چندانی از این برنامه‌ها نمی‌کنند. از آنجایی که اپل تلاش کرده است تا مرورگر سافاری به بهترین نحوه ممکن نیاز دانلود کاربران را پاسخ دهد، به همین علت استفاده‌کنندگان آیفون و آیپد چندان رقبتی به استفاده از برنامه‌های دیگر ندارند. افت سرعت در دانلود، پشتیبانی نکردن از فرمت‌های مختلف همه و همه موجب شده است تا این مدل از اپلیکیشن‌های چندان مورد توجه قرار نگیرند.

اما در این مقاله ما ۴ مورد از بهترین دانلود منیجرهای آیفون را به شما معرفی کردیم که در عین کاربردی بودن، محدودیت‌های کمتری پیش‌ پای کاربران قرار می‌دهند و نزدیک‌ترین نسخه‌ به همتایان رایانه‌ای خود هستند. شما چه تجربه‌ای در این زمینه دارید؟ آیا از این برنامه‌ها استفاده کردید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.