بدون دیدگاه
آیفون باز, چگونه ها

قابلیت پاسخ خودکار به تماس ایفون

پاسخ خودکار به تماس ایفون

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در حال انجام کاری باشید و گوشیتان زنگ بزند و نتوانید به آن جواب بدهید. کمپانی اپل با انتشار آی او اس 11 قابلیتی به اسم Auto-Answer Calls را برای کاربران خود به وجود آورد تا با فعال کردن آن بتوانند به تماس‌هایشان به صورت اتوماتیک جواب دهند. پس اگر شما هم می‌خواهید نحوه پاسخ خودکار به تماس ایفون را یاد بگیرید، ما را تا آخر این مقاله همراهی کنید.

فعال کردن قابلیت پاسخ خودکار به تماس ایفون

برای پاسخ خودکار به تماس ایفون در ابتدا باید وارد تنظیمات و سپس بخش Accessibility شوید. بعد روی قسمت Touch بزنید و به سمت پایین اسکرول کرده تا Call Audio Routing را ببینید. حالا آن را لمس نمایید و Auto-Answer Calls را انتخاب و آن را Enable کنید.

مراحل به صورت خلاصه:

  • وارد تنظیمات – Settings شوید
  • روی Accessibility بزنید
  • قسمت Touch را انتخاب نمایید
  • بخش Call Audio Routing را لمس کنید
  • سپس وارد Auto-Answer Calls شوید
  • حالا آن را فعال و زمان مورد نظرتان را مشخص کنید

پس از انجام مراحل بالا، می‌توانید مدت زمان انتظار (به ثانیه) تا پاسخ خودکار انجام گیرد را تعیین کنید. هر وقت هم که خواستید این امکان را دارید که تایم آن را تغییر دهید.

فعال کردن قابلیت پاسخ خودکار به تماس ایفون

بخش Call Audio Routing

در بخش Call Audio Routing علاوه بر تنظیمات Auto-Answer Calls، گزینه‌هایی نمایش داده می‌شود که با انتخاب یکی از آن‌ها مشخص می‌کنید که وقتی فردی با شما تماس تلفنی یا FaceTime Audio برقرار می‌کند صدای خروجی به صورت Automatic، Bluetooth Headset و یا Speaker پخش شود.

البته ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که گزینه Automatic را انتخاب کنید که در هر زمانی با توجه به شرایط صدای خروجی را بشنوید.

بخش Call Audio Routing

سخن اخر

در آخر باید بگوییم که این قابلیت بسیار کاربردی است و می‌توانید در شرایطی که این امکان را ندارید که به تماسی جواب بدهید از این روش استفاده کنید. امیدواریم در این مطلب به خوبی نحوه پاسخ خودکار به تماس ایفون را به شما توضیح داده باشیم. اگر سوال و یا نظری در این باره دارد.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.