1 دیدگاه
اپلیکیشن های کاربردی, فرهنگ و هنر

با برنامه کتابخوانی فارسی برای ایفون معروف‌ترین رمان‌های جهان را قبل از مرگ بخوانید!

برنامه كتابخوانی فارسی برای ايفون

با وجود اینکه بسیاری از افراد از ورق زدن کتاب و نگه داشتن آن به صورت فیزیکی بیشتر لذت می‌برند و حس و حال دیگری از آن می‌گیرند، اما نمی‌شود منکر این قضیه شد که کتاب‌های دیجیتالی از لحاظ حمل و نقل و قیمت بسیار به صرفه‌تر و راحت‌تر هستند. علاوه بر آن، می‌توان تغییراتی مثل اندازه، سایز، فونت، هایلایت و مواردی از این قبیل را اعمال کرد و در هر زمانی آن‌ها را پاک کرد. ما در بلاگ اپس تصمیم گرفتیم بهترین‌های برنامه کتابخوانی فارسی برای ایفون را معرفی کنیم و شما را به شیوه‌ای متفاوت به کتاب خواندن دعوت کنیم. پس اگر دوست دارید با اپلیکیشن‌های منتخب بلاگ اپس آشنا شوید، ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

طاقچه منبع بی‌نهایی از کتاب!

طاقچه در ابتدا با نام کتاب من شروع به فعالیت کرد و بعدها اسم خود را تغییر داد. این اپلیکیشن در مدت کوتاهی توانست نظر و رضایت کاربران iOS را جلب کند و در سال 1393 به عنوان یکی از برنامه‌های برتر در جشنواره‌ی رسانه‌های دیجیتالی انتخاب و برنده جایزه شود.  این اپلیکیشن ویژگی‌ و قابلیت‌های بسیار جذاب و کاربردی دارد که مهم‌ترین آن آرشیو بی نهایتی از کتاب‌هاست که در طاقچه وجود دارد و همین نکته شما را از اپلیکیشن‌های دیگر بی نیاز می‌کند چراکه همه کتاب‌ها و مطالبی که نیاز دارید در آن وجود دارد و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

طاقچه برای آیفون

اپلیکیشن طاقچه یک شبکه‌ی اجتماعی دارد که در آن می‌توانید تجربه و نظر خود را درباره‌ی کتابی که خواندید بنویسید و حتی به آن امتیاز دهید و علاوه بر آن، شما می‌توانید نظرات دیگران را بخوانید و راجع به خواندن یا نخواندن آن کتاب تصمیم بگیرید. پس همین حالا با نصب طاقچه از اپ استور آی‌اپس وارد دنیای عظیمی از کتاب‌های صوتی و غیر صوتی دیجیتالی شوید و از خواندن کتاب‌های مورد علاقه خود لذت ببرید.

یکی از قابلیت‌هایی که این نرم افزار دارد، نسخه بی‌نهایت آن است که شما در آن می‌توانید بدون حد و مرز به کتاب و محتواهای آن دسترسی داشته باشید و از آن استفاده کنید. اگر دوست دارید بیشتر درباره ایین ویژگی بدانید حالا می‌توانید به صفحه طاقچه بی‌نهایت مراجعه کنید و جزئیات آن را بخوانید.

فیدیبو اولین اپ کتابخوانی

یکی از برنامه کتابخوانی فارسی برای ایفون که به شما پیشنهاد می‌کنیم، فیدیبو است. این اپلیکیشن در سال 1392 کار خود را شروع کرد و هم اکنون هم در این نرم افزار میلیون‌ها نسخه دیجیتال کتب را می‌توانید پیدا کنید. Fidibo برای کاربرانی که وقت و یا حوصله‌ی خواندن کتاب‌ها را ندارند، قابلیت کتاب صوتی را قرار داده تا هر فردی در هر کجا و هر زمانی بتواند محتوای مورد نظرش را گوش کند.

امکانات و ویژگی‌های این برنامه:

  • خواند کتاب‌ها بدون نیاز به اینترنت
  • مطالعه رایگان نسخه‌های نمونه قبل از خرید
  • وجود هزاران کتب رایگان
  • دارای دسته بندی پادکست و مجله
  • قابلیت تغییر رنگ و سایز فونت، نور صفحه و رنگ پس زمینه
  • امکان دیدن و به اشتراک گذاری نظرات

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم فیدیبو، وجود تنوع در ژانرهای مختلف کتاب است و هر کاربری با توجه به سلیقه‌ی خود می‌تواند مطالب دلخواه خود را بخواند. پس همین حالا برنامه فیدیبو را از اپ استور آی‌اپس دانلود کرده و خواندن کتاب مورد علاقه‌ی خود را شروع کنید.

کتابراه راه متفاوتی از کتابخوانی

کتابراه یکی از اپلیکیشن‌های مخصوص کتابخوانی است که شما در آن امکان دانلود هزاران نسخه دیجیتالی کتاب‌های محبوب خود را دارید و پس از دریافت آن‌ها به راحتی می‌توانید در هر زمان و مکانی به آن‌ها دسترسی داشته باشید و خواندن را آغاز کنید. به علاوه، در این برنامه بخشی به کتاب‌های صوتی اختصاص داده شده و کاربران علاقه‌مند به Audio Books می‌توانند از این دسته محتوا هم بهره‌مند شوند.

قابلیت‌ها و امکانات دیگر کتابراه:

  • دانلود هزاران کتاب‌ متنوع و جذاب
  • افزودن کتب مورد علاقه‌ی خود به بخش کتابخانه
  • امکان ثبت دیدگاه خود در بخش نظرات
  • خواندن بازخورد کاربران دیگر
  • رابط کاربری ساده و جذاب

پس اگر اهل مطالعه هستید، با دانلود کتابراه که یکی از جذاب‌ترین برنامه کتابخوانی فارسی برای ایفون است، لذت کتاب خواندن را به شیوه‌ای نوین تجربه کنید.

سخن آخر

سه اپلیکیشن فیدیبو، طاقچه و کتابراه از معروف‌ترین و بهترین برنامه کتابخوانی فارسی برای ایفون به حساب می‌آیند و با دانلود هر یک از آن‌ها می‌توانید غرق در دنیای جذاب کتاب خوانی شوید.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. اگر سوال و یا نظری دارید آن را حتما در بخش دیدگاه با ما و دیگر کاربران آی‌اپس در میان بگذارید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

۱ دیدگاه در “با برنامه کتابخوانی فارسی برای ایفون معروف‌ترین رمان‌های جهان را قبل از مرگ بخوانید!

  1. mohammad گفت:

    به نظرم هنوز خیلی جا داره بیشتر از اینا روی فرهنگ استفاده از کتاب دیجیتال کار بشه، از طرف دیگه هم این اپ ها بهتر سرویس بدن
    ولی در کل من راضیم از استفاده ازشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.