بدون دیدگاه
اخبار و رویدادها

پیدا کردن اپل واچ با قابلیت Find My پس از یک سال

پیدا شدن اپل واچ در اعماق دریا

چند روزی است که اخبار جالب و البته عجیب و غریبی از محصولات اپل می‌شنویم. در یکی از تازه‌ترین اخبار، فردی توانست پس از یک سال از مفقود شدن اپل واچ خود آن را با استفاده از قابلیت Find My پیدا کند. ماجرای از آنجا آغاز می‌شود که جرد بریک (Jared Brick) در سفری دریایی به منطقه کارائیب تصمیم می‌گیرد برای جشن تولد پسرش یک اپل واچ به او هدیه دهد تا بتوانند از طریق آن با یکدیگر در تماس باشند.

او در غروب همان روز و پس از شیرجه زدن در آب متوجه می‌شود که اپل واچ خود را گم کرده است. آقای بریک تمام تلاش خود را برای پیدا کردن ساعت انجام می‌دهد، اما در نهایت اقدامات او به نتیجه خاص منتهی نمی‌شود. جرد بریک پس از گم‌شدن ساعتش از طریق اپلیکیشن Find My بریک ساعتش را در فهرست مفقودشده‌ها قرار داد و امیدوارانه منظر می‌ماند تا روزی دستگاه او پیدا شود.

تقریباً یک سال بعد در تماسی تلفنی، فردی به بریک اطلاع می‌دهد که دستگاه اپل واچ او را در منطقه کارائیب پیدا کرده است. این فرد در تماس خود اعلام کرده بود که با پیدا کردن ساعت، نام صاحب آن به همراه شماره تماس روی صفحه اپل واچ نمایش داده شده بود و او از این طریق توانست صاحب ساعت را پیدا کند.

نکته جالب توجه دیگر در خصوص این اتفاق کار کردن اپل واچ پس از ماه‌ها ماندن در زیر آب بوده است؛ موضوعی که نشان می‌دهد محصولات اپل از نظر مقاومت و کیفیت یک سر و گردن بالاتر از سایر محصولات مشابه هستند.

اما بد نیست بدانید، در صورت فعال بودن آیکلود و Find My این امکان وجود دارد که در صورت مفقود یا سرقت شدن دستگاه، محتویات آن را از راه دور به طور کامل پاک کنید و حتی نام و شماره خود را برای افرادی که آن را پیدا می‌کنند، قرار دهید. در ضمن به خاطر داشته باشید محصولات اپل حتی در زمان آفلاین بودن هم سیگنال‌هایی به دستگاه‌های اپل پیرامون خود ارسال می‌کنند که می‌توان از طریق آن‌‌ هم محل گوشی، ساعت یا تبلت و مک بوک خود را پیدا کنند.

نظر شما درباره این اتفاق و ویژگی Find My در محصولات اپل چیست؟

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.