بدون دیدگاه
آیپد/ آی پاد, سایر محصولات اپل

آیپد مینی 2021 معرفی شد!

آیپد مینی 2021

مشخصات آیپد مینی 2021

یکی دیگر از محصولاتی که در مراسم کلیفرنیا استریمینگ معرفی شد، آیپد مینی 2021 بود. محصولات مینی اپل مخصوص کاربرانی است که دوست دارند از یک دستگاه با کیفیت اما با سایز کوچکتر استفاده کنند. امروزه که اغلب کاربران به دنبال دستگاه‌هایی با صفحه بزرگتر هستند، هنوز هم افراد زیادی پیدا می‌شوند که دوست دارند از تبلت یا گوشی‌های کوچکتر استفاده کنند. آیپد مینی هم از این دسته محصولات است و اگر شما هم دوست دارید از یک آیپد خوش دست و باکیفیت استفاده کنید، آیپد مینی 2021 می‌تواند گزینه خوبی باشد.

طراحی

قطعا برای انتخاب یک آیپد اولین چیزی که در آن به چشم می‌خورد، طراحی آن است. دیزاین محصولات اپل همیشه کلاسیک و جذاب بوده و در آیپد مینی هم شاهد آن هستیم. اینه دستگاه با گوشه‌های گرد، لبه‌های تخت و رنگبندی جذابی که دارد، توانسته به سادگی یک طراحی مجذوب کننده را به کاربران ارائه دهد. آیپد مینی 2021 یک با اندازه 8.3 اینچی می‌تواند یکی از خوش دست‌ترین آیپدها به حساب بیاید.

افزایش سرعت یکی از بهترین تعییرات آیپد مینی 2021

یکی از تغییرات مهمی که در سری جدید آیپد مینی‌ها اتفاق افتاد، CPU و GPU آن است. اپل ادعا می‌کند که با ارتقا آن‌ها در iPod Mini توانسته پرفورمنس آن را تا 80% افزایش دهد. در نتیجه سرعت بازی کردن، فیلم دیدین و اجرای برنامه‌ها در آن بسیار بالا رفته و می‌توان توقع یک تجربه بسیار هیجان انگیز را داشت.

افزایش سرعت آیپد مینی 2021

امکانات و ویژگی‌های iPad mini 2021 در یک نگاه:

 پیکسل1488×2266 رزولوشن
293 و 297 گرم وزن
شیشه و آلومینیوم جنس
نانو سیم و eSIM سیم کارت
Liquid Retina IPS LCD صفحه نمایشگر
8.3 اینچ اندازه
ضد خش، ضد ضربه صفحه
OS 15 سیستم عامل
A15 bionic چیپست
Hexa-core CPU
Core 5 GPU
ندارد خشاب کارت حافظه
64 و 256 گیگابایت حافظه داخلی
4 گیگابایت رم
استریو اسپیکر
Type C USB
5.0, A2DP بلوتوث
اثرانگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما و فشارسنج سنسورها
19.3 وات باتری
بالای 10 ساعت زمان شارژدهی

 

باتری

اگر رویداد California Streaming را دیده باشید، قطعا متوجه شده‌اید که اپل درل سال جدید، تلاش زیادی برای بهبود کیفیت باتری‌های خود کرده است و این اتفاق در آیپد مینی 2021 هم افتاده است. و زمان شارژدهی آن حالا به بالای 10 ساعت هم می‌رسد.برای شارژ کردن آن هم می‌توانید از USB C استفاده کنید، کمی غیر منتظره بود که اپل به جای درگاه همیشگی لایتنینگ خود از USB TypeC استفاده کرده، اما این خود می‌تواند نکته جذابی باشد.

USBC

دوربین فوق العاده باکیفیت

دوربین این دستگاه 12 مگاپیکسل است و از کیفیت بالایی برخوردار است و شما می‌توانید با استفاده از آن عکس‌های با کیفیت بگیرید و حتی با کیفیت 4k فیلمبرداری کنید. با ویژگی‌های پانورما، فلش چهارگانه و HDR شما می‌توانید تصاویر خاص‌تری را ثبت کنید و از آن‌ها لذت ببرید.

12 مگاپیکسل دوربین اصلی
HDR، پانورما، فلش چهار گانه ویژگی‌های دوربین اصلی
1.8 واید دیافراگم
1080 و 4K کیفیت فیلمبرداری
12 مگاپیکسل دوربین سلفی
2.4 اولترا واید دیافراگم
HDR قابلیت‌ها
1080 کیفیت فیلمبرداری

 

ویژگی Center stage که از ویژگی‌های آیپد پرو بود، حالا در iPad mini 2021 هم قرار گرفته است. با این امکان شما در تماس‌های تصویری در مرکز صفحه قرار می‌گیرید. دوربین آیپد مینی با تشخیص سوژه اصلی، آن را به صورت خودکار در وسط صفحه تنظیم می‌کند و باعث می‌شود که تصویر بهتر و منظم‌تری نمایش داده شود. حتی اگر حین مکالمه فردی به تصویر اضافه شود مجددا به صورت اتوماتیک تنظیم می‌شود و یک ویدیوکال جذاب را برایتان رقم می‌زند.

قیمت آیپد مینی 2021

یکی از سوالات مهم شما درباره این آپید، قطعا قیمت آن است. برای جواب به این سوال باید بگوییم که قیمت آن بر اساس امکانات و ویژگی‌هایی مثل WiFi، LTE و حجم حافظه داخلی آن متغییر است و از 499 دلار تا 799 دلار متغییر است. البته شما برای خرید این محصول بهتر است اولوییت‌ و نیازتان را در نظر بگیرید تا بتوانید دستگاه مناسب خود را تهیه کنید.

Wi-Fi & 64GB 499 دلار
LTE & 64GB 649 دلار
Wi-Fi & 256GB 649 دلار
LTE & 256GB 799 دلار

 

در این مطلب ما سعی کردیم تا به خوبی شما را با ایپد مینی جدید آشنا کنیم. امیدواریم توانسته باشیم به خوبی همه اطلاعات را برایتان شرح داده باشیم. در آخر هم اگرنظری درباره این محصول جذاب اپل دارید، می‌توانید در بخش نظرات آن را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب پیشنهادی دیگر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.