بدون دیدگاه
اخبار و رویدادها

منتظر آیپد و آیفون تاشو در سال ۲۰۲۶ باشید!

اپل یکی از کمپانی‌هایی است که کالاها و محصولات آن به عنوان دیوایس‌هایی لوکس و خاص در میان کاربران شناخته می‌شود. با آنکه این شرکت تلاش کرده تا همیشه پیشتاز بازار گوشی و تبلت در جهان باشند اما از برخی جهات عملکرد چندان مطلوبی نداشته است به عنوان مثال بسیاری از کاربران منتقد استفاده دیر هنگام فناوری‌های روز در محصولات اپل هستند. با این حال به نظر می‌رسد صاحبان این کمپانی می‌خواهند این مشکل را به‌گونه‌ای حل کنند و فاصله ایجادشده را کم و کم‌تر کنند. یکی از اقدامات اپل برای پر کردن این خلا معرفی محصولاتی تاشو یا Foldable است.

بر اساس گزارشات منتشر شده و گفته‌های تحلیلگر مطرح جف پو (Jeff Pu) سال ۲۰۲۶ یکی از سال‌هایی است که کابران اپل محصولات جدیدی را تجربه خواهند کرد. بر اساس ادعای این شخص ظاهراً علاوه بر آیفون تاشو این محصول به همراه مدلی از آیپد که آن هم قابل تا شدن دارد وارد بازار خواهد شد.

به عقیده برخی کارشناسان احتمالا آیفون تاشو جای آیپد مینی را در خطوط تولید محصول اپل را به خود اختصاص خواهد داد و عملاً این دستگاه  خریداران دو بازار تبلت‌های کوچک و گوشی‌های همراه را هدف قرار می‌دهد. پیش از این هم تصاویری از طرح‌های مختلف ثبت اختراعات و محصولات جدید اپل به بیرون درز کرده بود که اکنون به نظر می‌رسد این عکس‌ها و اطلاعات مربوط به محصولاتی آتی این کمپانی باشند.

این تحلیلگر معتقد است اپل محصول خاص دیگر خود یعنی آیفون ۱۷ اسلیم را هم برای سال ۲۰۲۵ در نظر گرفته است تا شرایط و زمینه را برای ورود محصولات جدید‌تر آماده کند.

نظر شما در این ارتباط چیست؟ آیا محصولات آتی اپل می‌تواند نظر کاربران سخت‌پسند را جلب کند و برتری ملموسی را برای این شرکت آمریکایی رقم بزند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.