1 دیدگاه
اپلیکیشن های کاربردی, شبکه های اجتماعی

برنامه BeReal یک شبکه اجتماعی نوظهور که اینستاگرام را به چالش خواهد کشید!

برنامه BeReal چیست
زمان مطالعه: 3 دقیقه

با محبوب شدن شبکه‌های اجتماعی در این ده سال اخیر، تقریبا می‌توان گفت که اکثر افراد برای برقراری ارتباط با اطرافیان خود، این شیوه را انتخاب می‌کنند. البته اخیرا یک سوشال مدیا نوظهور یعنی برنامه Be real در بین همه این‌ها پا به عرصه گذاشته که آن را می‌توان رقیب سرسخت اینستاگرام دانست.

برنامه BeReal چیست؟

توسعه دهنده‌ی این اپلیکیشن یعنی الکسیس بریات بر این باور است که باید در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شیوه‌ی دیگری را پیش گرفت تا افراد خود واقعی‌شان را به دوستانشان نشان دهند و در واقع اسم آن هم دقیقا همین شعار را در خود جای داده است. برنامه BeReal تمام تلاش خود را کرده تا بتواند همه چیز را نزدیک به زندگی واقعی و روزمره کند و به همین دلیل تفاوت بسیار بزرگی با برنامه‌ای مثل اینستاگرام دارد.

برنامه BeReal چه تفاوتی با دیگر اپلیکیشن‌های مشابه خود دارد؟

این اپلیکیشن به طور کلی تفاوت‌‌های زیادی با اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی دارد و توسعه دهندگان آن تمام تلاش خود را کرده‌اند تا همه چیز را واقعی و بدون زرق و برق‌های اضافه نمایش دهند. به همین دلیل در این پلتفرم هیچ چیزی به اسم فیلتر برای عکس‌های شما وجود ندارد و هر عکسی که در این برنامه می‌گیرید خود واقعی شما  و آن لحظه را نشان می‌دهد.

پست‌هایی که در برنامه BeReal با دوستان خود به اشتراک می‌گذارید هم نوع متفاوتی دارند. در همه عکس‌هایی که می‌گیرید دوربین جلو و عقب همزمان عکس می‌گیرند و شما در واقع حال و هوایتان را به همراه فضایی که در آن هستید، در صفحه‌ی خود Share خواهید کرد. اگر بخواهیم کمی بی‌پرده درباره آن صحبت کنیم باید گفت که در برنامه BeReal کسی نمی‌تواند دروغ بگوید و تصویر غیر واقعی از خود و یا حتی محیط اطراف خود به را به نمایش بگذارد.

دیگر لایک کردن معنایی ندارد!

در برنامه‌ی BeReal آیکونی به اسم لایک کردن وجود ندارد ولی به جای آن شما می‌توانید در لحظه Reaction های خود را به صورت یک پیام ویدیویی دایره‌ای شکل ضبط کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. قطعا این اتفاق بسیار هیجان انگیزی است چراکه شما به جای استفاده از ایموجی‌های آماده که گاه غیرواقعی هستند، تصویری از ری‌اکشن واقعی خودتان را برای دوستانتان می‌گذارید.

2 دقیقه بیشتر زمان ندارید!

یکی از معضلات شکبه‌های اجتماعی همیشه و همیشه اعتیاد به آن‌ها و استفاده‌ی بیش از حد از آن است، اما در برنامه BeReal شما برای دیدن پست‌ دوستان خود تنها 2 دقیقه زمان دارید و بیشتر از آن نمی‌توانید بین فیدهای گشت و گذار کنید.

همه در یک زمان دقیق لحظات خود را به اشتراک می‌گذارند!

یکی دیگر از تفاوت‌های برنامه BeReal با اینستاگرام دریافت یک نوتیفیکیشن در روز است که همه دوستان شما آن را دریافت خواهند کرد و شما هم اگر دوست داشته باشید بعد از notification می‌توانید عکس بگیرید و به آن‌ها بپیوندید. یک ویژگی جالب‌تر این بخش، نمایش زمانی است که شما پست می‌گذارید. در کنار عکسی که به اشتراک می‌گذارید نوشته می‌شود که چقدر بعد از زمان دریافت نوتیفیکیشن شما BeReal خود را به اشتراک گذاشتید.

شما هم به برنامه BeReal بپیوندید

اگر شما هم دوست دارید به این برنامه متفاوت و نوظهور پیوندید و تجربه واقعی بودن را در این شبکه اجتماعی برای اولین بار ببینید، می‌توانید همین حالا با دانلود برنامه BeReal برای آیفون، آن را روی دستگاه iOS خود نصب کنید و از این تجربه متفاوت لذت ببرید.

 

مطالب پیشنهادی دیگر:

۱ دیدگاه در “برنامه BeReal یک شبکه اجتماعی نوظهور که اینستاگرام را به چالش خواهد کشید!

  1. mohammad گفت:

    خیلی راجع بهش شنیده بودم
    ولی توضیحات کامل تر بود
    اما همچنان معتقدم هرچی این جنس اپ های حوزه سوشال پر رنگ تر بشن، فاصله های اجتماعی بیشتر میشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.