بدون دیدگاه
اخبار و رویدادها

آیفون SE 4 یک گوشی میان‌رده نیست!

با آنکه اکثر کاربران برای عرضه آیفون ۱۶ لحظه‌شماری می‌کنند و بسیاری از کارشناسان امیدوارند اپل بتواند با این محصول جدید فروش فو‌ق‌العاده را تجربه کند، اما در این میان عضوی تازه نگاه‌ها را به خود جلب کرده است. آیفون SE 4 محصولی میان‌رده است که پس از وقفه‌ای چند ساله قرار است راهی بازار شود، با این تفاوت که این بار سخت‌افزار آن به مراتب پیشرفته‌تر از نسخه‌های پیشین خواهد بود.

نسخه چهارم سری SE بر اساس گفته‌های یک افشا‌کننده با نام مستعار Ice Universe که مدت‌ها در زمینه ارائه اطلاعات پشت پرده فعالیت دارد، شامل تغییرات چشمگیری خواهد بود.

این فرد در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرده است که آیفون SE 4 علاوه بر پشتیبانی از Face ID، درگاه USB-C و صفحه نمایش OLED از پردازنده قدرتمند‌تری بهره می‌برد و دارای یک دوربین فوق‌العاده ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود. البته این فرد پیش‌تر نیز اعلام کرده بود که نسخه چهارم SE از لحاظ بدنه شباهت‌های زیادی به آیفون ۱۶ خواهد داشت. از سوی دیگر مشخص شده است که این مدل از گوشی‌های هوشمند دارای رم ۶ تا ۸ گیگابایتی از نوع LPDDR5 خواهند بود و البته باید منتظر پردازنده‌ای در حد و اندازه‌های A18 هم باشیم!

با این تفاسیر به نظر می‌رسد اپل در این نسخه از آیفون SE صرفه‌جویی را ملاک کار خود قرار نداده و تلاش کرده است تا محصولی بالاتر از حد و اندازه‌های یک گوشی میان‌رده وارد بازار کند.

باید در ماه‌های آتی منتظر آیفون SE 4 باشیم و ببینیم اپل چه محصول تازه‌ای را برایمان تدارک دیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.