بدون دیدگاه
اخبار و رویدادها

رنگی جدید و متفاوت برای آیفون 16 پرو!

شور و هیجان برای معرفی و در نهایت خرید جدیدترین گوشی هوشمند اپل روز به روز در حال بیشتر شدن است و در این میان شاهد اخبار و شایعات جدید و بعضاً جالب هستیم. تا پیش از این می‌دانستیم که اپل احتمالاً تنها سه رنگ خاص و مشخص را برای پرچمداران خود یعنی آیفون ۱۶ پرو و پرو مکس کنار گذاشته است. سفید، نقره‌ای و مشکی رنگ‌هایی هستند که بر اساس تصاویر آیفون ۱۶ پرو و پرو مکس به نظر می‌رسد شاهدش باشیم، البته گفته می‌شود احتمالاَ این مدل از آیفون با تنوع کمتر رنگ نسبت به مدل معمولی و پلاس عرضه خواهد شد که البته موضوع عجیبی نیست، چرا که در گذشته نیز این روند برای مدل‌های معمولی و پرو وجود داشته است.

اکنون اخبار جدید حکایت از یک رنگ جدید و تازه دارد. به نظر می‌رسد برنز، چهارمین رنگ مدل‌های پرو و پرو مکس باشد. بر اساس تصاویر تازه منتشرشده از آیفون ۱۶ پرو می‌توان به‌وضوح دید که این گوشی رنگ جدید به خود خواهد دید که تا به امروز شاهدش نبودیم. با آنکه شایعات مختلفی در خصوص رنگ‌بندی جذاب و رنگارنگ آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس وجود دارد و احتمالاً شاهد رنگ‌های شاد و جذاب خواهیم بود، اما ظاهراً اپل تمایلی ندارد که از این طیف روی مدل‌های خاص خود استفاده کند.

البته هیچ چیز تا زمان عرضه این گوشی‌های جدید هیچ چیز مشخص نیست و تصاویر و رنگ‌های لو رفته نیز تنها بر اساس عکس‌هایی از مدل‌های Dummy یا ماکت آیفون‌های جدید بوده است و به‌طور دقیق نمی‌دانیم کدامیک از این تصاویر یا رنگ‌ها به طور دقیق درست و منطبق بر واقعیت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.