بدون دیدگاه
رویدادهای اپل

مراسم اپل ۲۰۲۲ | از جدیدترین محصولات رونمایی شده اپل چه می‌دانید؟

مراسم اپل ۲۰۲۲

مراسم اپل ۲۰۲۲ با معرفی جدیدترین محصولات زیبای این کمپانی، بار دیگر طرفداران این غول تکنولوژی جهانی را شگفت‌زده کرد! زیباترین آیفون‌های امسال، ویژگی‌های جذاب سری هشتم اپل‌ واچ و بهینه‌سازی هوشمندانه ایرپاد پرو چیزی نیست که به‌سادگی بتوان از کنار آن گذشت. اگر بی‌صبرانه کنجکاوید درباره جزئیات رویداد «Far Out» و محصولات امسال اپل بیشتر بدانید، با این مطلب جذاب همراهمان باشید.

مراسم اپل ۲۰۲۲ | نسل جدید اپل ‌واچ‌ها!

اولین محصولاتی که در این مراسم معرفی شد، 3 مدل جدید اپل واچ‌ها بودند. کلی قابلیت و امکانات جدید به این ساعت‌های هوشمند اضافه شده که باعث محبوبیت آن‌ها شده است. ما در این بخش به ترتیب به Apple watch سری 8، SE و Ultra می‌پردازیم.

اپل واچ سری ۸

اپل واچ‌ سری هشتم در نگاه اول شبیه به سری هفتم به نظر می‌‎رسد، اما امکانات جذابی به آن افزوده شده که اشتیاق طرفداران محصولات اپل را برای امتحان این محصول دوچندان می‌کند. اپل واچ نسل هشتم در دو مدل ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری و با صفحه‌نمایش ۱٫۹۹ اینچی عرضه شده است. قیمت مدل پایه اپل واچ نسل هشتم مجهز به جی‌پی‌اس ۳۹۹ دلار و قیمت مدل مجهز به درگاه سیم‌کارت اپل واچ (جی‌پی‌اس و سلولار) ۴۹۹ دلار تعیین شده است.

اپل واچ سری ۸

نسل هشتم اپل واچ جانتان را نجات می‌دهد!

ویژگی جذابی که نسل جدید را از اپل واچ‌های قبلی متمایز می‌کند، یک جفت سنسور حرارت‌سنج است که می‌تواند تغییرات دمای بدن را به‌خوبی تشخیص دهد. به علاوه، Apple Watch 8 با این قابلیت کاربردی می‌توانند سیکل تخمک‌گذاری بانوان را با دقت بیشتری تشخیص دهند. جالب است بدانید که ساعت‌های امسال به سنسور تشخیص تصادف – Crash Detection نیز مجهز شده‌اند و در صورت تصادف فرد، سریع با مراکز اورژانس تماس برقرار می‌کنند!

اپل واچ‌های اقتصادی، در خدمت شما!

Apple Watch SE 2 که از ساعت‌های هوشمند اقتصادی اپل به حساب می‌آید که به‌عنوان یکی دیگر از محصولات زیبای امسال در مراسم اپل ۲۰۲۲ رونمایی و معرفی شد. این واچ زیبا در رنگ‌های سفید، مشکی و نقره‌ای عرضه شده و به سنسورهای حرکتی جدید و سنسور تشخیص تصادف نیز مجهز شده است. قیمت مدل پایه اپل واچ SE 2 مجهز به جی‌پی‌اس ۲۴۹ دلار و قیمت مدل مجهز به درگاه سیم‌کارت اپل واچ SE 2 (جی‌پی‌اس و سلولار) ۳۹۹ دلار تعیین شده است.

اپل واچ SE 2

اپل واچ اولترا، شاهکار جدید اپل!

این مراسم با سورپرایزهای بسیاری همراه بود. یکی از آن‌ها، اپل واچ اولترا بود که با در نظر داشتن نیازهای ویژه ورزشکاران و غواصان، با ظرافت و زیبایی بی‌نظیری طراحی شده بود. ویژگی‌های این ساعت هوشمند عبارتند از:

  • باکیفیت بودن
  • داشتن مقاومت بالا در محیط‌های گرم و سرد
  • قابلیت شخصی‌سازی دکمه اکشن
  • مجهز بودن به صفحه‌نمایش بزرگ‌تر نسبت به سری‌های قبلی
  • قابلیت نمایش در حالت شب
  • امکان استفاده تا عمق ۴۰ متری آب

قیمت اپل واچ اولترا نیز از ۷۹۹ دلار شروع می‌شود و بدون شک می‌تواند تجربه جدیدی را برای ورزشکاران رقم می‌زند.

اپل واچ اولترا

لذت شنیدن موسیقی دلنشین با ایرپاد پرو ۲!

یکی از زیباترین محصولاتی که در مراسم اپل ۲۰۲۲ رونمایی شد، نسل دوم ایرپاد پرو بود که طرفداران این محصول دوست‌داشتنی را حسابی هیجان‌زده کرد. Airpod pro second generation مجهز به تراشه H2 بوده و صداهای مزاحم محیط را تا دو برابر بیشتر از نسل قبلی حذف می‌کند و درواقع از قابلیت Active Noise Cancellation بهره می‌برد. همین موضوع سبب می‌شود تا شنیدن موسیقی در یک بعدازظهر آرام به یکی از زیباترین تفریحات روز تبدیل شود.

ایرپاد پرو ۲ به سنسور لمسی مجهز شده است، به طوری که کافی است انگشت خود را روی قسمت پایینی آن کمی بالا یا پایین ببرید تا به‌آسانی بتوانید صدای موسیقی را زیاد یا کم کنید. این دیوایس مثل مدل‌های قبلی‌اش به قابلیت Spatial Audio نیز مجهز شده است، به طوری که می‌تواند خود را با شکل سر و گوش کاربر هماهنگ کند. نسل دوم ایرپاد پرو اپل با قیمت ۲۴۹ دلار عرضه می‌شود.

ایرپاد پرو نسل ۲

وضعیت باتری و شارژ در چه حالی است؟!

ایرپاد پرو ۲ می‌تواند تا ۶ ساعت امکان پخش موسیقی دل‌انگیز را برایتان فراهم کند. جالب است بدانید که کیس شارژر نسل دوم ایرپاد پرو می‌تواند تا ۳۰ ساعت شارژ بیشتر را نیز برایتان به ارمغان آورد. به این معنا که دیگر لازم نیست نگران اتمام شارژ ایرپاد پرو ۲ خود باشید و در هر کجا که هستید، می‌توانید در آرامش و با لذت به موسیقی‌های زیبا یا کتاب‌های صوتی مورد علاقه‌تان گوش دهید.

مراسم اپل ۲۰۲۲ | سری آیفون‌های ۱۴، زیبا و دوست‌داشتنی!

این کمپانی امسال نیز مانند سال‌های پیش، سنگ تمام گذاشت و از چهار مدل از جدیدترین آیفون‌های خود رونمایی کرد. آیفون ۱۴،۱۴ پلاس، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس، چهار فرزند جدید اپل هستند که امسال قرار است حسابی خوش بدرخشند و این کمپانی نام‌آشنا را به رسم هر ساله سربلند کنند.

آیفون ۱۴ با صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچی و آیفون ۱۴ پلاس با صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی خود مجهز به تراشه A15 بایونیک هستند که پارسال نیز در آیفون ۱۳ پرو به کار رفته بود. این دو گوشی زیبا به دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با سنسوری بزرگ‌تر و دوربین جلوی ۱۲ مگاپیکسلی با سیستم فوکوس خودکار شگفت‌انگیزی مجهز شده‌اند و تصاویر سلفی را زیباتر از همیشه ثبت می‌کنند.

دوربین آیفون 14

از ظاهر قضیه که بگذریم، آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس امسال با حافظه داخلی ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت عرضه می‌شوند. قیمت آیفون ۱۴ زیبا از ۷۹۹ دلار و قیمت آیفون ۱۴ پلاس نیز از ۸۹۹ دلار شروع می‌شود. هر چه حافظه داخلی بیشتر باشد، قیمت نیز طبیعتاً بالاتر می‌رود. 

آیفون‌ 14

از آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس چه خبر؟!

اپل طرفداران گوشی‌های پرو و پرو مکس خود را امسال نیز غافلگیر کرده است. آیفون ۱۴ پرو با صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچی و آیفون ۱۴ پرو مکس نیز با صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی خود، هر دو به جدیدترین تراشه، یعنی A16 بایونیک قوی مجهز شده‌اند. هر دو گوشی زیبا برای نخستین بار در تاریخ آیفون‌ها از قابلیت صفحه‌نمایش همیشه‌روشن پشتیبانی می‌کنند.

این دو گوشی زیبا با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز تله‌فتوی ۱۲ مگاپیکسلی، لنز اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و روشنایی ۲۰۰۰ نیت، شفاف‌ترین تصاویر را از لحظه‌های زیبای زندگی شما در فضای خانه و بیرون از خانه ثبت می‌کنند.

از ظاهر زیبا و شیک این دو گوشی دوست‌داشتنی که بگذریم، هر دو آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس امسال با حافظه داخلی ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲/۱۰۲۴ گیگابایت عرضه می‌شوند. قیمت آیفون ۱۴ پرو از ۹۹۹ دلار و قیمت آیفون ۱۴ پرو مکس نیز از ۱۰۹۹ دلار شروع می‌شود.

خداحافظی با ناچ و قابلیت اتصال به ماهواره، شایعه یا واقعیت؟!

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌هایی که در مراسم اپل ۲۰۲۲ رونمایی شد، خداحافظی با ناچ در گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس و جایگزین کردن آن با Dynamic Island بود. قابلیت جذاب دیگری که چشم همگان را خیره کرد، قابلیت اتصال آیفون‌های امسال به ماهواره‌‌ها در موارد اورژانسی و ضروری بود.

Dynamic Island

گوشی هوشمند در مواقعی که اتصال دیتا یا وای‌فای برقرار نیست، با ارسال پیامی به ماهواره‌ها تلاش می‌کند جان صاحب گوشی را نجات دهد. اپل این قابلیت بی‌نظیر را به مدت دو سال به‌صورت رایگان ارائه می‌کند، اما مشخص نیست که بعد از این مدت قرار است بابت این خدمات عالی هزینه‌ای دریافت کند یا نه. باید صبر کرد و دید!

سخن پایانی

در مراسم اپل ۲۰۲۲ طرفداران محصولات زیبا و باکیفیت اپل را با تکنولوژی‌های جدید خود مثل قابلیت Dynamic Island آیفون ۱۴ غافلگیر کرد. محصولاتی که با دقت و ظرافت تمام طراحی شده‌اند و نیازهای کاربران را به‌خوبی نشانه رفته‌اند. به نظر شما کدام یک از محصولات جدید اپل جذاب بودند؟ خوشحال می‌شویم دیدگاه‌های ارزشمندتان را در بخش دیدگاه برای ما و دیگر کاربران آی‌اپسی به اشتراک بگذارید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.