بدون دیدگاه
اخبار و رویدادها

آیفون 16 پرومکس احتمالاً بزرگ‌ترین آیفون اپل خواهد بود

اکثر کاربران مشتاقانه منتظر رونمایی از جدیدترین محصول کمپانی اپل یا آیفون 16 هستند. این سری از گوشی‌های هوشمند احتمالاً تا ۱ ماه آینده معرفی خواهند شد و اکنون اطلاعات زیادی از آن‌ها در دسترس کاربران قرار گرفته است. در یکی از تازه‌ترین اخبار که حواشی زیادی هم به‌دنبال داشته است ظاهراً شاهد معرفی بزرگ‌ترین گوشی تولیدشده توسط اپل خواهیم بود.

بر اساس برخی گزارشات از جانب افشاکنندگان محصولات اپل به‌نظر می‌رسد قدرتمندترین عضو خانواده آیفون ۱۶ یعنی مدل پرومکس دارای صفحه‌ای با ابعاد ۶.۹ اینچ باشد. این اندازه از آن جهت خاص و حائز اهمیت است که در مدل‌های پیشین ابعاد صفحه نمایش مدل‌های پرومکس تقریباً در حدود ۶.۴ تا ۶.۷ اینچ بوده و عملاْ با عرضه چنین محصولی اپل یک فبلت (گوشی با صفحه‌ای در اندازه تبلت) عرضه می‌کند که تا به امروز سابقه نداشته است.

با آنکه بحث و گفت‌وگوی فعلی اکثر کاربران پیرامون هوش مصنوعی اپل و چالش‌ها و قابلیت‌های آن است، اما تغییر سایز آیفون جدید موضوعی نیست که بتوان بی‌تفاوت از کنار آن عبور کرد.

البته اپل واکنشی به این خبر نشان نداده است، اما به‌نظر می‌رسد این مورد هم مانند سایر موضوعات قبلی احتمالاً حقیقت داشته باشد. از سوی دیگر واکنش کاربران نیز نسبت به این خبر جالب توجه است. برخی معتقد هستند که این تغییر می‌تواند نیاز کاربران به تبلت‌هایی مانند آیپد مینی را تا حد زیادی رفع کند و عده‌ای هم بر این باورند که چنین محصولی از نظر جابه‌جایی، قرار گرفتن در جیب و موضوعات خم شدن و شکستگی‌های احتمالی آن‌ها را دچار چالش خواهد کرد. در نهایت باید دید اپل چه تصمیمی در این خصوص گرفته است و آیا چنین روندی در آینده هم ادامه‌دار خواهد بود یا خیر.

شما درباره این شایعه چه فکر می‌کنید؟ آیا بزرگ‌شدن ابعاد آیفون می‌تواند نیازهای کاربران را به تبلت مرتفع کند یا این تغییر تنها موجب چالش و دردسر بیشتر خواهد شد؟ نظراتتان را با ما به‌اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.