بدون دیدگاه
اخبار و رویدادها

۲۰ شهریور منتظر رونمایی از آیفون‌ جدید و اپل واچ X باشید!

روزشماری تا آغاز مراسم مهم اپل و معرفی آیفون و محصولات جدید این کمپانی آغاز شده است. بسیاری از کاربران و طرفداران مشتاقانه منتظر هستند تا ببینند در نهایت این رویداد در چه روز و ساعتی برگزار خواهد شد. در این میان وب‌سایت‌ها و افراد مطرح نیز حدس و گمانه‌زنی‌های مختلفی را مطرح می‌کنند که برخی منطقی و برخی عجیب و غریب هستند.

با نگاهی به گذشته متوجه می‌شویم که اپل اغلب در ماه سپتامبر و در بازه زمانی ۷ تا ۱۵‌ام رویدادهای قبلی خود را برگزار کرده است. اکنون به گزارش نشریه معتبر بلومبرگ ظاهراً رویداد سال ۲۰۲۴ اپل در روز ۲۰ شهریور یا ۱۰ام سپتامبر خواهد بود. مارک گارمن تحلیلگر ارشد این نشریه که حوزه فعالیتش مرتبط با فناوری و محصولات اپل است، اعلام کرده که بر اساس اطلاعات دریافتی اپل در نظر دارد رویداد معرفی محصولات جدیدش را برای ۲۰ شهریور تنظیم کند.

اگرچه این تاریخ توسط هیچ کدام از مسئولین اپل تأیید یا رد نشده است، اما بر اساس شواهد و سوابق تاریخی به‌نظر می‌رسد این زمان چندان هم غیرمنطقی و نامعقول نیست. نکته مهمی که باید در خصوص این مراسم بدانید آن است که علاوه بر معرفی آیفون‌های سری ۱۶ اپل از ساعت‌های هوشمند سری ۱۰ یا همان اپل واچ ایکس نیز رونمایی خواهد کرد، البته برخی گزارشات نیز حکایت از معرفی آیفون SE 4 در این مراسم دارند.

قدر مسلم این رویداد برای کوپرتینویی‌ها بسیار مهم است، چراکه آن‌ها می‌خواهند قابلیت‌ها و توانایی گوشی‌های هوشمند خود را که مجهز به هوش مصنوعی این کمپانی است به رخ رقبایی از جمله سامسونگ و گوگل بکشند. باید منتظر سرانجام اپل چه روزی را برای این رویداد مهم در نظر خواهد گرفت و چه آیتم‌ها و موضوعاتی را برای کاربران و طرفدارانش تدارک دیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.