بدون دیدگاه
اپلیکیشن های کاربردی, ورزشی

آشنایی با اپلیکیشن فوتبال 360 برای آیفون

برنامه ۹۰ با حضور عادل فردوسی‌پور یکی از جذاب‌ترین شوهای فوتبالی در سال‌های اخیر است که بدون اغراق جمعیتی میلیونی شب‌ها نظاره‌گر آن بودند. وجود مجری کاربلد با دانش فراوان و تسلط کافی به موضوعات و به چالش کشیدن مباحثی که گاهی اوقات خط قرمز محسوب می‌شدند، توانست این برنامه را در صدر پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی قرار دهد. اما مدتی است که دیگر شاهد نمابش این برنامه و حضور عادل فردوسی‌پور نیستیم و کاربران مشتاقانه به‌دنبال گزینه‌ای هستند که حال و هوای ۹۰ را داشته باشد. خبر خوب این است که اپلیکیشن فوتبال 360 با حضور محبوب‌ترین مجری فوتبالی و میهمان‌های گوناگون، توانسته حس و حال آن روزهای خوب را برای عاشقان فوتبال زنده کند. اما جزئیات این برنامه چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

آشنایی با اپلیکیشن فوتبال 360

فوتبال 360 یک برنامه جدید فوتبالی با حضور عادل فردوسی‌پور به عنوان مجری و میهمان و بخش‌های گوناگون است که تلاش می‌کند مرزهای برنامه‌های ورزشی را به سطح دیگری ببرد. برنامه ۹۰ در ذهن تمامی ما یک شو جنجالی و پرحاشیه بود که علاوه بر گزارشات فوتبالی، حضور میهمان‌های گوناگون و بحث میان آن‌ها جذابت برنامه را دوچندان کرده بود. این ویژگی همچنان در این برنامه فوتبالی در جریان است، اما شاید فضایی دوستانه‌تر داشته باشد. عادل همچنان با پرسش‌های تند و تیز خود و حتی مطرح‌کردن موضوعات حاشیه‌ای تلاش می‌کند، حس کنجکاوی کاربران را برانگیزد و آن‌ها را همچنان مشتاق پای برنامه نگه دارد.

این برنامه که تا پیش از این از طریق وب‌سایت در اختیار علاقه‌مندان قرارمی‌گرفت، مدتی است که وارد فاز جدیدی شده است و اپلیکیشن فوتبال 360 برای آیفون و اندروید نیز عرضه شده است تا کاربران به‌شکلی منسجم‌تر پیگیر اخبار و موضوعات فوتبالی باشند.

شاید این تصور برایتان ایجاد شده باشد که فوتبال 360 تنها به بررسی مسابقات و مصاحبه با افراد مختلف می‌پردازد و جنبه‌های دیگری ندارد، اما نه! اشتباه نکنید، این شو جذاب فوتبالی که علاوه بر عادل فرودسی‌پور از برخی سازندگان برنامه 90 نیز در ساختار خود بهره‌ می‌برد، گزینه‌ها و موضوعات متنوعی را پوشش داده‌اند که از نظر محتوایی چیزی است که نظیرش را در هیچ برنامه دیگری ندیده‌اید.

اگر شما هنوز اپلیکیشن فوتبال 360 را دانلود نکرده‌اید و کلاً چیزی درباره آن نمی‌دانید، بخش بعدی این مقاله را که به ویژگی‌ها و قابلیت‌های این برنامه اختصاص داده‌ایم، حتماً مطالعه کنید.

دانلود فوتبال ۳۶۰ برای آیفون

معرفی قسمت‌های مختلف برنامه فوتبال 360

اپلیکیشن فوتبال 360 از بخش‌های گوناگونی تشکیل شده است که بد نیست درباره آن‌ها بیشتر بدانید. این قسمت‌ها عبارت‌اند از:

  • فوتبال فانتزی: شاید آرزوی هر فوتبال دوستی این باشد که روزی بتواند تیم رویایی خود را شکل دهد و با آن وارد میدان مسابقات شود. اما این موضوع دیگر رویا نیست چرا که شما در اپلیکیشن فوتبال ۳۶۰ می‌توانید بدون هیچ مشکل و چالش خاصی بازیکنان مورد علاقه خود را کنار هم قراردهید و یک تیم عجیب و غریب و فوق‌العاده بسازید؛ تیمی که هیچگاه نمی‌بازد!
  • نقل و انقالات بازیکنان: یکی دیگر از ویژگی‌های مهم، اخبار درباره نقل و انتقالات میان تیم‌هاست. بدین معنا که اکثر ما گاهی اوقات از موضوعات حاشیه‌ای و خرید و فروش بازیکنان مطلع نمی‌شویم و نمی‌دانیم که چه زمان این اتفاقات روی داده است. در این بخش از برنامه فوتبال 360 شما می‌توانید تمامی نقل‌وانتقالات بازیکنان را مشاهده کنید. این جابه‌جایی‌ها شامل تغییرات فصل و نیم‌فصل می‌شود.
  • پیش‌بینی مسابقات: یکی دیگر از قسمت‌های سرگرم‌کننده اپلیکیشن فوتبال 360 امکان پیش‌بینی مسابقات فوتبال است. اگر احساس می‌کنید که شناخت فوق‌العاده‌ای از تیم‌های محبوب خود دارید، می‌توانید دانش و حدسیات خود را در این بخش در معرض آزمایش قرار دهید. البته به این موضوع هم اشاره کنیم که این پیش‌بینی‌ها با جایز هم همراه است و اگر نتایج را درست حدس زده باشید، پاداشی جذاب در انتظارتان خواهد بود.
  • گزارشات ویدئویی بازی‌ها: یکی از جنبه‌های جذاب برنامه نود موضوع گزارشات بود. در فوتبال 360 هم شما می‌توانید به طیف گسترده‌ای از گزارش‌های قبل و بعد از بازی‌ها دسترسی پیدا کنید و ببینید نظرات بازیکنان و مربیان چه بوده است.
  • تحلیل و اخبار مسابقات: یکی از بخش‌های خاص این اپلیکیشن، وجود اخبار داغ و تازه درباره بازیکنان، تیم‌ها و موضوعات و حواشی پیرامون آن‌هاست. تفاوتی نمی‌کند شما علاقه‌مند به یک تیم خارجی باشید یا داخلی، این امکان وجود دارد که شما درباره هر بازی و موضوعات مرتبط با آن تحلیل‌ها و اخبار روز را دریافت کنید.
  • اطلاع از وضعیت مسابقات و لیگ‌ها: یکی از نکات مهم برای هر علاقه‌مند فوتبال، دانستن نتایج مسابقات است. گاهی اوقات به‌دلیل مشغله فراوان یا فراموشی، از نتایج بازی‌ها جا می‌مانید، اما با اپلیکیشن فوتبال 360 دیگر هیچ بازی از قلم نمی‌افتد و می‌توانید نتایج تمامی بازی‌ها را با جزئیات مشاهده کنید.
  • وجود صفحه علاقه‌مندی‌ها: یکی از مشکلات رایج در اپلیکیشن‌های بزرگ بحث گشت‌وگذارهای بیهوده و اتلاف وقت است. بدین معنا که شما برای یافتن یک موضوع ساده باید به صفحات مختلف مراجعه کنید، و در نهایت این کار برایتان خسته‌کننده خواهد شد. اما جای نگرانی نیست در اپلیکیشن فوتبال 360 شما بدون مشکل می‌توانید صفحه علاقه‌مندی‌های خود را داشته باشید و به‌شکل روزانه و دریافت به‌روزرسانی‌های جدید از موضوعات مورد نظرتان مطلع شوید.
  • امکان قراردادن نظرات: امکان تعامل با سازندکان این برنامه ورزشی، بخش دیگری است که موجب محبوبیت آن شده است. شما در بخش‌های مختلف این برنامه می‌توانید میزان رضایت خودتان را از هر مطلب با برنامه‌سازان در میان بگذارید و در مجموعه به بهبود کیفیت این اپلیکیشن کمک کنید.
  • حضور بازیکنان و هنرمندان: یکی از تفاوت‌های فوتبال 360 با سایر برنامه‌های فوتبالی، حضور هنرمندان، بازیگران و بازیکنان قدیمی و جدید فوتبال است که با میزبانی عادل فردوسی‌پور جذابیتی دوچندان پیدا می‌کند. نظرات شخصی این افراد و دیدگاه آن‌ها به مقوله فوتبال موضوعی است که بسیاری از کاربران به‌دنبال دانستن آن هستند.

مواردی که تا بدین جا مطرح شد تنها بخشی از قسمت‌های متنوع اپلیکیشن فوتبال 360 بود. اما مزایای این برنامه چیست و چرا باید آن را روی گوشی آیفون خود نصب کنیم؟

ویژگی اپلیکیشن فوتبال 360

شاید فوتبال 360 را بتوان جزو معدود برنامه‌های ورزشی دانست که توانسته است با تمرکز بر نیاز‌های جمع عظیمی از مخاطبان به هدف خود برسد. با آنکه شخص مانند عادل فردوسی‌پور از رسانه ملی جدا شد، اما محبوبیت او نه‌تنها کم نشد، بلکه با حضور در برنامه‌های گوناگون و تهیه اپلیکیشنی مانند فوتبال 360 بار دیگر ثابت کرد که در این عرصه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این برنامه با کنار هم قراردادن بخش‌های متنوع به نیاز مشترک اکثر علاقه‌مندان به فوتبال پاسخ داده است.

اگر به دنبال داده‌های گوناگون از نقل و انتقالات یا اخبار و حواشی گوناگون هستید، نیاز به جست‌وجو و وقت‌گذاشتن در اینترنت نیست، برنامه فوتبال 360 تمامی این امکانات را در قالب پکیجی واحد در اختیارتان قرار داده است. وجود یخش‌های مبتکرانه‌ای مانند ویدئوهای حواشی، امکان پیش‌بینی مسابقات و دریافت جایزه و از همه‌ مهم‌تر فوتبال فانتزی بر جذابت این برنامه افزوده است.

سال‌ها تجربه سازندگان برنامه ۹۰ و شخص عادل فردوسی‌پور توانسته به این برنامه کمک شایانی کند. در فوتبال 360 شما به بطن مسابقات می‌روید و خبری از اطلاعات ناقص و تحریف‌شده فوتبالی نیست.

دانلود فوتبال ۳۶۰ برای آیفون

سخن پایانی

اگر سال‌ها بیننده دو آتشه برنامه ۹۰ با عادل فردوسی‌پور بوده‌اید و اکنون دلتان حال و هوای چنین برنامه‌ای کرده است، اپلیکیشن فوتبال 360 گزینه‌ای است که شما را به خاطرات شیرینی سال‌های گذشته می‌برد. در صورتی که از گوشی آیفون استفاده می‌کنید، می‌توانید آخرین نسخه این برنامه را برای iOS به رایگان از اپ استور بزرگ آی‌اپس دانلود و نصب کنید.

نظر شما درباره اپلیکیشن فوتبال 360 چیست؟ آیا این برنامه رانصب کرده‌اید و از محتوای آن رضایت دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.