بدون دیدگاه
آیفون باز, چگونه ها

بازیابی شماره تلفن های حذف شده در آیفون

بازیابی شماره تلفن های حذف شده در آیفون

ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که زمانی متوجه شوید ناگهان تمام شماره‌هایتان پاک شده و دیگر به آن‌ها دسترسی ندارید. شاید در چنین موقعیتی تصور کنید که هیچ راه حلی وجود ندارد، اما سخت در اشتباهید، چراکه با روشی که در ادامه به شما آموزش می‌دهیم، بازیابی شماره تلفن های حذف شده در آیفون را یاد می‌گیرید و به راحتی آن را انجام می‌دهید.

آیکلود راه نجات شماست!

بهترین و ساده‌ترین روشی که برای بازیابی شماره تلفن های حذف شده در آیفون به شما پیشنهاد می‌دهیم، استفاده از بک آپ‌های iCloud است که امن‌ترین راه حل برای همه است. اگر شما هم دوست دارید مجددا مخاطبین خود را برگردانید، مراحل زیر را انجام دهید.

بازیابی شماره تلفن های حذف شده در آیفون

  1. وارد تنظیمات گوشی شوید
  2. به قسمت اپل آیدی بروید
  3. روی گزینه iCloud بزنید
  4. حالا قسمت Contacts را غیرفعال کنید
  5. گزینه‌ی keep on my iPhone را انتخاب کنید
  6. حالا مجددا گزینه Contacts را فعال کنید
  7. سپس گزینه‌ی Merge را برگزینید

اما باید به این نکته توجه داشته باشید که شما باید از قبل گزینه‌ی آیکلود را برای شماره تلفن‌های خود فعال کرده باشید تا از آن برایتان بک آپ تهیه کرده باشد. برای این کار هم شما باید مراحل زیر را انجام دهید:

بازیابی شماره تلفن های حذف شده در آیفون

  1. وارد تنظیمات شوید
  2. به قسمت اپل آیدی بروید
  3. گزینه‌ی آیکلود را انتخاب کنید
  4. حالا Contacts را در آن فعال کنید

اگر از قبل این گزینه فعال باشد، روشی که در بالا به شما آموزش دادیم، به راحتی شما را در بازیابی شماره تلفن های حذف شده در آیفون کمک خواهد کرد. امیدواریم که این آموزش به خوبی در حل مشکلتان شما را راهنمایی کرده باشد. در آخر هم اگر در باره این موضوع سوالی داشتید، می‎توانید آن را در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

 

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.