بدون دیدگاه
اخبار و رویدادها

اپل ویژن بعدی و ترکیب عجیب آن با ایرپادز!

با آنکه اخبار متفاوتی درباره آینده هدست واقعیت مجازی اپل به گوش می‌رسد، اما از ظواهر امر پیداست که این کمپانی بزرگ آمریکایی به‌دنبال توسعه این ابزار مهم در آینده است. اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش اخباری منتشر شد که اپل به‌دنبال ساخت نسخه‌های ارزان قیمت اپل ویژن و توسعه عینک‌های هوشمند است، اکنون خبرهای جدید حاکی از آن است که نسخه اتی این محصول با تغییر قابل ملاحظه و ترکیبی یا یک محصول دیگر از اپل واراد بازار خواهد شد.

شاید این گفته برایتان کمی عجیب باشد، اما تصاویر افشاشده از طرح‌های ثبت‌شده اپل نشان می‌دهد این هدست احتمالاً به‌گونه انرژی یا به اصطلاح نیروی مورد نیاز خود را از دستگاهیی شبیه ایرپادز دریافت خواهد کرد. با آنکه هدست اپل در بدو ورود با یک پک باتری برای استفاده‌های بدون سیم (پرتابل) عرضه شد، اما این باتری چندان دوامی نداشت و اجازه فعالیت چندانی به کاربر نمی‌داد.

اکنون به‌نظر می‌رسد که طرح جدید اپل ویژن پرو قرار است به نوعی از یک باتری دیگر هم تغذیه کند که این باتری می‌تواند باتری ی ایرپادز باشد! البته همان‌طور که اشاره کردیم این بسیار عجیب است و شاید قبولش برای اکثر ما سخت باشد، به‌خصوص اینکه چنین هدست‌هایی به انرژی فراوانی نیاز دارند و نمی‌توان در حال کلی آن را با شارژ دستگاهی مانند ایرپادز روشن و آماده به کار نگه داشت.

البته فراموش نکنیم این تصویر اطلاعات چندان دقیقی را به مخاطب نمی‌دهد و ممکن است محل قرارگیری باتری هدست به‌گونه‌ای باشد که ظاهری شبیه یک ایرپادز پیدا کند با حتی ممکن است این بخش از هدست اپل ترکیبی از هر دو این موارد باشد. با این حال برخی کارشناسان باور دارند که اگر فرضیه اولیه درباره استفاده از انرژی هنذفری‌ برای هدست درست باشد در طولانی مدت کاربران و دستگاه را دچار چالش‌های متعددی خواهد کرد و بعید است اپل دست به چنین کاری بزند.

با این حال آینده نشان خواهد داد که این کمپانی بزرگ آمریکایی کدامیک از این طرح‌ها را در محصولات خود استفاده خواهد کرد و آیا چنین رویکردهایی می‌توان مفید و مقرون به‌صرفه باشد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.