بدون دیدگاه
اخبار و رویدادها

لجاجت اپل با اتحادیه اروپا!

پس از جدال و بحث‌های فراوان میان اتحادیه اروپا و شرکت اپل در نهایت چند ماه پیش این کمپانی قبول کرد که به برنامه‌های ثالث و استورهای دیگر هم مجوز انتشار دهد. با این حال به نظر می رسد این موافقت اپل تنها بخشی از یک لجاجت عجیب و غریب است. بر اساس اخبار منتشر‌شده از جانب نشریه معتبر بلومبرگ، به‌نظر می‌رسد اپل می‌خواهد با انجام یکسری اقدامات خاص و در قالب برنامه‌های مارکتینگ، اتحادیه اروپا و کاربران در این منطقه را تسلیم خواسته ‌ها خود کند.

در جدیدترین اقدام ظاهراً اپل در زمان انتشار آی او اس ۱۸ هیچکدام از ویژگی‌های مهم مانند، iPone Mirroring، هوش مصنوعی اپل، SharePlay و موارد دیگر را برای کاربران این منطقه منتشر نخواهد کرد. این خبر شوک بزرگی به کاربران داده و برخی آن را غیرقابل قبول می‌دانند به خصوص که این اولین باری است که اپل چنین رویکردی را در پیش گرفته است.

این موضوع در حالی رخ می‌دهد که طبق داده‌های موجود اپل چنین رویکردی در ایالات متحده آمریکا و سایر نقاط جهان نخواهد داشت. باید دید آیا این اقدام اپل در راستای لجاجت با قانون‌گذاران اتحادیه اروپا انجام شده است یا دلایا منطقی پشت آن قرار دارد.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا اپل حرکتی نامعتارف انجام داده یا واقعاً دلایل بازاریابی پشت این قضیه وجود دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.