۴ دیدگاه
آیفون باز, رفع مشکل

علت باز نشدن عکسها در گالری ایفون + رفع مشکل

علت باز نشدن عکسها در گالری ایفون

ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بخواهید عکسی را در شبکه‌ی اجتماعی مثل اینستاگرام، فیسبوک و یا توییتر بازگذاری کنید، اما نتوانید آن را پیدا کنید. یا حتی هنگامی که تصویری را تازه گرفتیه‌اید یا دانلود کرده‌اید، در گالری قابل مشاهده نباشد. حالا سوالی که پیش می‌آید این است که چرا عکس‌ها دیده نمی‌شوند و علت ذخیره نشدنشان چیست؟ ما در این مقاله علت باز نشدن عکسها در گالری ایفون را برایتان خواهیم گفت و البته با راه حل رفع آن هم شما را آشنا می‌کنیم. اگر شما هم با این مشکل روبه‌رو شده‌اید و نمی‌دانید چه اقداماتی باید انجام دهید، با ما در این مطلب همراه باشید.

اصلی‌ترین علت باز نشدن عکسها در گالری ایفون : خالی کردن حافظه گوشی

یکی از علت‌های باز نشدن عکس‌ها در گالری، پر شدن حافظه آیفون است. هنگامی که فضای داخلی گوشی شما تقریبا پر شده، با پیام Storage Almost Full روبه‌رو می‌شوید. برای رفع این مسئله کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد تنظیمات – Settings شوید
  • روی General بزنید
  • قسمت iPhone Storage را انتخاب نمایید

حالا شما می‌توانید مشاهده کنید که چه برنامه‌هایی بیشترین فضا را اشغال کرده‌اند و با حذف آن‌ها می‌توانید فضای بیشتری را به گالری گوشیتان اختصاص دهید و عکس‌های بیشتری را ذخیره کنید.

پیام اخطار پر بودن حافظه گوشی

آپدیت کردن اپلیکیشن‌ها و سیستم عامل

برنامه‌ها

این امکان وجود دارد که برنامه‌هایی که عکس شما در آن‌ها آپلود نمی‌شوند، دارای باگ هستند و باید آن‌ها را آپدیت کنید. برای به روز رسانی اپلیکیشن‌ها، وارد App Store شوید، روی پروفایل خود بزنید تا لیست Available Updates را مشاهده کنید و شروع به آپدیت کردن برنامه‌های مورد نظرتان شوید.

آپدیت کردن برنامه‌ها

سیستم عامل آیفون

این احتمال وجود دارد که مشکل از سیستم عامل باشد و شما با آپدیت کردن آن می‌توانید این مسئله را حل کنید. تنها کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد تنظیمات – Settings شوید
  • روی General بزنید
  • وارد بخش Software Update شوید
  • سپس گزینه‌ی Download & Install را انتخاب کنید

خاموش روشن کردن آیفون

شاید علت باز نشدن عکسها در گالری ایفون به قول معروف هنگ کردن گوشیتان است. یکی از راه‌های راحت برای رفع این مشکل، خاموش روشن کردن آیفون است.

اگر گوشی شما سری 8 به قبل است باید دکمه‌ی سمت راست کنار iPhone را به مدت چند ثانیه نگه دارید تا جمله Slide to power off را ببینید، حالا که موبایلتان خاموش شد دوباره همان دکمه را فشار دهید تا لوگوی اپل نمایان شود و گوشی بالا بیاید.

اگر آیفون شما X به بعد است باید دکمه‌ی سمت راست و چپ (یکی از دکمه‌های کم و زیاد صدا) را با هم بگیرید و نگه دارید تا جمله‌ی Slide to power off را مشاهده کنید. وقتی که گوشی خاموش شد، تنها کافیست دکمه سمت راست را برای چند ثانیه فشار دهید تا لوگوی اپل را ببینید و موبایلتان روشن شود.

خاموش روشن کردن ایفون

 

امیدواریم این مطلب به شما کمک کرده باشد تا مشکل باز نشدن عکس‌ها در گالری گوشیتان را حل کرده باشد. اگر سوال و یا نظری در این باره دارید، حتما آن را با ما و دیگر کاربران آی‌اپس در بخش دیدگاه در میان بگذارید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

۴ دیدگاه در “علت باز نشدن عکسها در گالری ایفون + رفع مشکل

    1. Arghavan Amiri گفت:

      سلام دوست عزیز،
      خوشحالیم که این مطلب رو دوست داشتید

  1. Mohammad Anvari گفت:

    سلام دمتون گرم. مطلب مفیدی بود.

    1. Arghavan Amiri گفت:

      سلام دوست عزیز،
      خوشحالیم که این مطلب براتون مفید و کاربردی بوده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.