بدون دیدگاه
اپلیکیشن های کاربردی, عکس و ویدیو

معرفی 4 اپلیکیشن آیفون برای حذف پرده سبز

اگر در حوزه محتوا تصویری فعالیت دارید، احتمالاَ با موضوعی با عنوان صفحه سبز یا Green Screen آشنا هستید. این تکنیک به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از آن تصاویر و افکت‌های جذاب مختلفی را به یک فایل ویدئویی بیافزایند. آنچه در خصوص استفاده از پرده سبز اهمیت فراوانی دارد، بحث حذف آن و امکان افزودن تصاویر دیگر به جای آن است. خوشبخات با پیشرفت فناوری این فرصت مهیا شده است که کاربران با استفاده از نرم‌افزارهای موبایل اقدام به این کار کنند. اما اگر شما از جمله کاربران اپل هستید و به دنبال اپلیکیشن آیفون برای حذف پرده سبز هستید این مقاله برای شماست!

آنچه در این مطلب با هم مرور خواهیم کرد، معرفی ۴ اپلیکیشن مطرح در این حوزه است که می‌تواند تا حد زیادی شما را از برنامه‌های پیچیده و فنی بی‌نیاز کند. پس از شما دعوت می‌کنیم تا همراه ما این مطلب از آی‌اپس را دنبال کنید.

4 اپلیکیشن آیفون برای حذف پرده سبز

با محبوبیت برنامه‌های موبایل، سازندگان این اپلیکیشن‌ها در تلاش هستند تا امکانات گسترده و حرفه‌ای را در قالب یم نرم‌افزار ساده در اختیار علاقه‌مندان قرار دهند. در خصوص اپلیکیشن‌های ویدئویی که امکان حذف پرده سبز دارند هم شاهد انبوهی از نرم‌افزارهای گوناگون هستیم که هر کدام به نوبه خود توانایی‌ها و ویژگی‌های مخصوصی دارند. در ادامه این مقاله به ۴ مورد از محبوب‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت.

اپلیکیشن Video Star

ویدئو استار یکی از اپلیکیشن آیفون برای حذف پرده سبز

Video Star++ را می‌توان یک از گزینه‌های مناسب و بهترین اپلیکیشن آیفون برای حذف پرده سبز دانست که توانسته است با ارائه قابلیت‌ها و امکاناتی بی‌نظیر کار را برای افراد مبتدی بسیار آسان کند. این برنامه در عین حال که رابط کاربری نسبتاً ساده‌ای دارد از ساختاری پیشرفته بهره می‌برد و به کاربران اجازه می‌دهد ویرایش‌های خاص و حرفه‌ای رو محتواهای تصویری خود ایجاد کنند. در این برنامه علاوه بر اینکه می‌توانید مانند فوتوشاپ از لایه‌های مختلفی روی ویدئو خود استفاده کنید، قابلیت مسک (Mask) کردن نیز برای محو کردن و ایجاد ارتباط میان اجزای تصویر در اختیارتان قرار داده شده است. البته به قابلیت‌ها متنوع این برنامه و کی فریم (KeyFrame) را هم اضافه کنید!

در ضمن این نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد تا رنگ ویدئوهای خود را تغییر بدهید، افکت‌های جذاب روی آن‌ها قرار دهید، محتواهای دارای پرده سبز را به راحتی ویرایش کرده و از همه مهم‌تر از تمپلیت‌های گوناگون و ماهانه این برنامه استفاده کنید. به خاطر داشته باشید از آنجا که این برنامه به‌شدت در میان بلاگرهای تیک تاک محبوب شده است، سازندگان برای علاقه‌مندان چالش‌های TikTok خاصی را به صورت هفتگی در نظر گرفته‌اند که می‌توانید در آ‌نها شرکت کنید. با دانلود نسخه آنلاک شده این برنامه از طریق استور بزرگ آی اپس این امکان وجود دارد که شما به تمامی محتوای پولی این نرم‌افزار به‌شکلی نامحدود دسترسی پیدا کنید.

دانلود اپلیکیشن Video Star برای ایفون

 

Videoleap

ویدئو لیپ

در لیست اپلیکیشن‌های آیفون با محوریت حذف پرده سبز، Videoleap++ یکی از بهترین‌هاست. اگر فردی هستید که می خواهید فیلم‌های خاص و به اصطلاح نوآورانه و بدیع خلق کنید، این همان برنامه‌ای است که به دنبالش بودید. یک ویرایگر حرفه‌ای با انوبهی از امکانات و قابلیت‌های مختلف که حذف پرده سبز از زمینه یک تصویر ویدئویی تنها بخش کوچکی از امکانات این برنامه است. انتخاب رنگ تصویر، تغییر میزان شدت آن، افزودن فیلترهای مختلف و مسک کردن از جمله ویژگی‌هایی است که اکثر کاربران به‌دنبالش هستند و این برنامه کامل‌ترین آن‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد.

افزودن استیکرهای گوناگون، امکان ترکیب خلاقانه چندیدن فایل ویدئویی، جلوه‌های ویژه متحرک، افزودن جلوه‌های صوتی و بسیاری دیگر از جمله امکاناتی است که در این برنامه قرار دارد و شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها یک فیلم خاص در حد تیزرهای هالیوودی تولید کنید. اگر به دنبال نسخه کامل این برنامه می‌گردید، توصیه می‌کنیم ورژن آنلاک‌شده و کامل آن را از استور آی‌اپس به رایگان روی گوشی‌ آیفون خود دانلود و نصب کنید.

دانلود اپلیکیشن Videoleap برای ایفون

 

اپلیکیشن CapCut

برنامه CapCut++ بر اساس نظر اکر کاربران یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم و برترین اپلیکیشن آیفون برای حذف پرده سبز است. این برنامه را م‌توان در حد یک استدیو فیلم‌سازی و ادیت دانست که تقریباً همه آنچه را که نیاز دارید در اختیارتان قرار می‌دهد. تفاوتی نمی‌کند که یک کاربر حرفه‌ای باشید یا آماتور، این برنامه برای همه کاربران و تمامی سلیقه‌ها کاربرد دارد. فیلترهای گوناگون، جلوه‌های ویژه جذاب، امکان برش فیلم و افزودن تصاویر دلخواه، افزایش و کاهش رنگ‌ها و سایه از جمله ویژگی‌های این برنامه جذاب است.

اگر می‌خواهید سرعت یک فایل ویدئویی را کم یا زیاد کنید، پس زمینه آن را به بهترین شکل ممکن حذف کنید، لحظه‌ای خاص را بزرگ‌تر یا کوچکتر کنید، حرکت اضافه دست و لرزش دوربین را کاهش دهید می‌توانید اپلیکیشن حرفه کپ کات را دنالود و نصب کنید. البته توجه داشته باشید که اکثر امککانات این برنامه پول و محدود هستند، اما نسخه آنلاک‌شده این نرم‌افزار در استور آی‌اپس تمامی قابلیت‌های مختلف آن را بدون محدودیت خاصی در اختیارتان قرار می‌دهد.

کپ کات مود شده برای ایفون

 

KineMaster

نرم‌افزار کین مستر یکی از اپلیکیشن‌های آیفون برای حذف پرده سبز

اپلیکیشن KineMaster++ یکی دیگر از برنامه‌هایی است که کاربران و ادیتورهای حرفه‌ای توجه ویژه‌ای به آن دارند. قابلیت حذف پرده سبز یا به عبارتی کروما کی (Chroma Key) یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این نرم‌افزار است که اجازه می‌دهد افراد تصاویر پس‌زمینه را به راحتی حذف کنند و افکت‌ها یا ویدئوهای دلخواه خود را جایگزین آن کنند. این برنامه که بسیاری از کارشناسان آن را با برنامه‌هایی نظیر پریمیر و افتر افکت مقایسه می‌کنند علاوه بر حذف زمینه سبز انبوهی از قابلیت‌های دیگر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

امکان تغییر در صداهای یک فایل ویدئویی به شکلی حرفه‌ای، افزودن لایه‌های ویدئویی مختلف، معکوس (ریورس) کردن فایل‌های ویدئویی، قابلیت Blending Mode، استفاده از افکت‌های گوناگون و جلوه‌های ویژه جذاب و بسیاری از ویژگی‌های دیگر برنامه کین مستر را به یکی از نرم‌افزارها محبوب آیفون تبدیل کرده است. امکانات این برنامه هم مانند اکثر اپلیکیشن‌های جذاب آیفون پولی بوده و در صورت دانلود نسخه رایگان آن، عملاً به هیچکدام از ویژگی‌های اصلی این برنامه دسترسی نخواهید داشت، اما با دانلود نسخه فول آنلاک این نرم‌افزار از استور آی‌اپس می‌توانید به بخش‌های گوناگون این برنامه محبوب دسترسی پیدا کنید.

کاین مستر مود شده برای آیفون

 

سخن پایانی

استفاده از برنامه‌های ویرایش فیلم نیاز به مهارت و توانایی بالاتری نسبت به ادیت عکس‌ها و تصاویر ثابت دارد، اما با وجود برنامه‌هایی مانند کین مستر، کپ کات، ویدئو لپ، ویدئو استار تمامی این فرایندها به ساده‌ترین نوع ممکن قابل انجام هستند و کاربران نیازی به استفاده از برنامه‌های دیگر نخواهند داشت. در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با برخی از اپلیکیشن‌های آیفون برای حذف پرده سبز آسنا کنیم و ببینیم هر کدام از این اپلیکیشن‌ها چه قابلیت‌ها و وژگی‌هایی دارند. اگر شما هم تجربه خاصی در این زمینه دارید و تا به حال از این نرم‌افزارها یا برنامه‌های مشابه استفاده کرده‌اید، نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.