بدون دیدگاه
معرفی بازی, ورزشی

بهترین بازی‌های فوتبال برای آیفون

فوتبال یکی از جذاب‌ترین سرگرمی‌ها است. تفاوتی نمی‌کند که در حال تماشای یک مسابقه فوتبال باشید یا آن را روی گوشی موبایل، کنسول یا حتی دستگاه‌های بازی قدیمی تجربه کنید، در همه حال این بازی مفرح لحظات خاص و هیجان‌انگیزی را برای طرفدارانش رقم می‌زند. به فوتبال بازی کردن روی گوشی اشاره کردیم. در چند سال اخیر شرکت‌های بازی‌سازی بزرگ تلاش کردند که تجربه یک نبرد تمام عیار ورزشی را برای کاربران فراهم کنند. در حال حاضر عنوان‌های مختلفی برای دستگاه‌های اپل ساخته و عرضه شده است که در این مقاله قصد داریم به بهترین بازی‌های فوتبال برای آیفون بپردازیم و ببینیم که جذاب‌ترین آن‌ها کدام هستند. از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه آی‌اپس باشید.

Mini Football

یکی از بازی‌های فوتبال که علاوه بر هیجان، بامزگی خاصی نیز در آن وجود دارد Mini Football است. محیطی فانتزی به همراه بازیکنان معروف و مطرح با چهره‌ای متفاوت و کامیک‌گونه توانسته نظر بسیاری از کاربران و علاقه‌مندان به بازی‌های ورزشی را به خود جلب کند. رقابت‌های آنلاین، امکان نبرد با بزرگان فوتبال، قابلیت تغییر سرعت بازی و بسیاری از امکانات دیگر در این بازی قرار دارد. اگر شما هم به‌دنبال یکی از بهترین بازی‌های فوتبال برای آیفون هستید، توصیه می‌کنیم مینی فوتبال را حتماِ دانلود و نصب کنید.

دانلود Mini Football برای آیفون

Football Superstar

بازی فوتبال سوپراستار که به عنوان یکی از بهترین بازی‌های فوتبال برای آیفون شناخته می‌شود شما را در مسیر حرفه‌ای شدن قرار می‌دهد. این بازی را که می‌وان شبیه‌ساز بازیکنان فوتبال نیز نلامید به بازیکنان اجازه می‌دهد تا شخصیت و کاراکتر خود را بسازند و با آن وارد مسابقات و لیگ‌های بزرگ جهانی شوند. اگر جنبه‌های آموزش‌های حرفه‌ای فوتبال و تبدیل شدن به یک فوق ستاره برایتان اهمیت دارد و دوست دارید وارد این حوزه شوید، توصیه می‌کنیم بازی فوتبال سوپراستار برای آیفون را دانلود و نصب کنید.

دانلود Football Superstar برای آیفون

Football Fever

آیا علاقه‌مند هستید فوتبال را در محیطی خاص، جذاب و البته متفاوت تجربه کنید، توصیه ما به شما فوتبال فیور است. در این گیم فوق العاده شما می‌توانید در تیم‌های ۲ به ۲ یا ۳ به ۳ تورنمنت‌های و مسابقات مختلف را تجربه کنید. کارکترهای کارتونی‌ به همراه حرکت بامزه و خنده‌دار از جمله جنبه‌های جالب توجه فوتبال فیور است. با آنکه این عنوان را هم می‌توان جزو بهترین بازی‌های فوتبال برای آیفون در نظر گرفت، اما سبک و سیاق طنزآمیز آن شاید برای افرادی که به‌دنبال یک بازی حرفه‌ای، گرافیکی و جذاب هستند، چندان مورد پسند نباشد.

دانلود Football Fever برای آیفون

 

FIFA Soccer

اگر به دنبال یک بازی حرفه‌ای، جذاب و البته گرافیکی برای فوتبال می‌گردید، فیفا می‌تواند یکی از اولین انتخاب‌های شما باشد. این بازی که نسخه کنسولی آن سال‌هاست میمهان خانه‌های گیمرهاست چند وقتی است که نسخه‌های مختلف آن برای اندروید و آی او اس نیز منتشر شده است و کاربران می‌توانند همان حال و هوا را روی گوشی‌های خود تجربه کنند. این بازی جذاب امکان حضور در مسابقات مختلف را برای کاربران فراهم می‌کند و می‌توان در تورنمنت‌‌ها و لیگ‌های گوناگون شرکتت کنید. علاوه بر این شما قادر هستید با دوستان خود هم به‌صورت آنلاین رقابت کنید. وجود ۶۵۰ تیم مختلف به‌همراه ۳۰ لیگ جهانی و معروف و حضور اکثر بازیکنان نام‌اشنای فوتبال نشان می‌دهد که فیفا به طور یقین یکی از بهترین بازی‌های فوتبال برای آیفون است و می‌تواند تا ساعت‌ها شما را غرق در خود کند.

دانلود فیفا برای آیفون

eFootball™ 2024

یکی از فوتبال‌های قدیمی و جذاب PES یا Pro Evolution Soccer است. البته این نام را اغلب کاربران و گیمرهای قدیمی به خاطر دارند، اما مدتی است که این اسم جای خود را به eFootball داده است. البته نگران نباشید کاربران همان بازی جذاب و دلخواه را با نامی متفاوت و صد البته گرافیکی دلنشین‌تر می‌توانند روی گوشی‌های خود تجربه کنند. امکان رقابت آنلاین و دعوت از دوستان، گرافیک جذاب، مسابقات و لیگ‌های مطرح به همراه بازیکنان ناآشنا و حضور اکثر تیم‌های باشگاهی و ملی همه و همه حکایت از آن دارد که بازی efootball یکی از عناوینی که علاقه‌مندان به فوتبال باید در لیست گیم‌های خود داشته باشند.

اگر به‌دنبال بهترین بازی‌های فوتبال برای آیفون هستید و می‌خواهید حس و حال یک فوتبال واقعی را در قاب گوشی خود تجربه کنید، بازی ای فوتبال قطعاً گیمی است که نباید فرصت تجربه آن را از دست بدهید. شما می‌توانید جدیدترین نسخه این بازی را از استور آی‌اپس دانلود و روی آیفون یا آیپد خود نصب کنید.

دانلود فوتبال PES برای آیفون

سخن پایانی

فوتبال بازی است که هیچگاه برای علاقه‌مندان خسته‌کننده و تکراری نمی‌شود. این حس و حال تنها برای تماشاگران این رشته ورزشی نیست، گیمرهایی که عاشق فوتبال هم هستند از هر فرصتی برای تجربه این گیم پرجاذبه استفاده می‌کنند. با آنکه مدت‌هاست بازی‌های فوتبالی روی گوشی‌های آیفون عرضه شده‌اند، اما گیم‌های موجود در این عرصه متنوع و متفاوت هستند. اگر به دنبال بهترین بازی فوتبال برای آیفون می‌گردید و می‌خواهید تمی خنده‌دار و مفرح داشته باشد مینی فوتبال و فوتبال فیور جز گزینه‌های اصلی شما خواهند بود.

اگر به دنبال بازی‌هایی در کلاس جهانی با گرافیکی خیره‌کننده و حس و حالی واقعی هستید، پیشنهاد ما ای فوتبال و فیفا است. این دو بازی نه‌تنها روی گوشی‌ها محبوبت بالایی دارند، حتی روی کنسولهای بازی نیز این دو عنوان همیشه یکه‌تاز و رقیبی دیرینه هستند.

در این میان اگر به جنبه‌های آموزشی و ساخت بازیکنان حرفه‌ای فوتبال علاقه‌مند هستید می‌توانید بازی فوتبال سوپر استار را هم در لیست گیم‌های خود قرار دهید. البته توجه داشته باشید برخی از بازی‌های ورزشی شما را در جایگاه مربیان قرار می‌دهند و شما می‌توانید با حضور در موقعیت شغلی آن‌ها علاوه بر تجربه حس و حالی متفاوت تیم‌های بزرگ دنیا را برای رسیدن به موفقیت رهبری و هدایت کنید. در هر حال این شما هستید که باید در میان گزینه‌های متعدد، گزینه مناسب خود را انتخاب کنید.

اکنون به ما بگویید که کدامیک از بازی‌های اشاره‌شده در این مقاله را تجربه کرده‌اید و به نظر شما بهترین بازی فوتبال برای آیفون کدام‌ها هستند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.