1 دیدگاه
آیپد/ آی پاد, سایر محصولات اپل

نقد و بررسی آیپد 2021 با بلاگ اپس

آیپد 2021 نسل نهم

نقد و بررسی آیپد 2021

یکی از محصولاتی که اپل در رویداد California Streaming معرفی کرد، آیپد 2021 بود. این دستگاه نهمین سری از آیپدهای Apple است. این کمپانی اعلام کرد که در این محصول تراشه‌ی جدید A13 به کار رفته و بسیاری از ویژگی‌هایش را ارتقا داده. اگر شما هم از طرفداران محصولات اپل هستید و می‌خواهید درباره‌ی آیپد نسل 9 اطلاعات بیشتربدانید. با ما در این مقاله همراه باشید.

مشخصات ظاهری آیپد 2021

مشخصات ظاهری آیپد 2021

طراحی ظاهری آیپد 10.2 اینچی مانند سری قبلی خود است و تغییر نکرده که محسوس باشد و به دلیل تکرار دیزاین، کیبوردها و قاب‌های سری قبلی برای این محصول مناسب خواهد بود. در این سری از دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده شده که اولترا واید آن با سنتر استیج – Center Stage ارتقا پیدا کرده است.

سخت افزار

کمپانی اپل در آیپد نسل 9 از تراشه‌ی بایونیک A13 استفاده کرده و این چیپ از 8.5 میلیارد ترانزیستور بهره می‌برد و همین باعث شده که در عملکرد پردازشی 20 درصد بهبود ببینیم که به معنای اجرای سریع‌تر اپلیکیشن‌ها و رابط کاربری بهتری است. نکته‌ی قابل توجه این است که در آیپد 2021 عمر باتری افزایش پیدا کرده و کاربران می‌توانند ساعت‌های بیشتری از iPad خود استفاده کنند.

دوربین آیپد 2021

در آیپد نسل نهم، لنز اولترا واید به کار رفته که Center Stage را فعال می‌کند که باعث می‌شود دوربین جلویی در هنگام حرکت، چهره‌ی شما را تشخیص دهد. قابل ذکر است که این قابلیت اولین بار در iPad pro استفاده و معرفی شده است.

دوربین آیپد 2021

دوربین این مدل از آیپد دارای دوربین 12 مگاپیکسلی لنز واید 1.3 اینچی و لنز اولترا واید 10 مگاپیکسلی است که دارای پوشش 125 درجه خواهد بود.

صفحه نمایش

قابلیت True Tone آیپد باعث می‌شود که نورهای بازتابیده شده از صفحه نمایش کمتر باشد و با توجه به نور محیطی که در آن با دستگاه خود در حال کار کردن هستید، تنظیم شود.

صفحه نمایش آیپد 2021

این محصول روشنایی 500 نیت دارد و به دلیل استفاده از پورت لاتینینگ – Lightening، همچنان از اپل پنسل نسل 1 پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن، آیپد 2021 مانند سری‌های قبلی خود به نمایشگر تمام صفحه و فیس آیدی مجهز نیست و هنوز سنسور Touch ID این دستگاه در زیر صفحه نمایش قرار دارد و با توجه به گزارشاتی که اعلام شده این iPad آخرین نسلی است که قرار است از این ویژگی استفاده کند.

باتری

یکی از مواردی که بسیاری از کاربران به آن دقت می‌کنند عمر باتری است و می‌توان گفت که Battery Life آیپد 2021 نسبت به نسل‌های قبلی بهبود یافته و به مدت 5 ساعت و 18 دقیقه شارژ را نگه می‌دارد. هنگامی که به طور مداوم در حال ویدیو دیدن یا بازی کردن هستید، این دستگاه به مدت 10 ساعت قابل استفاده خواهد بود. اگر از این محصول کم کار بکشید، به مدت 3 روز شارژ دارد.

این iPad شارژر 12 واتی دارد و ایرادی که می‌توان به آن گرفت، دیر شارژ کردنش است. اما شما این امکان را دارید که از Charger مک یا آیفون خود که Type-C خود بهره ببرید تا آیپدتان سریع‌تر شارژ شود.

قیمت آیپد 2021 و تاریخ عرضه

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های آیپد 2021، قیمت آن به حساب می‌آید که نسبت به سری‌های قبلی بسیار به صرفه‌تر است و عملکرد بهتری دارد. این محصول با توجه به حافظه انتخابی شما، در قیمت 329 و 479 دلار در رنگ‌های Silver و Space Gray به فروش می‌رسد. iPad در تاریخ 24 سپتامبر سال 2021 وارد بازار می‌شود.

ظرفیت حافظه داخلی قیمت
64 گیگابایتی  329 دلار
256 گیگابایتی 479 دلار

مطالب پیشنهادی دیگر:

۱ دیدگاه در “نقد و بررسی آیپد 2021 با بلاگ اپس

  1. بیتا گفت:

    ایشالااا یه روزی بخرمش خیلی خفنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.