بدون دیدگاه
اپلیکیشن های کاربردی, اخبار و رویدادها

شبیه‌ساز نینتندو 3DS برای آیفون و آیپد منتشر شد

اگر شما هم جزو کاربرانی هستید که دوست دارید بازی‌های قدیمی و نوستالژی گذشته را روی گوشی یا تبلت خود اجرا کنید باید به سراغ امولاتورها یا شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی بروید. در این میان برنامه‌های گوناگونی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد تا این بازی‌های خاطره‌انگیز را تجربه کنید. در میان کنسول‌های قدیمی دستگاه‌های ساخت شرکت نینتندو و سونی از اهمیت بالاتری برای کاربران برخوردار هستند. در این میا به تازگی برنامه‌ای منتشرشده است که به شما اجازه می‌دهد بازی‌های جذاب یکی از آخرین دستگاه‌های نینتندو را روی آیفون یا آیپد خود اجرا کنید.

نینتندو 3DS یکی از دستگاه‌های خاص و جذاب کمپانی نینتندو است که به دلیل استفاده از نمایشگر سه بعدی و امکانات خاص و جذابش محبوبیت فراوانی پیدا کرد. اکنون خبر خوش این است که نرم‌افزار و شبیه‌ساز این دستگاه با نام Folium در اختیار کاربران آیفون و آیپد قرار گرفته است و آن‌ها می‌توانند با پرداخت مبلغ ۵ دلار این امولاتور را دانلود کنند. البته توجه داشته باشید، دانلود این برنامه به معنا بازی‌ کردن عناوین تری دی اس نیست بلکه شما باید فایل‌های این بازی‌ها را به شکل جداگانه دانلود کرده و به گوشی و تبلت خود منتقل کنید.

علاوه بر این امولاتور، شبیه‌سازهای مختلفی دیگری نیز وجود دارند که شما می‌توانید از آن‌ها برای اجرای عناوین PS2، PSP و کنسول‌های قدیمی‌تر نیز استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.