بدون دیدگاه
اخبار و رویدادها

۴ مورد از بهترین برنامه های ادیت عکس و زیبایی چهره در آیفون

اگر فردی هستید که به عکاسی علاقه‌مندید و دوست دارید تصاویر زیبا و جذاب خلق کنید، احتمالاً برایتان پیش آمده است که تصویر ضبط شده چندان باب میل شما نبوده است، به خصوص زمانی که از چهره فردی تصویربرداری کرده‌اید. به عنوان مثال تصویر خیلی تار یا تیره افتاده است، یا اینکه پوست چندان شفافیتی ندارد و در کل عکس گرفته شده آن طور که باید دلنشین شما نیست. اغلب اولین گزینه‌ای که به ذهن می‌رسد، گرفتن یک عکس دیگر است، اما مشکل اینجاست که همیشه شرایط محیطی، نور و سوژه قابل تکرار نیست و نمی‌توان مجدد همان تصویر را ثبت کرد.

در چنین شرایطی تنها راه چاره استفاده ز برنامه‌های روتوش و ادیت عکس و زیبایی چهره است. در صدر این برنامه‌های فوتوشاپ قرار دارد که یک اپ همه فن حریف است. اما برای کار کردن با آن نیاز به مهارت و دانش کافی دارید، در عین حال برای روتوش یک تصویر باید از چندین گزینه و ترکیبی از قابلیت‌های مختلف استفاده کنید. بنابراین استفاده از فوتوشاپ به ویژه زمانی که تنها به گوشی موبایل دسترسی دارید، چندان کارا نیست. برای همین باید از اپلیکیشن‌های موبایلی متناسب با نیاز خود استفاده کنید.

اما دارندگان آیفون بهتر است از کدام برنامه‌ها استفاده کنند؟ چه برنامه‌هایی برای ایت عکس و زیبایی چهره وجود دارد؟ هر کدام از این برنامه‌ها چه ویژگی‌هایی دارن و چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؟ ما در این مقاله از آی‌اپس قصد داریم به ۴ مورد از بهترین برنامه های ادیت عکس و زیبایی چهره در آیفون بپردازیم و ببینیم که هر کدام چه برتری‌هایی نسبت به سایر اپلیکیشن‌ها دارند و چگونه می‌توانند به شما در ویرایش تصاویر به خصوص روتوش صورت کمک فراوانی کنند. از شما دعوت می‌کنیم در ادامه همراه ما باشید.

بهترین برنامه های ادیت عکس و زیبایی چهره در آیفون

با نگاهی به استور آیفون شاهد تعداد بی‌شماری از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های گوناگون هستیم که برای ویرایش تصاویر در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند و به معنای حقیقی کلمه کار ادیت را برای افراد ساده‌تر می‌کنند. اما اینکه کدام برنامه را باید انتخاب کنیم و چه برنامه‌ای برای کار و نیاز ما مناسب‌تر است، احتمالاً اندکی چالشی بوده و نیاز است تا تعدادی از این برنامه‌ها را خریداری یا دانلود کنید، اما ما در این مطلب سعی می‌کنیم به تعدادی از هرتین برنامه‌های در این زمینه اشاره و کار شما را در انتخاب ساده‌تر کنیم. در عین حال اگر می‌خواهید به تعداد زیادی از اپلیکیشن‌های پل و کامل دسترسی پیدا کنید، توصیه ما به شما استفاده از استور بزرگ اپل‌اپس است.

برنامه TouchRetouch

تاچ ریتاچ یکی از برنامه‌های جذاب و پرکاربرد در روتوش تصاویر مختلف است. اگر آیتمی مزاحم، زمینه‌ای با نور نامناسب، اشیا اضافه، مشکلات دیگر وجود دارد، همگی را می‌توان به آسانی با این برنامه کاربردی جذف کرد یا تغییر داد. پیش‌تر به مهارت در خصوص استفاده از نرم‌افزاری مانند فوتوشاپ اشاره کردیم، اما خوشبختانه برای استفاده از نسخه پولی و رایگان شده TouchRetouch ++ نیاز به هیچ توانمندی خاصی ندارد و به آسانی می‌توانید تغییرات دلخواه را روی تصاویر مورد نظر اعمال کنید. جالب است بدانید این برنامه از نظر کارشناسان و صاحب نظران برجسته نیز به عنوان برنامه‌ای کاربردی و ارزشمند معرفی شده است که می‌توان از آن در زمینه‌های گوناگونی اعم از افزایش کیفیت پوست، حذف جوش و لک‌ها تا حذف اشیای مزاحم استفاده کرد.

از آنجا که اپلیکیشن طیف گسترده‌ای از قابلیت‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، سازندگان آن را به شکل پولی عرضه کردند، اما خبر خوب این است که شما می‌توانید نسخه کامل آن را بدون هیچ پرداختی از استور بزرگ آی‌اپس دانلود و نصب کنید.

دانلود TouchRetouch برای آیفون

برنامه PicsArt

یکی از کامل‌ترین و پرطرفدارترین برنامه‌های ادیت عکس، پیکس‌آرت است. این برنامه با ارائه ابزارها و قابلیت‌های گوناگون عملاً ویرایش تصاویر را از کاری زمان‌بر و سخت به فعالیتی جذاب تبدیل کرده است. در این برنامه هر آنچه شما برای ادیت یک تصویر به آن نیاز دارید وجود دارد و به هیچ برنامه جانبی خاص احتیاجی نیست. امکان ایجاد افکت‌های گوناگون روی تصاویر، تغییر رنگ آرایش سوژه، امکان برش و جداسازی زمینه، امکان تغییر رنگ پوست و مو، حذف جوش و لکه‌ها و انبوهی از امکانات ریز و درشت دیگر موجب شده تا اپلیکیشن PicsArt ++ به یکی از بهترین گزینه‌های برای ادیت عکس و زیبایی چهره در آیفون شناخته شود.

یکی از نکات خاص این برنامه امکان ذخیره کردن تصاویر تغییر یافته با فرمت دلخواه است. اکثر برنامه‌هایی که با آن‌ها سروکار داریم اغلب از یک یا چند فرمت محدود پشتیبانی می‌کنند. در عین حال پیسک آرت این امکان را فراهم کرده است تا به طور مستقیم تصاویر ادیت شده را روی شبکه‌های اجتماعی شما منتشر کند. اگر به دنبال دانلود نسخه کامل و پولی آن برای آیفون هستید، می‌توانید PicsArt را از آی‌اپس دانلود کنید.

دانلود پیکس آرت برای آیفون

برنامه EnhanceFox

یکی از مشکلات عمده در تصاویر تارشدن آن‌هاست. تصور کنید برای ثبت یک لحظه خاص مدت‌ها منتظر بوده‌اید و اکنون عکس گرفته شده تار است، اما با اپلیکیشن EnhanceFox ++ دیگر نگران این موضوع نباشید؛ چراکه می‌توانید به آسانی تصاویر تار خود را ویرایش و آن‌ها را واضح کنید. این برنامه جزو معدود اپلیکیشن‌هایی است که از هوش مصنوعی در بخش‌های مختلف خود استفاده می‌کند و کار را به معنای حقیقی کلمه برای کاربران ساده‌تر می‌کند. اگر می‌خواهید کیفیت تصویری را بهبود ببخشید، پوست سوژه‌های عکاسی را صاف و خوش رنگ کنید، کافیست عکس مورد نظر را انتخاب کنید. مابقی کار توسط هوش مصنوعی انجام می‌شود.

اگر تصاویر قدیمی سیاه و سفید در اختیار دارید، به جای مراجعه به برنامه‌ای مانند فوتوشاپ کافیست آن را در اپلیکیشن EnhanceFox باز کرده و با کمک AI به آن رنگ و لعابی تازه بدهید. از بین بردن تاری، نویز و بسیری از امکانات دیگر را می‌توانید در این برنامه به صورت یکجا داشته باشید. توجه داشته باشید برای استفاده از ویژگی هوش مصنوعی در این برنامه باید به اینترنت دسترسی داشته باشید.

دانلود اپلیکیشن enhancefox

برنامه Facetune 2

اغلب تصاویر سلفی و شخصی، روی صورت متمرکز هستند؛ بنابراین زیبایی در این مدل از عکس‌ها اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد و البته ایجاد تغییرات دلخواه نیز اندکی دشوار است. اما برنامه Facetune 2++ توانسته با ارائه قابلیت‌های مختلف این کار را به شکلی قابل توجه آسان کند. فرض کنید سوژه عکاسی شما لبخندی بر لب دارد، اما دندان‌های او زرد یا نامتقارن است، چروک و لکه‌های پوستی به وضوح دیده می‌شوند، پوست آنچان شفاف نبوده و جذابیتی ندارد، همه این موارد به راحتی و در عرض چند ثانیه قابل حل هستند. کافیست ب انتخاب بخش مورد نظر و ابزار ارائه شده در برنامه فیس تون ۲ تغییرات دلخواه را ایجاد کنید.

به جای عمل جراحی فک و زیبای که بسیار پر هزینه و اغلب خطرناک است! می‌توانید حتی زوایای فک و صورت خود را با استفاده از این برنامه تغییر دهید. ایجاد آرایش، تغییر رنگ چشم، استفاده از فیلترها متنوع، رفع گودی و سیاهی زیر چشم و بسیاری دیگ از جمله قابلیت‌های جالب و کاربردی Facetune 2 است. اگر می‌خواهید جدیدترین نسخه از این برنامه پولی را روی گوشی آیفون خود به رایگان دانلود و نصب کنید، می‌توانید عبارت Facetune 2 را در استور آی‌اپس جست‌وجو کرده و آن را از این مرجه بزرگ برنامه‌‌های آیفون دانلود کنید.

دانلود Facetune برای آیفون

سخن پایانی

همان‌طور که در ابتدا مقاله اشاره کردیم، اپ‌های گوناگونی در زمینه روتوش تصاویر منتشر شده‌اند که هر کدام امکانات و قابلیت‌های گوناگونی دارند. بسته به اینکه شما به دنبال چه ویژگی هستید می‌توانید از این برنامه‌های استفاده کنید، اما در خصوص ادیت چهره و زیبایی صورت ما به شما پیشنهاد می‌کنیم این ۴ App معرفی شده را بررسی و امتحان کنید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

در ضمن به ما بگویید شما از چه برنامه‌های خاص و کاربردی در زمینه ایت تصاویر استفاده می‌کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.