۴ دیدگاه
آیفون باز, چگونه ها

گرفتن اسکرین شات بلند با ایفون در سه ثانیه!

اسکرین شات بلند با ایفون

سوالی که برای بسیاری از کاربران حتی خود ما هم پیش می‌آید “چگونه اسکرین شات بلند بگیریم؟” است. گرفتن Screenshot طولانی راه‌های مختلفی وجود دارد. برای مثال برای صفحات وب از مرورگرهایی مثل safari لازم نیست اپلیکیشنی را دانلود کنید تا اسکرین بلند بگیرید بلکه با خود آیفون می‌توانید این کار را انجام دهید. اما برای گرفتن screenshot از اپ‌های پیام رسان مثل تلگرام و واتساپ قضیه فرق می‌کند. اگر شما هم دوست دارید بدانید چگونه اسکرین شات بلند با ایفون بگیرید، حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا روش‌های آن را معرفی کنیم.

اسکرین شات از تمام صفحه وب

برای گرفتن اسکرین شات از تمام صفحه وب از مرورگرهایی مثل سافاری با آیفون سری X به بعد تنها کافیست Safari را باز کنید و وارد پیج مورد نظرتان شوید. سپس دکمه پاور که در سمت چپ گوشی قرار دارد را با دکمه volume به صورت همزمان فشار دهید تا screenshot گرفته شود. پس از گرفتن اسکرین عکس کوچکی از آن را در پایین سمت چپ قابل مشاهده است. حالا روی آن ضربه بزنید و قسمت Full page را انتخاب کنید. این گونه می‌توانید تصویر را به صورت کامل ببینید و برای ذخیره کردن آن، Done را لمس کنید و روی گزینه‌ی Save PDF to Files بزنید.

اسکرین شات از تمام صفحه وب

برای آیفون‌های قبل X مثل iphone 8 باید دکمه پاور و هوم را به صورت همزمان فشار دهید و بقیه مراحل را مانند مراحلی که در بالا توضیح دادیم، انجام دهید.

Tailor، بهترین نرم افزار اسکرین شات بلند

یکی از برنامه‌های مخصوص اسکرین شات بلند با ایفون، Tailor است. برای استفاده از این نرم افزار اسکرین شات بلند در ابتدا باید به صورت دستی از چت یا هر صفحه‌ای که ادامه‌دار باشد،  screenshot بگیرید و برنامه را باز کنید. حالا به شما اسکرین به هم وصل شده را نشان خواهد داد که اگر دوست داشتید، این امکان را دارید که آن را ذخیره کنید.

لازم است بدانید که این نرم افزار بیشتر برای اپلیکیشن‌های پیام رسان مثل واتساپ، تلگرام، messages، توییتر، دیسکورد و دیگر برنامه‌هایی از این قبیل کاربرد دارد. به علاوه، این نکته را در نظر داشته باشید که این اپ تصاویر را تنها به صورت طولی و ادامه دار قبول می‌کند.

لینک دانلود اپ از آی‌اپس: Tailor – Screenshot Stitching

Tailor، بهترین نرم افزار اسکرین شات بلند

Picsew برنده یکی از بهترین برنامه‌های اپ استور

همان طور که از اسم این اپ مشخص است شما این امکان را دارید اسکرین شات‌ها را به یکدیگر به صورت عمودی و یا افقی بچسبانید. با برنامه فوق العاده کاربردی picsew می‌توانید عکس‌هایی که از صفحات گرفته‌اید را به یک screenshot بلند تبدیل کنید و برای دوستان خود بفرستید.

جالب است بدانید که پیکسو الگوریتم پیشرفته ادغام عکس‌های شبیه به هم را دارد که باعث شده کار را برای ترکیب اسکرین شات‌ها راحت‌تر کند.

ویژگی‌های دیگر:

  • امکان انتخاب نزدیک به 300 تصویر
  • قابلیت حاشیه نویسی
  • اضافه کردن واتر مارک
  • گرفتن خروجی با کیفیت عالی
  • رابط کاربری جذاب و ساده

لینک دانلود اپ از آی‌اپس: Picsew – Screenshot Stitching

برنامه Picsew

سخن آخر

در آخر باید بگوییم برنامه‌های زیاد دیگری برای گرفتن اسکرین شات بلند با ایفون وجود دارد اما بهترین نرم افزارها Tailor و Picsew هست که می‌توانید این دو را از اپ استور آی‌اپس دریافت کنید. اگر تا به حال از این ترفند و برنامه‌ها استفاده نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌دهیم که همین حالا امتحان کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

۴ دیدگاه در “گرفتن اسکرین شات بلند با ایفون در سه ثانیه!

  1. mohammad گفت:

    ایول
    خیلی کاربردی بود
    مخصوصا موقع اسکرین شات گرفتن از سایت های تک صفحه ای

    1. Maedeh گفت:

      سلام دوست عزیز خوشحالیم که این مقاله براتون کاربردی بوده 🙂

  2. اعظم گفت:

    عالی بود
    ممنونمممممممممم

    1. Arghavan Amiri گفت:

      سلام دوست عزیز،
      خوشحالیم که این مطلب رو دوست داشتین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.