بدون دیدگاه
اپلیکیشن های کاربردی

اپلیکیشن سپینو بانک صادرات

جذابیت بانک‌های جدید و مدرن روزبه‌روز در حال بیشتر شدن است و در این میان مراکز بزرگ مالی و اعتباری سنتی نیز تلاش می‌کنند تا با استفاده از امکانات مختلف سهمی از این دنیای جدید داشته باشند. اگر به خاطر داشته باشید، بانک‌های سامان و پاسارگاد جزو اولین مجموعه‌هایی بودند که کار خود را در این زمینه آغاز کردند و اکنون به نظر می‌رسد بانک‌های قدیمی‌ و سابقه‌دارتر کشورمان نیز در حال گام برداشتن در این مسیر هستند. اپلیکیشن سپینو یکی از جدیدترین پلتفرم‌های نئو بانکی است که با پشتوانه بانک صادارات پابه عرصه گذاشته و انتظار می‌رود در سال‌های آتی به یکی از قوی‌ترین بسترهای دیجیتال بانکداری تبدیل شود. اگر شما هم دوست دارید بیشتر درباره اینکه اپلیکیشن سپینو چیست و چه قابلیت‌هایی دارد، آشنا شوید از شما دعوت می‌کنیم تا این مقاله از آی‌اپس را مطالعه کنید.

اپلیکیشن سپینو چیست؟

سپینو پلتفرم نئو بانک صادرات است که چند ماهی از آغاز به کار آن گذشته است. سپینو با هدف تسهیل امور بانکی و سرعت‌بخشیدن به فرایندهای مالی و اعتباری ساخته شده است و سازندگان قصد دارند سپینو را به یک اپلیکیشن بانکی چند منظوره تبدیل کنند. تا پیش از این بانک‌های سامان و پاسارگاد در بحث نئو بانک‌ها حضور پررنگ داشتند، اما به نظر می‌رسد بانک صادرات نیز در تلاش است تا وارد این رقابت شود و کاربران متعدد این مجموعه مالی را تشویق به استفاده از خدمات خاص و متفاوت این بستر آنلاین کند.

حتی اگر شما در مجموعه صادرات حساب هم نداشته باشید، باز هم هیچ محدودیتی در خصوص ورود و داشتن حساب دیجیتال در سپینو ندارید و می‌توانید بدون هیچ مشکلی و تنها با چند دقیقه وقت گذاشتن یکی از اعضای سپینو شوید.

دانلود سپینو برای آیفون

پس از آنکه درباره اینکه اپلیکیشن سپینو بانک صادرات چیست صحبت کردیم بد نیست درباره ویژگی‌ها و قابلیت‌ها آن بیشتر بدانیم.

ویژگی‌های اپیکیشن سپینو

اپلیکیشن سپینو علی‌رغم آنکه در میان نو بانک‌ها یک تازه‌وارد محسوب می‌شود، اما خدمات و ویژگی‌های متعددی را در اختیار کاربران قرار داده است و آن‌ها می‌توانند با استفاده از این امکانات کارها و امور بانکی خود را با کمترین دردسر و مشکل انجام دهند. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های اپلیکیشن سپینو عبارت‌اند از:

  1. کاربر پسند بودن: سپینو با داشتن یک رابط کاربری ساده و زیبا، تجربه کاربری بی‌نظیری را برای مشتریان فراهم می‌کند. با توجه به اینکه اکثر نو بانک‌ها به‌دنبال هدف رار دادن بخش بزرگ‌تری از جامعه هستند، لذا سازندگان این پلتفرم در تلاش هستند تا شرایط و محیط کاربری را به‌گونه‌ای طراحی کنند تا حتی افراد ناآشنا با برنامه‌های بانکی نیز بتوانند به آسانی از آن اسفاده کنند.

  1. امنیت بالا: استفاده از فناوری‌های پیشرفته رمزنگاری برای حفاظت از اطلاعات و تراکنش‌های مالی. سپینو یکی از برنامه‌های بانکی است که ضمن استفاده از سیستم‌های امنیتی جدید، نحوه دسترسی کاربران را هم به‌گونه‌ای تنظیم کرده است که امکان نفوذ و دسترسی افراد بیگانه و ثالث به آن وجود نداشته باشد.

  2. دسترسی آسان: امکان دسترسی به خدمات سپینو از طریق اپلیکیشن موبایل و وب‌سایت به صورت ۲۴ ساعته. تمام شعب بانک‌ها ساعات کاری مشخص و محدودی دارند و پاسخگویی آن‌ها نیز بر همین اساس است، اما در سپینو خبری از محدودیت‌های زمانی نیست و شما در هر ساعت از شبانه روز علاوه بر استفاده از خدمات نوین بانکی می‌توانید مشکلات و موضوعات خود را با تیم پشتیبانی آن مطرح کنید.

  3. یکپارچگی با سایر بانک‌ها: امکان انتقال وجه و تعامل با سایر بانک‌های داخلی. یکی از مشکلات اپلیکیشن‌های بانکی بحث دسترسی و عدم امکان انتقال پول به برخی حساب‌ها و بانک‌هاست. این در حالی است که در سپینو به عنوان یک نئو بانک، خبری از محدودیت‌های مرسوم نیست و شما می‌توانید به هر حسابی مبلغ مورد نظر را واریز کنید.

  4. خدمات هوشمند: ارائه خدمات هوشمند در حوزه بانکداری. خدمات و سرویس‌های سپینو تنها محدود به موضوعاتی مانند نقل و انتقال و ساخت حساب دیجیتال بدون مراجعه حضوری به بانک نمی‌شود. شما با استفاده از این پلتفرم می‌توانید خدمات دیگری نیز مانند دریافت وام، پرداخت قبوض، خرید شار؟ و بسیاری از موارد دیگر را به راحتی انجام دهید.

  5. شفافیت و شفاف‌سازی: ارائه گزارش‌های مالی شفاف و اطلاعات دقیق به مشتریان. یکی از محدودیت‌های دستگاه‌های POS یا ATM بحث اائه گردش‌های مالی محدود است و در صورتی که بخواهید گزارشات مالی حساب خود را دریافت کنید، مراجعه به بانک ضرروی است. این در حالی است که در سپینو شما می‌توانید با تعیین محدوده‌های زمانی دلخواه وضعیت تراکنش‌ها و نقل و انتقال دارایی‌‌های خود را مورد بررسی قرار دهید و از مراجعه به بانک بی‌نیاز شوید.

خدمات خاص و متفاوت اپلیکیشن سپینو

سپینو به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم بانک صادرات تلاش کرده است تا خدمات متنوعی را به مشتریانش ارائه کند. یکی از مهم‌ترین این خدمات اعطای وام است. شما با استفاده از اپلیکیشن سپینو می‌توانید تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان وام دریافت کنید، آن هم بدون نیاز به مراجعه حضور و انجام کاغذ بازی‌های گوناگون. شما کافی است در این اپلیکیشن ثبت‌نام کنید و یک گردش مالی مناسب به همراه ۱۰ میلیون تومان سپرده در حساب خود داشته باشید تا مجوز دریات وام را اخذ کنید.

علاوه بر این تا سقف ۵۰ میلیون تومان هم می‌توانید وام سریع دریافت کنید که با مراجعه به اپلیکیشن سپینو می‌توانید از جزئیات آن مطلع شوید. در کنار بحث وام ایجاد حساب و درخواست کارت‌های رنگ با طرح‌های جذاب بخش دیگری از خدمات مهم سپینو است. شما بدون آنکه نیاز به مراجعه به شعب بانک صادرات داشته باشید می‌توانید این خدمات را تنها با دانلود و نصب اپلیکیشن آیفون یا اندروید سپینو به خدمت بگیرید. در کنار این موضوع انتقال سریع وجوه بین بانکی پرداخت هزینه‌های قبوض، بیمه‌نامه‌ها، خرید شارژ و سایر امور مهم بانکی در این اپلیمشن بانکداری نوین در دسترس شماست.

نحوه ثبت‌نام سپینو در آیفون

اگر شما هم مشتاق شده‌اید که به جمع کاربران سپینو بپیوندید، کار آسان و بدون چالشی را در پیش دارید. از آنجا که این خدمات دیجیتالی هستند؛ بنابراین تنها از طریق اپلیکیشن این برنامه تمامی کارها انجام می‌شود. بر همین اساس شما باید با دانلود اپلیکیشن سپینو برای آیفون از استور آی‌اپس و نصب آن روی آیفون یا ایپد خود مراحل ثبت نام را آغاز کنید. با اجرای برنامه و وارد کردن شماره تماس و دریافت کد پیامک تأیید وارد محیط برنامه‌شده و می‌توانید درخواست ایجاد حساب دیجیتال خود را ثبت کنید. در این فرایند اپلیکیشن سپینو با به‌کارگیری فناوری‌های روز دنیا و احراز هویت آنلاین بدون نیاز به مدارک خاصی امکان ساخت حساب دیجیتال را برایتان فراهم می‌کند. پس از آن نیز با وارد کردن دقیق آدرس خود می‌توانید کارت دلخواه و رنگی سپینو را سفارش و درب منزل تحویل بگیرید.

دانلود سپینو برای آیفون

دقت داشته باشید تمامی این مراحل آنلاین بوده و نیازی به مراجعه حضوری به شعبات بانک صادرات نیست. در عین حال اگر در هر کدام از این مراحل با مشکل خاصی مواجه شده‌اید می‌توانید با بخش پشتیبانی سپینو تماس گرفته تا آن‌ها راهنمایی‌های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

سخن پایانی

اپلیکیشن‌های مبتنی بر نئو بانک‌ها در حال رشد و گسترش هستند و بانک‌های بزرگ و قدیمی ایرانی نیز در تلاش برای ورود به این عرصه‌اند. در این میان پس از بانک‌های پاسارگاد و سامان، بانک صادرات نیز با توسعه اپلیکیشن سپینو می‌خواهد کاربران را از دردسرهای مراجعه به بانک و انجام خدمات بانکی حضوری راحت کند و بستری جذاب و کاربردی را در اختیار آن‌ها قرار دهد. در این مقاله دیدیم که اپلیکیشن سپینو چیست و با بخش‌‌های مختلف آن آشنا شدیم؛ بنابراین اگر به‌دنبال یک سیستم نوین بانکداری هستید که بتوانید نقل و انتقال وجوهتان را به سرعت انجام دهد، امکان دریافت وام را با شرایط مناسب برایتان فراهم کند و اجازه دهد تا امور مالی مختلف را در قاب یک اپلیکیشن انجام دهید، توصیه ما به شما نصب و دانلود اپلیکیشن سپینو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.