۲ دیدگاه
آیفون باز, رفع مشکل

امن‌ترین روش ساخت اپل آیدی را همین حالا یاد بگیرید!

نحوه‌ی ساخت اپل آیدی

اپل آیدی یک شناسه برای دستگاه‌های کمپانی اپل است که همه باید بعد از خریداری دستگاه‌های مورد نظر، آن را برای دیوایس خود ایجاد کنند. اگر شما Apple ID نداشته باشید بدون شک نمی‌توانید از خدمات دیوایس خریداری شده به طور کامل بهره ببرید. از آن‌جایی که اپل آیدی اهمیت بالایی دارد و امنیتتان را بالا می‌برد، بهتر است که به جای سفارش و یا خرید اینترنتی از وبسایت‌های نامعتبر، خودتان اقدام به ساخت اپل آیدی کنید. اما اصلا نگران نباشید چراکه در این مطلب ما به شما کمک می‌کنیم تا نحو ساخت اپل آیدی را یاد بگیرید و خودتان بتوانید به راحتی این کار را انجام دهید.

چرا اپل آیدی نخریم؟

همانطور که می‌دانید اپل آیدی یک شناسه برای دستگاه‌های آیفون است و اگر فرد دیگری برای شما آن را بسازد امنیت دستگاه شما به خطر می‌افتد. پس بهتر است که خود اقدام به ساخت Apple ID کنید. ممکن است با خود فکر کنید که انجام این کار چالش برانگیز است، اما با این آموزش یاد می‌گیرید به راحتی آن را انجام دهید.

پیش نیازهای ساخت اپل آیدی

اول از همه باید بدانید که شما به چند مورد برای این کار احتیاج دارید، اول از همه یک باید یک جیمیل معتبر و یک شماره تلفن خارجی داشته باشید.

به احتمال زیاد نداشتن شماره تلفن خارجی برایتان چالش برانگیز است، اما باید این را بدانید که حتی از داخل ایران هم می‌توانید با خریداری شماره تلفن مجازی از گوگل ویس، می‌توانید مستقیما یک و صورت کاملا ایمن ساخت اپل آیدی را انجام دهید.

چطور می‌توانیم شماره مجازی داشته باشیم؟

وبسایت‌های ایرانی بسیار زیادی وجود دارند که شما می‌توانید از آن‌ها شماره مجازی خریداری کنید و برای ساخت اپل آیدی استفاده کنید. کافیست در گوگل کلمه‌ی خرید شماره مجازی گوگل ویس را جستجو کنید تا به وبسایت‌های مرتبط با آن دسترسی پیدا کنید. هزینه‌ی خرید شماره‌ی مجازی گوگل حدودا 150 هزار تومان است که ممکن است از خرید اپل آیدی خیلی گران‌تر باشد، اما در عوض دیگر خیالتان از بابت امنیت آن راحت خواهد بود.

یکی از مزیت‌ها شماره مجازی این است که شما مادام العمر یک خط آمریکایی دارید که هیچ وقت قطع نمی‌شود و می‌توانید حتی از آن برای کارهای دیگرتان هم استفاده کنید. اما باید حواستان باشد که برای اینکه شماره قطع نشود، حتما چند وقت یک بار تماس برقرار کنید و یا یک اس ام اس از آن ارسال کنید تا همیشه شماره فعال باشد.

روش اول ساخت اپل آیدی

روش‌های متفاوتی برای ایجاد Apple ID وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اولین روش هم از طریق سایت اپل است که در ابتدا باید وارد آن شوید و روی گزینه‌ی Create Apple ID بزنید و در صفحه‌ی پیش رو باید اطلاعات خود را وارد کنید.

نکته‌ای که در این بخش باید به آن توجه کنید، وارد کردن کشور است، طبیعتا ایران در آن وجود ندارد و از آنجایی که شماره مجازی گوکل وی آمریکایی است، کشور را باید United State انتخاب کنید تا مشکلی برایتان به وجود نیاید. در نهایت هم برای شما کد تاییدیه در اس ام اس و ایمیل ارسال می‌شود که باید آن‌ها را وارد کنید تا مراحل ساخت اپل آیدی شما تکمیل شود.

ساخت اپل آیدی

آدرس و کد پستی خارجی از کجا پیدا کنیم؟

یکی دیگر از لازمه‌های ساخت اپل آیدی، وارد کردن آدرس و کد پستی خارجی است. اما اصلا نگران نباشید، چراکه برای این چالش هم یک راه حل وجود دارد و شما می‌توانید از جستحوی کلمه‌ی fake united state zip code و همچنین با جستجوی Fake United State address شما وبسایت‌هایی را پیدا خواهید کرد که به شما کدپستی و آدرس فیک و خارجی می‌دهد و می‌توانید از آن‌ها در پر کردن فرم خود استفاده کنید.

مراحل به صورت خلاصه:

  1. وارد سایت اپل آیدی شوید: https://appleid.apple.com
  2. روی گزینه‌ی Create Apple ID بزنید
  3. اطلاعات خود را به صورت کامل وارد کنید

نحوه ساخت اپل آیدی

  1. کشور را حتما United State انتخاب نمایید
  2. آدرس و کد پستی فیک را تایپ کنید
  3. در انتها هم ایمیل و اس ام اس تایید را وارد کنید

روش دوم ساخت Apple ID با گوشی

یکی دیگر از روش‌های ساخت اپل آیدی، استفاده از خود گوشی آیفون است. در این روش شما می‌توانید ببه قسمت تنظیمات بروید و گزینه‌ی Sign in to your Apple ID را انتخاب کنید، حالا  Don’t have an Apple ID or forget it و سپس Create new Apple ID را بزنید. حالا باید مثل روش بالا اطلاعات خود را بنویسید و بعد از پایان کار ایمیل و اس ام اس تایید را وارد کنید، به همین راحتی توانستید اپل آیدی خود را بسازید.

ساخت اپل آیدی با گوشی

مراحل به صورت خلاصه:

  1. وارد تنظیمات گوشی خود شوید
  2. روی گزینه‌ Sign in to your Apple ID در بالای صفحه بزنید
  3. حالا آپشن Don’t have an Apple ID or forget it را لمس کنید
  4. گزینه‌ی Create new Apple ID را بزنید
  5. اطلاعات خود را وارد نمایید
  6. در آخر هم کد تایید ایمیل و اس ام اس خود را تایپ کنید

سخن آخر

در این مقاله به شما دو روش برای ساخت اپل آیدی را آموزش دادیم که قطعا از ایمن‌ترین شیوه‌ها هستند و می‌تواند خیالتان از این بابت به طور کلی راحت باشد. پس بهتر است که به جای خرید Apple ID از وبسایت‌های نامعتبر خودتان اقدام به انجام این کار کنید. در آخر هم اگر سوالی دارید، می‌توانید آن را در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم.

مطالب پیشنهادی دیگر:

۲ دیدگاه در “امن‌ترین روش ساخت اپل آیدی را همین حالا یاد بگیرید!

  1. مهدي گفت:

    تلفن که گذاشتین پاسخگو نیست

    1. Arghavan Amiri گفت:

      سلام مهدی عزیز،
      کارشناسان پشتیبانی آی‌اپس حتی در روزهای تعطیل از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب پاسخگو هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.