بدون دیدگاه
ابزار کاربردی, اخبار و رویدادها

معرفی بهترین اپلیکیشن تماشای فیلم روی آیفون

معرفی اپلیکیشن های تماشا فیلم روی آیفون

اگر به دنبال بهترین اپلیکیشن تماشای فیلم روی آیفون یا آیپد هستید و می‌خواهید تمام گزینه‌های ممکن در هنگام پخش فیلم در اختیار شما قرار گیرد، این مقاله از آی اپس برای شماست. با افزایش سرویس‌های استریم خارجی مانند نتفلیکس (Netflix) و آمازون پرایم Amazon Prime و سرویس‌های داخلی مانند فیلیمو، فیلم نت و بسیاری موارد دیگر امکان تماشای فیلم و سریال‌ها در گوشی بیش از گذشته محبوب شده و کاربران فراوانی هستند که با آیفون یا آیپد خود به تماشای این سرگرمی جذاب می‌نشینند.

البته کاربران برخی از فیلم‌ها یا کلیپ‌های مورد نظرشان را از و‌سایت‌ها دیگر دانلود می‌کنند و برای اینکه بهترین تجربه ممکن را در حین دیدن فیلم داشته باشند به دنبال یک پخش‌کننده همه فن حریف می‌گردند که علاوه بر پشتیبانی از فرمت‌های ویدیوئی مختلف، بتواند زیرنویس‌ها را به درستی نمایش بدهد و حتی در صورتی که فیلم مورد نظر دچار مشکل یا خرابی است بتواند بخشی از آن را نمایش دهد.

ما هم تصمیم گرفتیم چند مورد از بهترین اپلیکیشن‌های موجود در استور را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آن‌ها تجربه‌ای دلنشین‌تر از دیدن فیلم و کلیپ‌های تصویری داشته باشید. البته فراموش نکنید برنامه‌هایی که در این مقاله معرفی می‌کنیم تنها بخش کوچکی از اپلیکیشن‌های متنوع پخش فیلم بوده که توسط ناشران و توسعه‌دهندگان iOS منتشر شده است.

پلیر VLC برای آیفون

وقتی صحبت از یک پخش‌کننده عالی ویدئو برای آیفون می‌شود، اولین گزینه‌ای که به ذهن می‌رسد، VLC Media Player است. وی ال سی یک پخش‌کننده حرفه‌ای فایل‌های صوتی و تصویری متن باز (Open Source) است که علاوه بر گوشی‌های آیفون می‌توان نرم‌افزارهای مختلف آن را روی دیوایس‌های دیگری مانند مک، اندروید و ویندوز نصب و اجرا کرد.

با استفاده از پلیر VLC تقریباً می‌توان تقریباً تمامی فرمت‌های متداول و کاربردی را به راحتی اجرا کرد. علاوه بر این وی ال سی از کدک‌های مختلف نیز پشتیبانی می‌کند، به این معنی که برای پخش فیلم‌های خود نیازی به دانلود بسته‌های Codec اضافه ندارید. مهم‌تر از همه، این برنامه رایگان بوده و امکان همگام سازی با سرویس‌های ذخیره سازی ابری مانند Dropbox، OneDrive، iTunes و بسیاری دیگر پشتیبانی می‌کند. از این نرم‌افزار رایگان می‌توان به عنوان یک ضبط کننده صفحه نمایش هم در صورت لزوم استفاده کرد. به طور کلی VLC یکی از بهترین و همه فن حریف‌ترین برنامه‌ پخش فایل‌های تصویری که می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

برخی از ویژگی‌های کلیدی VLC عبارت‌اند از:

  • پخش‌کننده با پشتیبانی از فرمت‌های مختلف با امکان کنترل سرعت
  • پشتیبانی از پخش تلویزیون و رادیو‌های اینترنتی
  • پشتیبانی از زیرنویس‌های پیشرفته و فارسی
  • امکان مدیریت فایل‌ها و امکان همگام سازی با سرویس‌هایی مانند آیتونز، دراپ‌باکس و …

پلیر Infuse برای آیفون

یکی دیگر از پخش‌کننده‌های قدرتمند ویدئو برای آیفون Infuse است. این نرم افزار از فرمت‌های متداولی مانند MP4، M4V، AVI، MKV، FLV و سایر فرمت‌های کم‌تر شناخته‌شده نیز پشتیبانی می‌کند. در عین حال از اکثر استانداردهای صوتی مانند Dolby TrueHD و DTS HD-Master پشتیبانی کرده و به عنوان یک پخش‌کننده ویدیوئی 4K عملکرد بسیار خوبی دارد. یکی از نکات برجسته اپلیکیشن اینفیوز رابط کاربری زیبا و کنترل‌های دقیق است که موجب شده تا کار با این پخش‌کننده ویدئویی iOS برای همه، حتی افراد مسن‌تر، بسیار ساده باشد. مهم‌تر از همه، می‌توانید از این پلیر برای پخش ویدیو از طریق قابلیت Airplay استفاده کرد.

فراموش نکنیم این برنامه در خصوص اجرای زیرنویس‌ها با فرمت‌های گوناگون عملکرد بسیار خوبی داشته و می‌تواند یکی از گزینه‌های انتخابی شما باشد. برخی از ویژگی های کلیدی اپلیکیشن Infuse می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

  • رابط کاربری زیبا با دسترسی سریع به اطلاعات فایل‌های ویدئویی
  • پشتیبانی از دانلود زیرنویس‌ها به زبان‌های مختلف
  • پشتیبانی کامل از 4K و HDR و Dolby Vision
  • امکان دسترسی به ویدئوهای ذخیره شده در سرویس‌های ابری مانند Dropbox، Google Drive و Yandex Disk
  • پشتیبانی از فیلم‌های ویدئویی HDR10+ 

 

پلیر KMPlayer برای آیفون

KMPlayer یک پخش‌کننده فایل‌های تصویری برای آیفون و اندروید است که ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارد. این برنامه که با در نظر گرفتن تجربه کاربری افراد مختلف و با پخش فایل‌ها شاهد هیچگونه بافر یا تأخیری در اجرای با کیفیت‌ترین فایل‌های ویدئویی نخواهید داشت. KMPlayer با ترکیب کیفیت پخش بی‌نظیر و افزودن قابلیت‌های متنوع تجربه‌ای خاص و متفاوت را برای کاربران آیفون رقم می‌زند. 

برخی از قابلیت‌های خاص و ارزشمند کی‌ام پلیر عبارت‌اند از:

  • پشتیبانی از پخش ویدئو با کیفیت بالا، از جمله 4K، UHD، Full HD و موارد دیگر
  • امکان بوک مارک کردن ویدئوها برای نمایش در آینده
  • امکان تماشای فایل‌های تصویری Youtube تنها با وارد کردن URL آن در برنامه
  • امکان تغییر سرعت پخش فیلم‌ها از 0.25x تا 4x

پلیر PlayerXtreme برای آیفون

کاربران آیفون که به دنبال یک پخش‌کننده ویدئویی کارآمد، قدرتمند و مملوء از ویژگی‌های متنوع هستند، نیازی به جست‌وجوی بیشتر ندارند، PlayerXtreme Media Player بهترین گزینه‌های انتخابی خواهد بود. طراحی و قابلیت‌های بی‌نظیر این پلیر به شما امکان می‌دهد فرمت‌های مختلفی مانند MKV، MP4، AVI، FLV و موارد دیگر را به راحتی و بدون هیچگونه تأخیر پخش کنید. این برنامه از زیرنویس به زبان‌های مختلف، فایل‌هایی با کیفیت فول اچ دی و بالاتر و امکان مدیریت فایل‌ها (حذف و دسته‌بندی) پشتیبانی می‌کند.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این پلیر قدرتمند عبارت‌اند از:

  • پشتیبانی از فرمت‌های متنوع و مورد استفاده کاربران
  • UI کاربرپسند و سهولت در استفاده از امکانات پلیر
  • پشتیبانی و امکان همگام سازی با ذخیره‌سازهای آنلاین مانند گوگل درایو
  • پشتیبانی از اکثر فرمت‌های زیرنویس

پلیر nPlayer Plus برای آیفون

nPlayer Plus هم یکی از بهترین برنامه‌های پخش‌کننده ویدیوی آیفون در بازار است. این برنامه به شما امکان می‌دهد تمام فایل‌های ویدئویی را با فرمت‌ها و کدک‌های مختلف پخش کنید. با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی می‌توانید موقعیت پخش فیلم مورد نظر خود را تنظیم کنید و تنها با لمس صفحه می‌توانید علاوه بر جلو یا عقب بردن فیلم امکان تنظیم روشنایی صفحه و صدا نیز وجود دارد.

این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد از طریق دستگاه‌های به اشتراک گذاشته از طریق شبکه، فایل‌های مورد نظر را بدون کوچکترین تأخیری پخش کنید. با این ویژگی دیگر نیاز به ذخیره کردن تمامی فایل‌ها روی گوشی یا تبلت خود نخواهید داشت و تنها کافیست هارد یا فلش خود را از طریق شبکه به اشتراک‌ بگذارید.

ویژگی‌های کلیدی: 

  • پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از فرمت‌ها از جمله MP4، MOV، OGV، MP3، APE و .. . 
  • پشتیبانی از ذخیره‌سازهای ابری مانند Dropbox، Google Drive 
  • تغییر سرعت پخش از ۰.۵X به ۴X
  • امکان قفل صفحه در صورت نیاز

شما چه تجربه‌ای در خصوص استفاده از پلیرهای آیفون داشتید؟ آیا اجرای فایل‌ها از طریق اپلیکیشن Photos جوابگوی شما بوده یا از برنامه‌ای متفاوت برای پخش فایل‌های تصویری خود استفاده می‌کنید، نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.