بدون دیدگاه
آموزش

چگونه رمز گوشی آیفون را عوض کنیم؟

آموزش تغییر پسورد گوشی آیفون

گذاشتن یک رمز عبور قوی یکی از اولین اقداماتی است که کاربران در زمان خرید یک گوشی یا تبلت باید در نظر داشته باشند. البته باید مراقب بود از رمز خود نسخه پشتیبان تهیه یا آن را در جایی یادداشت کنید. در اکثر گوشی‌های جدید از جمله آیفون در زمان ستاپ اولیه همواره از شما خواسته می‌شود تا یک رمز مناسب انتخاب کنید، اگرچه می‌توانید این مرحله را با عدم تمایل به گذاشتن پسورد، رد کنید اما اگر رمزی را انتخاب کردید، این فرصت وجود دارد که بعداً آن را حذف یا بسته به نظر خود تغییر دهید.

تغییر رمز عبور آیفون

اما چگونه می‌توان رمز عبور خود را در آیفون تغییر دهیم؟ اگر فردی هستید که اطرافیان تمایل دارند به گوشی شما سرک بکشند یا آن‌ را بدون اجازه باز کنند، داشتن یک رمز عبور مناسب اهمیت فراوانی دارد. از طرف دیگر تغییر رمز عبور هر چند وقت یکبار نیز روشی است که کارشناسان حوزه امنیت تأکید ویژه‌ای بر آن دارند.

پس اگر نمی‌دانید چگونه باید رمز آیفون خود را تغییر دهید به شما توصیه می‌کنیم خواندن این مقاله آموزشی از آی اپس را از دست ندهید.

نحوه تغییر رمز عبور در آیفون

پیش از آنکه مراحل تغییر رمز آیفون را با هم مرور کنیم بد نیست به این نکته اشاره کنیم که تغییر زمز در آیفون فرایندی بسیار ساده و آسان بوده و هیچ پیچیدگی خاص ندارد. و تنها با چند حرکت کوتاه قابل انجام است.

اکنون برای این که رمز آیفون خود را تغییر دهید مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا به Setting بروید.

در میان گزینه‌ها به دنبال Face/Touch ID & Passcode بگردید و روی آن ضربه بزنید، برای دستگاه‌های بدون Face ID، روی Touch ID & Passcode ضربه بزنید.

تغییر پسود آیفون گام به گام

رمز عبور فعلی را وارد کنید.

تغییر پسورد گوشی آیفون

روی Change Passcode ضربه بزنید.

بار دیگر رمز عبور فعلی خود را وارد کنید.

رمز عبور جدید را وارد کنید.

دوباره رمز عبور جدید را وارد کنید.

پس از وارد کردن رمز جدید چند ثانیه‌ای صبر کنید تا تغییرات لازم اعمال شود.

تبریک می‌گوییم؛ کار تغییر رمز آیفون شما با همین چند کار ساده انجام شد.

توجه داشته باشید داشتن رمز عبور علاوه بر اینکه موجب امنیت بیشتر آیفون شما می‌شود، در زمان‌هایی که Face ID یا Touch ID به درست کار نمی‌کنند، می‌تواند به شما امکان دسترسی به محتویات گوشی را ارائه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.