1 دیدگاه
اخبار و رویدادها

تصاویر جدید از نسخه دامی آیفون SE 4 و اطلاعاتی تازه درباره این گوشی!

پس از فروکش کردن تب و تاب کاربران با عرضه آیفون سری ۱۶ اکنون نوبت به حدس و گمانه‌زنی در خصوص آیفون بعدی رسیده است، البته منظور ما از آیفون بعدی آیفون ۱۷ نیست، بلکه نسخه اقتصادی آیفون که با نام SE آن را می‌شناسیم. بر اساس اطلاعات اولیه از این گوشی، به نظر می‌رسد اپل قصد دارد رویکردی متفاوت را در خصوص این گوشی اتخاذ کند و بر همین اساس با ارائه محصولی از نظر قیمتی میان رده، اما با سخت‌افزاری به‌روز، بازار گوشی‌های متوسط و ساده‌تر را هم از آن خود کند.

اکنون و بر اساس اخبار منتشرشده به نظر می‌رسد برخی از اطلاعاتی که ما درباره این گوشی داشتیم چندان کامل نبوده و اپل برنامه‌های بیشتری برای نسل چهارم آیفون‌های SE دارد. در تصاویری که از مدل Dummy یا دکوری آیفون اس ای ۴ منتشر شده است نشان می‌دهد که این گوشی دارای یک بخش Notch در بالای صفحه برای دوربین و احتمالاً Face ID باشد. علاوه بر این ابعاد 146.7mm x 71.5mm x 7.8mm نشان می‌دهد که این گوشی باید در اندازه آیفون ۱۴ معمولی باشد.

از سوی دیگر ظاهراً ایفون جدید برخلاف آیفون ۱۴ تنها یک دوربین در بخش پشتی دارد و از نظر ضخامت نیز مقداری نازک‌تر خواهد بود. علاوه بر این موارد شاهد دکمه اکشن به همراه دکمه‌های ولوم هستیم، اما خبری از دکمه دوربین یا Camera Button نیست. اما نکته جالب و البته عجیب اینجاست که احتمالا قرار است دو نسخه از آیفون SE 4 عرضه شود که یکی از آن‌ها صفحه نمایش بزرگ‌تری خواهد داشت. اگرچه این موضوع هنوز از جانب افشاکنندگان اطلاعات محصولات اپل به تأیید نرسیده، اما بعید نیست این کمپانی به‌دنبال ساخت آیفون‌هایی میان رده در ابعاد مختلف باشد.

تا به امروز می‌دانستیم که اپل قصد دارد از پردازنده‌های سری A18 در این مدل از آیفون استفاده کند و اولین مدل میان رده‌ای باشد که به هوش مصنوعی اپل مجهز می‌شود. با این حال سایر اطلاعاتی که به تازگی فاش شده است، نشان می‌دهد موضوعاتی که ما تا به امروز می‌دانستیم چندان دقیق نبوده‌اند.

۱ دیدگاه در “تصاویر جدید از نسخه دامی آیفون SE 4 و اطلاعاتی تازه درباره این گوشی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.