۲ دیدگاه
آی اپس

دانلود بازی‌های پولی رایگان برای آیفون، هدیه آی‌اپس به شما کاربران!

دانلود بازی های پولی رایگان برای آیفون

اگر شما هم از کاربران آی‌اپس باشید، از مزیت‌های متفاوتی برخوردار خواهید بود که حتی در اپ استور رسمی اپل هم شامل حال شما نخواهد شد. یکی از این ویژگی‌های آن جذاب امکان دانلود بازی‌های پولی رایگان برای آیفون است، در واقع بازی‌‌هایی که در اپ استور به صورت پولی قرار دارند، اغلب در آی‌اپس کاملا رایگان در اختیارتان است و نیازی به پرداخت دلاری برای آن‌ها ندارید.

دانلود بازی های پولی رایگان برای آیفون

حتی بهتر از اپ استور، اما چرا؟

بازی‌ها و برنامه‌های معروفی هستند که در اپ استور به صورت پولی قرار دارند و شما می‌توانید با دریافت آن‌ها از آی‌اپس به راحتی معروف‌ترین برنامه‌ها و بازی‌هایی که می‌خواهید را دانلود و نصب کنید و نیازی هم به هزینه اضافه نداشته باشید. برای مثال یکی از بازی‌های بسیار معروف و محبوبی که همه کاربران سراسر دنیا آن را دوست دارند، بازی ماین کرافت است، این بازی  با قیمت 6.99 دلار در اپ استور به فروش می‌رسد، اما در آی‌اپس نیازی به پرداخت 6.99 دلار نیست. در ادامه هم شما بخش کوچکی از اپلیکیشن‌های پولی رایگان را مشاهده می‌کنید در آی‌اپس به صورت free در اختیارتان قرار گرفته است.

اپلیکیشن اپ استور آی‌اپس
Minecraft $6.99 رایگان
Inshot پرداخت درون برنامه‌ای رایگان
AnkiMobile Flashcards $24.99 رایگان
LIMBO $3.99 رایگان
Mounment Valley $3.99 رایگان
Pou $1.99 رایگان
Max payne $2.99 رایگان
Forest – Stay focused $3.99 رایگان
Relax Melodies P: Sleep Sounds $99.99 رایگان
Stylebook $3.99 رایگان
monopoly 3.99$ رایگان
X Widget $0.99 رایگان
Pause – Video editor & Camera 1.99 € رایگان
The House of Da Vinci €4.99 رایگان
Camera+ 2 $7.99 رایگان
ZoomNotes $7.99 رایگان
PLANBELLA – Planner App €8.99 رایگان

دانلود و نصب بازی‌های آرکید به صورت رایگان

یکی از مزیت‌هایی که آی‌اپس به شما ارائه داده است، امکان دانلود بازی‌های آرکید به صورت رایگان است. همانطور که می‌دانید اپل آرکید یک کمپانی جداگانه اما زیر نظر اپ استور است که برای استفاده از برنامه‌های آن شما باید اشتراک جداگانه تهیه کنید، اما اگر از کاربران آی‌اپس باشید، دیگر لازم نیست اشتراک اپل آرکید تهیه کنید و این امکان را دارید تا با دانلود بازی‌های پولی رایگان برای آیفون، حتی معروف‌ترین بازی‌های اپل آرکید را بدون پرداخت دلاری دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود رایگان بازی های اپل آرکید

امکان درخواست اپلیکیشن در آی‌اپس

ارائه‌ی نسخه‌ی رایگان برنامه‌ها در آی‌اپس در واقع یک هدیه به کاربران است تا بتوانند علاوه بر برنامه‌های ایرانی از خدمات ویژه‌ای در خصوص اپلیکیشن‌های خارجی هم برخوردار شوند، اما باز هم شما می‌توانید با امکان درخواست اپلیکیشن در آی‌اپس برنامه‌هایی که در استور نیستند را درخواست دهید تا کمتر از 3 روز در پنلتان قرار بگیرد و از آن استفاده کنید.

روی هم رفته ما در این مطلب به شما درباره دانلود بازی‌های پولی رایگان برای آیفون از طریق آی‌اپس توضیح دادیم، علاوه‌بر لیست بالا برنامه‌ها و بازی‌های پولی‌ زیادی وجود دارد که در آی‌اپس به صورت رایگان ارائه شده، اما در این جدول تنها به تعدادی از آن‌ها اشاره کردیم. امیدواریم که بتوانید به خوبی از این ویژگی و آفری که در اختیارتان قرار گرفته استفاده کنید و لذت ببرید.

 

 

۲ دیدگاه در “دانلود بازی‌های پولی رایگان برای آیفون، هدیه آی‌اپس به شما کاربران!

  1. mohammad گفت:

    از مزایای زندگی توی ایران

  2. Mohammad گفت:

    انصافا با یه دو دو تا چهارتای ساده هم می ارزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.