بدون دیدگاه
ابزار کاربردی

بهترین اپلیکیشن‌‌های خرید بلیط برای مسافرت در نوروز 1403

با آغاز سال نو بسیاری از مردم به فکر برنامه‌ریزی برای رفتن به تعطیلات، مسافرت و دید و بازدیدها هستند. روزهای پایانی سال همیشه با شور و هیجان خاصی همراه است.، پایان یک سال و گذراندن تمام لحظات خوب و بد و ورود به سالی که مملوء از اتفاقات مهم در زندگی همه ماست، حس و حالی عجیبی دارد. بسیاری دوست دارند لحظات ابتدایی آغاز سال نو شمسی را در کنار خانواده و عزیزانشان بگذرانند و عده‌ای نیز می‌خواهند تا سفری پر ماجرا و جذاب را شروع کنند.

اگر شما هم جزو دسته دوم هستید و به عبارتی خیلی تمایل به خانه ماندن ندارید و می‌خواهید از فرصت تعطیلات نهایت استفاده را ببرید، از حالا باید به فکر تهیه بلیط وسایل حمل‌ونقل و رزرو جا و مکانی مشخص برای خود باشید. از آنجا که عده بسیاری در ۱۴ روز ابتدایی فروردین ماه به مسافرت می‌روند یافتن بلیط و هتل مناسب با قیمت‌های معقول اندکی سخت خواهد بود. به خصوص که بسیار از مدت‌ها پیش برنامه مورد نظر خود را چیده‌اند و جا و وسیله سفرشان را انتخاب و رزرو کردند.

با این اوصاف اگر برنامه مسافرت در عید را برنامه‌ریزی کرده‌اید و می‌خواهید با کم‌ترین دردسر به نقاط رنگارنگ کشورمان سفر کنید، زمان را از دست نداده و با بررسی موجودی بلیط هتل، قطار و هواپیما برنامه‌ای مشخص را ترتیب دهید. ما هم در آی اپس تصمیم گرفتیم به منظور کمک به شما چند اپلیکیشن مهم و کاربردی را در زمینه تهیه قطار و بلیط معرفی کنیم تا به شما در برنامه‌ریزی سفرتان کمکی کرده باشیم. پس اگر به دنبال چند برنامه مناسب برای پیدا کردن بهترین قیمت هتل و خدمات سفر هستید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن این مقاله را از دست ندهید.

اپلیکیشن‌های خرید بلیط برای مسافرت

برخلاف گذشته که مردم برای پیدا کردن بلیط وسیله نقلیه خود یا رزرو هتل باید با انواع و اقسام موانع روبه‌رو می‌شدند تا بلیط‌های مورد نظر ود را پیدا کنند، آژانس‌های مسافرتی پا به عرصه گذاشتند؛ اقدام مهم و کاربردی که توانست تا حد زیادی از سردرگمی کاربران بکاهد و خرید بلیط را بیش از پیش آسان کند. با آنکه این آژانس‌های مسافرتی رکن مهم در این تغییر بودند، اما رفته رفته مراجعه به این مؤسسات نیز افزایش یافت. همین میزان مراجعه بالا گاهی اوقات موجب می‌شد فردی برای یافتن بلیط از یک آژانس به آژانس دیگر مراجعه کند و با پاسخ منفی آن‌ها روبه‌رو شود. برخی اوقات نیز سیستم ارتباطی این مؤسسات با یکدیگر قطع بود و مردم باید مدت‌ها در انتظار می‌نشستند تا امکان خرید بلیط و رزرو انجام شود.

اما با ورود اپلیکیشن‌های خرید بلیط این کار فرسایشی به امری آسان تبدیل شد و اکنون بدون نیاز به مراجعه به شعب آژانس‌های مسافرتی مردم می‌توانند بهترین تورهای مسافرتی، کم‌ترین قیمت بلیط و هتل را از طریق این برنامه‌های گوشی به دست بیاورند و تنها با لمس چند گزینه روی گوشی آیفون یا اندروید خود وسیله و جای مورد نظرشان را تهیه کنند. با عرضه انبوهی از این اپلیکیشن‌ها قیمت‌ها نیز دست‌خوش تغییر شد، چرا که هر کدام از این اپلیکشن‌ها می‌خواهد بهترین قیمت را باه کاربران ارائه کند و به همین دلیل عرضه اپلیکیشن‌های گوناگون در این صنعت می‌تواند خبر خوبی برای کاربران باشد. چرا که با بررسی خدمات و قیمت‌ها می‌توانند بهترین و مقرون به صرفه‌ترین بلیط‌ها را خریداری کنند.

ما هم در این بخش از مقاله در نظر داریم تا به برخی از مطرح‌ترین اپلیکیشن‌های خرید بلیط و رزرو هتل بپردازیم و درباره هn کدام اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با انتخابی صحیح سفری جذاب و آسان را تجربه کنید.

علی بابا (Alibaba)

اگر به دنبال یک اپلیکیشن چند منظوره می‌گردید که به اکثر خدمات مورد نیاز برای مسافرت دسترسی داشته باشد و بتواند به تمام خواسته‌های شما پاسخ دهد، علی بابا بهترین گزینه خواهد بود. شما از طریق این اپلیکیشن می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن بلیط‌های اتوبوس، قطار و هواپیما مورد نظرتان را در روز و ساعت مشخص پیدا و تهیه کنید. وجود تیم پشتیبانی پاسخگو که به شکل شبانه‌روز در خدمت هموطنان عزیزمان هستند، یکی دیگر از نقاط قوت اپلیکیشن علی باباست.

در صورتی که می‌خواهید به سفرهای خارجی بروید و دنبال تورهای مسافرتی گوناگون هستید هم این برنامه کاربردی گزینه‌های متنوع با قیمت‌های مناسبی را در اختیارتان قرار می‌دهد. علاوه بر رزرو و خخرید بلط وسایل نقلیه، شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن علی بابا هتل و جای مورد نظرتان را به همراه تصاویر و نظرات کاربران دیگر انتخاب و رزرو کنید. پرداخت ایمن، امکان استرداد و بازگرداندن بلیط‌‌ها، امکان مقایسه قیمتی میان پروازها و تورهای گوناگون، دسترسی به تقویم قیمتی و ده‌ها ویژگی دیگر موجب شده تا علی بابا به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های خرید بلیط و تور تبدیل شود.

اگر شما هم می‌خواهید از طریق گوشی آیفون خود به اپلیکیشن علی بابا دسترسی داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم آن را به رایگان از استور بزرگ آی اپس دانلود کنید.

دانلود علی بابا برای آیفون

مستر بلیط (mrBilit)

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های پرکاربرد و محبوب در زمینه تهیه بلیط وسایل حمل و نقل مانند اتوبوس، قطار و هواپیما مستر بلیط است. این اپلیکیشن با ظاهری ساده و انبوهی از گزینه‌های یکی از بهرتین سامانه‌های خرید بلیط را در اختیار کاربران قرار داده است. تفاوتی نمی‌کند در چه زمان و مکانی باشید، در مستر بلیط همیشه جای خالی برای شما وجود دارد. اگر در نظر دارید تا بلیطی را خریداری کنید که از نظر قیمت مقرون به صرفه باشد متر بلیط این ویژگی را در اختیار افراد قرار داده تا با بررسی و مقایسه قیمت‌ها گزینه مورد نظرشان را انتخاب کنند.

امکان ارتباط با تیم پشتیبانی به شکل ۲۴ ساعته در تمامی ایام هفته به شکل آنلاین و تلفنی، امکان کنسل کردن و بازگشت بلیط‌های خریداری شده حتی موارد چارتر، دریافت وسایل نقلیه پیشنهادی بر اساس انتخاب مبدا و مقصد، دریافت نسخه دیجیتالی بلیط به شکل PDF، دسترسی به اکثر قطارهای مسافرتی مانند رجا، فدک و سفیر، دسترسی به تمام شرکت‌های اتوبوسرانی در سطح کشور و بسیار موارد دیگر از جمله ویژگی‌های مستر بلیط است.

اگر شما در نظر دارید بلیط مورد نظرتان را برای زمان و تاریخی خاص تهیه کنید و به دنبال قیمت‌های مناسب و دسترسی به انبوهی از شرکت‌های مسافرتی هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن مستر بلیط را برای گوشی آیفون خود از آی اپس به رایگان دانلود کنید.

دانلود مستربلیط

فلایتیو

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های فوق‌العاده برای دریافت بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و رزرو هتل اپلیکیشن فلایتیو است. با آنکه مسافرت با وسایل نقلیه شخصی جذابیت بیشتری دارد و می‌توان از مناظر طبیعی و مسیر لذت برد، اما در ایامی مانند نوروز که حجم زیادی از مردم در رفت‌وآمد هستند و اغلب جاده‌ها مملو از ماشین است، سفر هوایی یا با قطار بهترین گزینه خواهد بود. البته پیدا کردن و خریدن بلیط با قیمت مناسب آن هم در تاریخی که مد نظرمان باشد کار چندان ساده‌ای نیست و با چالش‌های مختلفی همراه است.

اما جای نگرانی نیست، خبر خوب این است که با فلایتیو می‌توانید به ساده‌ترین شکل و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بلیط‌ها و هتل‌ها مورد نظرتان دسترسی داشته باشید. در این برنامه به لیستی از بلیط‌ها و به همراه زمان حرکت قطار یا هواپیما یا حتی اتبوس‌ها دسترسی داشته باشید. اگر نگران ارتباط گرفتن با هتل مقصد هستید و به شما گفته شده است که جای خالی برای شما وجود ندارد، فلایتیو لیست کاملی از هتل‌ها و مراکز معتبر اقامتی را در اختیار دارد و با رزرو از طریق این اپلیکیشن هیچ دغدغه‌ای در خصوص جا و مکان مناسب در سفر نخواهید داشت. دسترسی به بیش از ۱ میلیون هتل در خارج از کشور، امکان مقایسه قیمت بلیط قطار و هوا، پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمامی ایام هفته، امکان بررسی تصاویر و جزئیات هتل‌ها و مقایسه با یکدیگر، امکان بازگرداندن بلیط به شکل کاملاَ آنلاین و از همه مهم‌تر پیدا کردن ارزان‌ترین بلیط‌ها با استفاده از تقویم قیمتی از ویژگی‌های مهم اپلیکیشن فلایتیو است.

اگر شما هم می‌خواهید در نوروز سفر کنید و به دنبال یافتن بلیط با قیمیتی مناسب در تاریخ مورد نظرتان هستید به شما توصیه می‌کنم اپلیکیشن فلایتیو را به رایگان از استور ایرانی آی اپس دانلود کنید.

دانلود فلایتیو

لست سکند (Last Second)

یکی دیگر از برنامه‌های محبوب برای دریافت بهترین آفرهای سفر به خصوص در زمان نوروز، اپلیکیشن لست سکند است. شما با در اختیار داشتن این برنامه می‌توانید به طیف گسترده‌ای از تورهای داخلی و خارجی و متناسب با بودجه خود دترسی داشته باشید. تفاوتی نمی‌کند در کدام فصل از سال می‌خواهید به مسافرت بروید، اگر به دنبال تور خاصی می‌گردید برنامه لست سکند آن را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما قرار خواهد داد. یکی از ویژگی‌های مهم این مجموعه نقد و بررسی بسیاری از هتل‌ها و آژانس‌های مسافرتی است، بنابراین در صورتی که می‌خواهید انتخابی هوشمندانه داشته باشید می‌توانید به بررسی بسیاری از اقامتگاه‌هایمطرح دسترسی داشته باشید و با دیدی باز نسبت به رزرو هتل اقدام کنید.

دسترسی به توضیحات کامل در خصوص هتل‌ها در سراسر جهان، مناسب‌ترین قیمت تورهای فصلی، اطلاعات در خصوص موضوعات گردشگری و جاذبه‌های توریستی و بسیاری دیگر در لست سکند شما را از مراجعه به آژانس‌های مسافرتی و رزرواسیون هتل‌ها بی‌نیاز می‌کند. اگر شما به دنبال بهترین نرخ تور‌های مسافرتی هستید و در خصوص هتل‌های مقصد اطلاعات چندانی ندارید، جای نگرانی نیست، با دانلود اپلیکیشن لست سکند برای آیفون از آی اپس می‌توانید به تمامی داده‌های مورد نیاز پیش از سفرتان دسترسی داشته باشید.

دانلود لست سکند

فلای تودی

یکی دیگر از مطرح‌ترین پلتفرم‌های تهیه بلیط برای هواپیما و قطار، تورهای مسافرتی و حتی اقامتگاه‌های مختلف در ایران و جهان، فلای تودی است. شعار این مجموعه سفر در کلاس جهانی است و حقیقتاً هم فلای تودی توانسته امکانات بی‌نظیر و فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربران با سلیقه‌های مختلف قرار دهد. اگر به هر آژانس مسافرتی یا اپلیکیشن رزرو بلیط سر زده‌اید و نتوانستید ارزان‌ترین و مناسب‌ترین گزینه را با توجه به بودجه خود پیدا کنید، راه چاره استفاده از اپلیکیشن و وب‌سایت فلای تودی است. این مجموعه یکی از ارزان‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین نرخ‌های مسافرتی را ارائه می‌کند که شرکت‌های دیگر قادر به ارائه آن‌ها نیستند.

اگر برنامه سفر به یک کشور خارجی را در ذهن دارید، فلای تودی لیستی از بهترین هتل‌ها و بلیط‌های هواپیما را در اختیارتان خواهد گذاشت. هیچ پروازی در کشورمان وجود ندارد که بلیط‌های آن در اختیار فلای تودی نباشد. پوشش کامل تمامی سفرهای هوایی در ایران، امکان خرید بلیط هواپیما از اکثر ایرلاین‌های معتبر خارجی، امکان رزرو هتل و اقامتگاه‌های داخلی و خارجی با بهترین قیمت، دسترسی به تقویم قیمتی برای مقایسه قیمت‌ها و یافتن ارزان‌ترین تاریخ‌ها برای سفر، امکان خرید بیمه‌های مسافرتی، ارائه تورهای گردشگری گوناگون داخلی و خارجی، تیم پشتیبانی همیشه پاسخگو در تمامی ساعات روز و بسیار از ویژگی‌های دیگر فلای تودی را به یک پلتفرم بی‌نظیر در تهیه بلیط قطار، هواپیما و یافتن هتل از سراسر جهان تبدیل کرده است.

اگر هنوز بلیط خود را پیدا نکرده‌اید، فرصت را از دست نداده و با دانلود اپلیکیشن فلای تودی به طیف گسترده‌ای از امکانات و خدمات مسافرتی دسترسی پیدا کنید.

سخن پایانی

اپلیکیشن‌های گوناگونی و متعددی در زمینه سفر وجود دارد و ما تنها به بخشی کوچکی از آن‌ها اشاره کردیم. به طور کلی این برنامه‌های کاربردی شما را از مراجعه به آژانس‌های مسافرتی بی‌نیاز کرده و اطلاعات دقیق و کاملی را در خصوص انواع بلیط‌ها، تورها و اقامتگاه‌ها به شما ارائه می‌کنند. به طور یقین با نزدیک شدن به پایان سال حجم قابل توجهی از مردم در پی برنامه‌ریزی برای مسافرت هستند، اما اگر می‌خواهید به سرعت بلیط هواپیما یا قطار خود را رزرو کنید و  در هتل مورد نظرتان اقامت کنید، استفاده این برنامه‌ها می‌توانند به شما در تصمیم‌گیری و انتخاب‌های بهتر کمک شایانی کنند.

اگر شما هم تجربه‌ای در خصوص استفاده از این اپلکیشن‌ها در زمان سفر و به خصوص تعطیلات عید داشته‌اید آن را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.