بدون دیدگاه
اخبار و رویدادها

رزرو بهترین اقامتگاه‌ها در نوروز با نسخه آیفون اپلیکیشن‌های اقامتی

اگر به فکر مسافرت در ایام نوروز هستید و می‌خواهید هتل و محل قامتی مناسبی را برای خود و خانواده پیدا کنید، به هیچ عنوان تعلل نکنید و همین امروز به دنبال رزرو جا باشید. با توجه به اینکه حجم زیادی از مسافرت‌های در ایام تعطیلات عید و به خصوص ۷ روز ابتدایی آن انجام می‌شود، بنابراین پیدا کردن محل اقامت در چنین شرایطی از اهمیت بالایی برخوردار است. تا سال‌های پیش اکثر فرآیندهای رزرو به شکل تماس تلفنی با هتل‌ها و تعیین وقت و اتاق بود. این روش اما همیشه جواب نمی‌داد و گاهی اوقات علی‌رغم صحبت و هماهنگی با بخش رزرویشن هتل، هیچ جایی برای افراد رزور نمی‌شد و آن‌ها مجبور بودند به دنبال اقامت در جایی دیگر باشند. این موضوع به خصوص در زمان اوج مسافرت‌ها افراد را بعضاً مجبور به خوابیدن در ماشین و اقامت در آن می‌کرد.

اما با ورود برنامه‌های موبایل و اپلیکیشن‌های متنوع این فرآیند نیز مانند رزرو بلیط هواپیما و قطار به آسانی چند کلیک شده است. دیگر نیازی به برقراری ارتباط با مسئولان هتل نیست و در یک چشم برهم زدن می‌توانید به انبوهی از هتل‌ها و اقامتگاه‌های با کیفیت دسترسی پیدا کنید. در حال حاضر شرکت‌های متنوعی این خدمات را به کاربران ارائه می‌کنند و گزینه‌های گوناگونی را برای مقایسه و انتخاب در اختیار افراد قرار می‌دهند. از آنجا که تنها چند روز تا پایان سال باقی مانده و این روزها از نظر فرصت برای رزرو جا و مکان در سفر اهمیت بالایی دارد، تصمیم گرفتیم در این مقاله از آی اپس به تعدادی از اپلیکیشن‌های برتر رزرو هتل و اقامتگاه بپردازیم و ببینم کدام یک از این موارد می‌تواند منطبق با شرایط و نیازهای شما باشد. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

اپلیکیشن‌های اقامتی آیفون

خوشبختانه از چند سال گذشته تا کنون شاهد آغاز به کار شرکت‌های بزرگ و استارت‌اپ‌ها گوناگونی در زمینه خدمات تفریحی و گردشگری هستیم. این استقبال فراوان موجب شده است تا علاوه بر ساخت و توسعه برنامه‌های موبایلی مختلف و جذاب، کاربران هم بتوانند انتخاب‌های بیشتری داشته باشند و با مقایسه امکانات و قابلیت‌های هر کدام از این پلیکیشن‌ها، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند. نکته جالب توجه در خصوص این برنامه‌ها، سادگی آن‌هاست. کار با این اپلیکیشن‌ها به قدری ساده است که حتی کودکان یا افراد کهنسال نیز می‌توانند به راحتی از قابلیت‌ها و خدمات ارائه شده در این برنامه‌ها استفاده کنند.

اما برای اینکه با تعدادی از مطرح‌ترین برنامه‌های رزرو هتل و اقامتگاه آشنا شویم، به تعدادی از آن‌ها در ادامه اشاره خواهیم کرد.

جاباما

یکی از برنامه‌های بسیار کاربردی و معروف در عرصه رزرو هتل و اقامتگاه جاباما (Jabama) است. این برنامه با ظاهری کاربر پسند و منوهایی ساده انبوهی از امکانات ریز و درشت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و آن‌ها را از هرگونه تماس با مراکز تفریحی و اقامتگاهی بی‌نیاز می‌کند. ار تباط با بیش از ۲۰ هزار اقامتگاه و هتل در ۳۵۰ شهر و نقطه کشور یکی از مهم‌ترین امکاناتی است که اپلیکیشن جاباما در اختیار کاربران قرار داده است. شما با نصب و دانلود رایگان این اپلیکیشن از استور آی اپس می‌توانید بسته به میزان بودجه و نوع امکانات، مراکز تفریحی مورد نظر خود را جست‌وجو کنید.

نکته مهم رالبته قابل توجه این اپلیکیشن ارائه تصاویر واقعی از هتل‌هاست. بدین معنا که شما با دیدن این عکس‌ها می‌توانید متوجه شوید که کدام محل برای حضور شما یا خانواده مناسب‌تر است. درعن حال اگر به دنبال اجاره ویلا یا سوئیت در شهرها شمالی یا جنوبی کشور هستید، جاباما طیف گسترده‌ای از اقامتگاه‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر با محل هتل خود آشنا نیستید و نمی‌دانید که چگونه می‌توان به آن دسترسی داشت نگران نباشید، جاباما علاوه بر آدرس کامل، موقعیت و لوکیشن آن را به شما ارائه می‌کند تا سفری راحت و سریع داشته باشید. موضوع دیگر که درباره این اپلیکیشن اهمیت فراوانی دارد، این است که شما نیازی به تأییدیه هتل یا اقامتگاه مورد نظر ندارید و تمامیاین فرآیندها توسط مجموعه به شکل خودکار انجام می‌شود،بنابراین موضوع کنسل شدن رزرو یا نبود جا در جباما وجود ندارد.

هومسا

اگر هنوز هتل یا محل مورد نظر برای اقامت خود در ایام نوروز را پیدا نکرده‌اید، بهتر است اپلیکیشن هومسا را دانلود و نصب کرده تا به تعداد زیادی از مراکز اقامتی دسترسی پیدا کنید. هومسا مجموعه‌ای که در قالب اپلیکیشن و وب‌سایت امکان پیدا کردن هتل و اقامتگاه را در اختیار کاربران از سرتاسر ایران قرار می‌دهد. تفاوتی ندارد به دنبال چه نوع محلی هستید، امکان تهیه و رزرو هتل‌های سنتی، سوییت، کلبه‌های چوبی، کاروانسرا و خانه یا آپارتمان در این اپلیکیشن مهیا شده است.

اگر شما محلی مناسب برای اسکان مسافران دارید و می‌توانید به شکل میزبان خدمات مورد نیاز را به کاربران ارائه کنید، می‌توانید با دریافت اپلیکیشن میزبان هومسا هم به طیف هتل‌داران و دارندگان مراکز اقامتی بپیوندید و از این راه کسب درآمد کنید. امکان مدیریت و رزرو هتل‌ها به شکل آنی و لحظه‌ای،امکان لغو درخواست رزرو به صورت آنلاین، دریافت پایین‌ترنی حق کمیسیون در میان اپلیکیشن‌ها اقامتی، امکان ثبت اقامتگاه و ویرایش اطلاعات توسط صاحبان این مراکز و بسیاری دیگر از جمله امکانات متنوع این اپلیکیشن رزرو هتل در ایام نوروز است.

چمدونم

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و نگرانی مسافران در زمان سفر، کنسل شدن یا پر شدن اقامتگاه مورد نظرشان است. بارها شده که کاربران با وجود ثبت تعداد نفرات و رزرو هتل در اپلیکیشن‌های خدمات و اقامتگاهی، در هنگام حضور در محل با پاسخ منفی مسئولان هتل مواجه شده‌اند و نتوانستند سفری که برنامه‌ریزی کرده بودند، پیش ببرند. اما با اپلیکیشن چمدونم دیگر نگران این موارد نباشید و نگرانی به دل راه ندهید. انواع اقامتگاه، ویلا، سوئیت، آپارتمان و بوم گردی در این برنامه در اختیار شما قرار دارد و کافیست با انتخاب محل مورد نظر پرونده محل اقامتی خود را ببندید!

اگر در هنگام سفر درباره اینکه چه اقامتگاهی برای شما و خانواده مناسب خواهد بود و باید کدام را انتخاب کنید، مشاوران اپلیکیشن چمدونم می‌توانند در این مسیر به شما کمک کنند تا اقامتگاهی مناسب را تهیه کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این برنامه امکان ثبت اقامتگاه است. اگر شما منزل یا محلی در اختیار دارید که می‌تواند جوابگو مسافران باشد، می‌توانید با ثبت آن در اپلیکیشن چمدونم آن را با سایرین به اشتراک بگذارید. از رزرو یک هتل لوکس یا اقامتگاهی رویایی در یک منطقه بکر خوش آب و هوا، امکانات گسترده‌ای است که با دانلود رایگان اپلیکیشن چمدونم از آی اپس می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

جاجو (Jaju)

یکی دیگر از برنامه‌های جذاب و پر طرفدار رزرو هتل که کاربران متعددی از امکانات و قابلیت‌های آن استفاده می‌کنند، جاجو است. اگر به دنبال یک اقامتگاه محلی و خاص هستید و نمی‌خواهید به هتل بروید، احتمالاً با پیدا کردن چنین مکان‌هایی دچار چالش شده‌اید. بسیاری از اپلیکیشن‌ها تنها با هتل‌ها و مراکز مشخص سازمان گردشگری در ارتباط هستند و لیستی از این محل‌ها در اختیارتان قرار می‌دهند. اما برای یافتن یک مکان دنج در روستایی زیبا بهترین گزینه استفاده از برنامه جاجو است.

اپلیکیشن جاجو علاوه بر مراکز گردشگری مطرح به شما این امکان را می‌دهد تا اقامتگاه‌های ملی را هم با یکدیگر مقایسه و در نهایت بهترین گزینه را با توجه به بودجه، امکانات و شرایط زمانی انتخاب کنید. پیدا کردن محلی اقامت ارزان یکی از ویژگی‌های مهم این برنامه است که سازندگان آن تلاش کرده‌اند با پیدا کردن مقرون به صرفه‌ترین محل‌های اقامتی هزینه کمتری را روی دست مشتریان بگذارند. اگر برنامه مسافرتی خود را چیده‌اید، اما به دنبال مکانی به دور از هیاهو و شلوغی در ایام نوروز هستید و می‌خواهید چند روزی را در دل طبیعت سر کنید، توصیه می‌کنیم اپلیکیشن رایگان جاجو را از استور بزرگ آی اپس دانلود و نصب کنید تا به آنچه مد نظرتان است، برسید.

سخن پایانی

سفر فرصتی است که می‌تواند از سختی‌ها و فشارهای کاری بکاهد و آرامشی خاص را به انسان هدیه دهد. البته باید توجه داشت هر سفری ازاماً آرامش بخش نیست. تصور کنید ساعت‌ها در ترافیک بمانید یا بعد از کلی سختی به محل مورد نظرتان برسید، اما جایی برای ماندن و اقامت نداشته باشید. همه این‌ها می‌تواند یک سفر جذاب را به ویدادی تلخ و عذاب‌اور تبدیل کند. بنابراین اگر می‌خواهید دچار این دردسرها نشوید و مسافرتی خاص را تجربه کنید از همین حالا نسبت به تهیه بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس و همچنین رزرو هتل و اقامتگاخ مورد نظر اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.