بدون دیدگاه
پازل, معرفی بازی

راهنمای مراحل بازی the room 3 + گیم پلی

راهنمای مراحل بازی the room 3

اتاق 3 نسخه سوم از سری بازی‌های The Room است که توسط کمپانی Fireproof Studios برای کاربران iOS منتشر شده و طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. ما در این مقاله تصمیم گرفتیم که راهنمای مراحل بازی the room 3 را برای دوستداران سبک بازی‌های فکری و مهیج معرفی کنیم. پس اگر از سبک معمایی و کمی ترسناک خوشتان می‌آید، به شما پیشنهاد می‌دهیم که تا آخر این مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با این بازی آشنا شوید.

گیم پلی The Room 3

شما در بازی The Room 3 در یک اتاق ترسناکی قرار می‌گیرید و باید با استفاده از آیتم‌هایی که در آن فضا می‌بینید، معما را کشف کنید. پس از آن وارد مرحله بعدی که یک اتاق دیگر است، می‌شوید و همین طوری باید ادامه دهید تا از این جزیره نجات پیدا کنید.

در هر مرحله وارد هر اتاقی که می‌شوید با وسایل و آیتم‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوید و باید با پیدا کردن سرنخ‌های موجود کاربرد آن‌ها را پیدا کنید و مراحل را پس از دیگری به پایان برسانید.

راهنمای مراحل بازی the room 3 + اتاق 3

گرافیک و صدا گذاری

کمپانی Fireproof Studios همیشه به گرافیک بازی اتاق توجه داشتند و The Room 3 هم از این قضیه مستثنی نیست و می‌توان گفت گرافیک این نسخه، بسیار واقع گرایانه و جذاب است، به طوری که شما را در همان ابتدا جذب خود می‌کند.

در بخش افکت‌های صوتی و صدا گذاری هم به نظر می‌رسد سازندگان این بازی موفق بوده‌اند و شما به طور کامل می‌توانید ترس و حس شوم را تجربه کنید.

راهنمای مراحل بازی the room 3

ما در این بخش به راهنمای مراحل بازی the room 3 می‌پردازیم و به شما توضیح می‌دهیم که چگونه از آن‌ها بهره ببرید.

آیتم‌های اتاق را دست کاری کنید

وقتی که آیتمی را در اتاق می‌بینید و آن را بر می‌دارید روی بخش‌های مختلف آن ضربه بزنید چرا که شاید آن وسیله چند قسمتی است و با جدا کردن آن می‌توانید معماها را حل کنید.

به نکات ریز دقت کنید

هنگامی که در اتاق قرار می‌گیرد به تمام آیتم‌ها نگاه کنید و از بخش‌ها و جهات مختلف آن‌ها را بررسی کنید. مثلا یک کمد را در نظر بگیرید، شما باید حتما بالا، پایین، چپ و راست آن را زیر نظر ببرید و گوشه کنارهای آن را کاوش کنید.

از سرنخ‌های خود بازی کمک بگیرید

در بالای صفحه‌ی شما علامتی وجود دارد که وقتی روی آن بزنید، به شما سرنخ می‌دهد. اما باید این را بدانید که این کمک‌ها محدود است و صرفا به شما سرنخ‌هایی می‌دهد که بازی را راحت‌تر پیش ببرید.

از جهات مختلف یک آیتم را بررسی کنید

هنگامی که یک وسیله را پیدا می‌کنید آن را از جهات مختلف بررسی کنید و از نور مخصوص استفاده کرده تا نوشته‌های نامرئی را ببینید.

سخن آخر

هم اکنون بازی The Room 3 را بدون نیاز به پرداخت 3.99 دلار از آی‌اپس به صورت رایگان دانلود کنید و با استفاده از هوش و دقت خود معماهای آن را حل کنید و مراحل را پیش ببرید تا از مکانی که گیر آن افتاده‌اید، خلاص شوید.

ما در این مطلب به راهنمای مراحل بازی the room 3 پرداختیم و سعی کردیم روش‌هایی که بازی را برایتان ساده‌تر می‌کند را توضیح دهیم و امیدواریم باری شما مفید بوده باشد. اگر سوال، نظری در این باره دارید، حتما آن را در قسمت دیدگاه با ما و دیگر کاربران آی‌اپس به اشتراک بگذارید.

مطالب پیشنهاد دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.