بدون دیدگاه
اخبار و رویدادها

لو رفتن مک بوک با پردازنده M4 در یک ویدئوی یوتیوب!

اپل با معرفی و عرضه آیفون ۱۶ و ایرپادز نسل ۴ به همراه اپل واچ سری ۱۰ عملاً بخشی از محصولات خود را به‌روزرسانی کرد. در این میان اما هنوز برخی دیوایس‌ها مانند مک بوک پرو، آیپد مینی یا حتی مک مینی از این تغییرات بی‌نصیب مانده‌اند و به نظر می‌رسد تا چند هفته دیگر این سری از محصولات محبوب اپل نیز به جمع دستگاه‌های ارتقا یاقته بپیوندند. چند وقتی است که شایعات مختلفی در خصوص رونمایی از مک بوک‌های پرو با پردازنده M4 به گوش می‌رسد.

اگر به خاطر داشته باشید، اپل در مراسم رونمایی از تبلت‌های جدید، به‌جای استفاده از نسل سوم پردازنده‌های اپل سیلیکون به سراغ M4 رفت و آیپدهای پرو جدید اولین محصولاتی بودند که به این سخت‌افزار قدرتمند مجهز شدند. بر همین اساس به‌نظر می‌رسد، این تغییر دیر یا زود در مک‌ بوک‌های پرو نیز اتفاق بیفتد.

یک یوتیوبر روسی با جعبه‌گشایی از یک مک بوک پرو که ظاهراً مدل ارتقا یافته M4 بوده است، به شایعات خاتمه داد و مشخص شد که عرضه این محصول تنها یک گمانه‌زنی ساده نیست و به‌زودی کاربران می‌توانند این لپ‌تاپ قدرتمند را از فروشگاه‌های اپل تهیه کنند.

البته مشخص نیست این فرد چگونه و از چه طریق به این دستگاه دسترسی پیدا کرده است، اما موارد نمایش داده شده در این ویدئو مانند بنچمارک، مشخصات سخت‌افزاری و موارد دیگر به وضوح شان می‌دهد که دیوایس مورد نظر ساختگی یا جعلی نیست. در عین حال در این مدل خبری از تغییرات ظاهری نیست و این موضوع نیز شایعات قبلی در خصوص وفادار بودن اپل به مدل و طراحی مک‌های قدیمی را تأیید می‌کند.

با توجه به زمزمه‌های کارشناسان و افراد مطلع، ظاهراً اپل در رویدادی در میانه یا انتهای ماه اکتبر بخش دیگری از محصولاتش را به‌روزرسانی خواهد کرد و احتمالاً در ابتدای ماه نوامبر باید منتظر عرضه مک‌های جدید و مجهز به پردازنده M4 باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.