بدون دیدگاه
امور مالی و پرداخت

بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال و بازار کریپتو

اپلیکیشن های کاربردی عرض دیجیتال

یکی از بزرگ‌ترین جذابیت‌های محصولات اپل به ویژه آیفون و آیپد، داشتن طیف وسیعی از اپلیکیشن‌های گوناگون و کاربردی است. بسیاری از این برنامه‌های که به طور اختصاصی برای iOS طراحی و توسعه پیدا کرده‌اند، کاربران را از لپ‌تاپ و رایانه‌های شخصی بی‌نیاز می‌کنند. به عنوان مثال اپلیکیشن فوتوشاپ برای آیپد تقریباً اکثر ویژگی‌های نسخه رایانه را در اختیار کاربران این تبلت قرار می‌دهد. این برنامه‌های جذاب و متنوع تنها به نرم‌افزارهای طراحی، آموزشی و شبکه‌های اجتماعی خلاصه نمی‌شود. سیستم عامل آی او اس بستر توسعه اپلیکیشن‌های متعددی در حوزه ارزهای دیجیتال یا کریپتو است.

کسانی که در حوزه رمز ارزها فعالیت می‌کنند با برنامه‌های مختلفی اعم از کیف‌پول‌ها، صرافی‌ها و نرم‌افزارهای تحلیلی و خبری سروکار دارند و خبر خوب این است که تقریباً اکثر قریب به اتفاق این برنامه‌های دارای نسخه مخصوص آیفون و آیپد هستند و طرفداران محصولات اپل نیازی به استفاده از نسخه‌های وب یا استفاده از سیستم عامل‌های دیگر نیستند. علاوه بر نرم‌افزارها، بازی‌های مبتنی بر بلاک چین و کسب درآمد ارزهای دیجیتال نیز در استور اپل فراوان هستند.

در این مقاله از آی اپس قصد داریم به چند برنامه مهم و جذاب که کاربران ارزهای دیجیتال از آن‌ها استفاده می‌کنند، معرفی کنیم و توضیح و شرح کوتاهی درباره کاربردهای هر کدام داشته باشیم. بنابراین اگر شما آیفون در اختیار دارید و به دنبال برنامه‌‌های مخصوص بازار ارزهای دیجیتال هستید، به شما توصیه می‌کنیم خواندن این مطلب را از دست ندهید.

دسته‌بندی مختلف برنامه‌های کریپتویی در iOS

برای حوزه ارزهای دیجیتال برنامه‌های گوناگونی وجود دارد که کاربران بسته به نیازهای خود می‌توانند آن‌ها را نصب و دانلود کنند. ولت‌ها یا کیف پول‌های کریپتویی یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها برای کاربران حوزه رمز ارز تلقی می‌شود. کاربران با استفاده از این برنامه‌ها می‌توانند روی دارایی‌های دیجیتال خود اعم از توکن‌ها، کوین‌ها و توکن‌های غیر مثلی (NFT) مدیریت داشته باشند و بسته به امکانات برنامه ارزهای دیجیتال خود را جابه‌جا کنند.

دسته دیگر برنامه‌ها، نرم‌افزارهای تحلیلی است که معامله‌گران می‌توانند با رصد بازار و تجزیه و تحلیل نمودارهای قیمت و افزودن شاخص‌ها و اندیکاتورهای گوناگون همراه با روند‌های بازار موقعیت‌های معاملاتی خود را مدیریت کنند.

دسته دیگر مربوط به اپلیکیشن صرافی‌هاست. این برنامه‌ها به کاربران اجازه می‌دهد تا با ثبت‌نام و انجام احراز هویت امکان مبادله و خرید و فروش ارزهای دیجیتال را به دست آورند. البته لازم به ذکر است علاوه بر صرافی‌های خارجی، صرافی‌های ارز دیجیتال داخلی نیز در این زمینه فعال هستند و کاربران ایرانی می‌توانند از این برنامه‌ها استفاده کنند. در عین حال بدن یست به این نکته نیز اشاره کنیم که برخی از صرافی‌های خارجی مانند بایننس، کراکن، کوین بیس و …به کاربران داخل کشورمان اجازه دسترسی و معاملات را نمی‌دهند.

در نهایت دسته دیگر از نرم‌افزارها وجود دارد که به موضوع اخبار و مقالات فنی در این حوزه می‌پردازند و کاربران را از جدیدترین تغییرات و موضوعات در حوزه ارزهای دیجیتال آگاه می‌کنند.

در ادامه به چند مورد از بهترین اپلیکینش‌های ارز دیجیتال برای کاربران خواهیم پرداخت و آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

اکسکوینو (Excoino)

یکی از صرافی‌های مطرح و محبوب ارزهای دیجیتال و فعال در کشورمان، اکسکوینو است. این پلتفرم دیجیتال امکان تبادل و خرید و فروش طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال را در اختیار کاربران قرار داده است. کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند در کم‌تر از ۵ دقیقه فرآیند احراز هویت خود را تکمیل کنند، از پشتیبانی ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته این صرافی بهره‌مند شوند، کمترین کارمزدها را برای تبادلات کریپتویی خود بپردازند و از همه مهم‌تر از امکان پرداخت آنلاین و آفلاین ریالی و کیف پول یکپارچه و امن این صرافی استفاده کنند.

دانلود اکسکوینو

 

کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)

یکی دیگر از برنامه‌ها جذاب و محبوب کریپتویی، اپلیکیشن کوین مارکت کپ است. این برنامه را می‌توان یک ابزار همه فن حریف دانست چراکه علاوه بر مشاهده به روز قیمت‌ها، می‌توان از جزئیات هر پروژه، بیشترین و کم‌ترین قیمت، تعدادواحدهای در گردش و عرضه شده، اخبار و موضوعات مرتبط با هر پروژه رمز ارزی و نمودارهای قیمتی و مقالات و اصطلاحات مختلف را در این حوزه پیدا کرد. بنابراین اگر به نبال یک برنامه چند منظوره می‌گردید قطعاً کوین مارکت کپ پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

دانلود برنامه CoinMarketCap

متامسک (Metamask)

یکی از کیف پول‌های محبوب ارزهای دیجیتال با رابط کاربری ساده و امکانات متنوع، متامسک است. این کیف پول که در ابتدا به شکل افزونه‌ای برای مرورگر گوگل کروم عرضه شده بود، مدتی است که نسخه‌های آیفون و اندروید آن نیز عرضه شده و کاربرانی که می‌خواهند مدیریت کاملی بر دارایی‌های خود داشته باشند و بتوانند قدم‌های اول خود را در نسل سوم وب یا Web 3 بردارند می‌توانند از این برنامه استفاده کنند.

دانلود متامسک برای آیفون

بیت ۲۴ (Bit24)

بیت ۲۴ یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال مطرح در کشورمان است که مدتی است اپلیکیشن نسخه آی او اس خود را روانه بازار کرده است. شما با استفاده از این صرافی به بیش از ۵۰۰ دارایی دیجیتال مختلف دسترسی خواهید داشت و می‌توانید از طریق بازار بزرگ و مثال زدنی این صرافی به تبادل ارزهای دیجیتال بپردازید. علاوه بر اینکه این برنامه بستری امن را برای کاربران به منظور خرید و فروش رمز ارزها فراهم می‌کند، کاربران می‌توانند از مزایای نقل و انتقال سریع دارایی به کیف پول‌های دیگر، امکان احراز هویت سریع و اتوماتیک، دریافت آموزش مطالب گوناگون در وبلاگ این اپ و بسیاری موارد دیگر بهره‌مند شوند.

دانلود بیت ۲۴

نوبیتکس (Nobitex)

اگر در زمینه ترید ارزهای دیجیتال دستی بر آتش دارید و می‌خواهید با خیالی راحت در این زمینه به داد و ستد بپردازید، اپلیکیشن نوبیتکس برای آیفون بهترین گزینه خواهد بود. نویبتکس به عنوان یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال که سابقه زیادی در حوزه کریپتو دارد، امکانات متنوع و متعددی را در زمینه تبادل دارایی‌های دیجیتال، استیکینگ و ییلد فارمینگ در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. امکان خرید و فروش ارزهای مطرح بازار به شکل ریالی و تتری، انتقال به کیف‌پول‌های خارج از صرافی و سهام‌گذاری دارایی‌های دیجیتال از جمله امکانات جذابی است که سازندگان این اپلیکیشن برای کاربران قرار داده‌اند.

بنابراین اگر به دنبال یک ازار حرفه‌ای تبادلات رمزارزها هستید و می‌خواهید بی‌واسطه و بدون محدودیت در این زمینه فعالیت کنید، می‌توانید اپلیکیشن این صرافی ارز دیجیتال را به شکل رسمی و ایمن از استور بزرگ آی‌اپس دانلود کنید.

دانلود نوبیتکس برای آیفون

ارز زیجیتال تتر نقش مهمی در تبادلات دارایی‌های دیجیتال ایفا می‌کند. کاربران با استفاده از این دارایی می‌توانند سایر رمزارزها را خریدار کنند. از آنجا که تتر نقش پررنگی در معاملات ارزهای دیجیتال بازی می‌کند، بنابراین تهیه آن به شکل ریالی و با بهترین قیمت اهمیت فراوانی دارد. اگر به دنبال یک پلتفرم رمزارزی هستید که بهترین نرخ تتر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و اجازه می‌دهد تا با استفاده از آن وارد بازار بزرگ معاملات دارایی‌های دیجیتال شوید، اپلیکیشن تترلند برای آیفون است.

تتر لند اولین پلتفرم تخصصی خرید و فروش تتر در ایران است که با پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمامی ایام هفته، احراز هویت سریع و آسان، امکان انتقال هب کیف پول‌های مختلف و رابط کاربری ساده توانسته نظر بسیاری از کاربران را جلب کند. اگر شما هم به دنبال یک اپلیکیشن با محوریت خرید و وفروش ارزهای دیجیتال و به شکل مشخص تتر هستید، به شما توصیه می‌کنیم اپلیکیشن تترلند را از بستر امن آی‌اپس دانلود و روی گوشی‌های آیفون خود نصب کنید.

دانلود تترلند برای آیفون

 

سخن پایانی

در این مقاله ما تنها به چهار مورد از اپلیکیشن‌های مطرح و محبوب در حوزه ارزهای دیجیتال پرداختیم و نرم‌افزارهای فراوان دیگری نیز در این زمینه‌ها وجود دارند. در ضمن فراموش نکنیم شما می‌توانید از سایر اپلیکیشن‌های بومی و خارجی دیگر نیز برای دسترسی به دنیای رمز ارزها و تبادلات مالی نیز استفاده کنید. اگر به دنبال برنامه‌های خارجی یا ایرانی برای گوشی آیفون و در حوزه ارزهای دیجیتال هستید، استور آی آپس جدیدترین و بهترین برنامه‌ها را در این زمینه در اختیار شما قرار می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.