بدون دیدگاه
اخبار و رویدادها, لوازم جانبی اپل

مجیک کیبورد جدید در راه است!

علاوه بر محصولات اصلی اپل، لوازم جانبی که این کمپانی آمریکایی تولید می‌کند همواره محبوبیت فراوانی داشته و باعث شده است تا شرکت‌های دیگر نیز به فکر ساخت چنین محصولاتی باشند. شاید در نگاه اول این اقلام چندان مهم نباشند، اما باید بگوییم که برخی از جدیدترین  آن‌ها مانند مجیک کیبورد‌ها اهمیت فوق‌العاده‌ای برای کاربران آیپد دارد. به موضوع مجیک کیبورد اشاره کردیم، بر اساس اخبار و گفته‌های مارک گارمن، تحلیلگر ارشد نشریه بلومبرگ و یکی از افشاکنندگان محصولات اپل، این کمپانی قرار است نسخه‌ای جدید از این ابزار جانبی را وارد بازار کند.

این فرد مشهور در دنیا رسانه‌ها در مصاحبه‌ای با نشریه Power On به این موضوع اشاره کرده است که اپل در حال ساخت یک مجیک کیبورد جدید است که در سال آتی میلادی عرضه خواهد شد. او معتقد است که این محصول جدید بیش از آنکه برای کاربران آیپد پرو کارایی داشته باشد برای صاحبان آیپد ایر کاربرد خواهد داشت و از نظر قیمتی و امکانات یک ابزار پایه‌ای و متوسط تلقی می‌شود. البته یکی از مهم‌ترین دلایل چنین ادعایی این است که احتمالاً مجیک کیبورد جدید فاقد بدنه آلومنیومی خواهد بود که طبیعتاً از قیمت آن می‌کاهد.

البته مشخص نیست به جز بدنه اپل چه ویژگی خاص دیگری را از این کیبورد جادویی حذف یا به آن اضافه کرده است، قدر مسلم آیپد کاربران ایر نیز می‌توانند با خرید این محصول کاربردی تبلت خود را به یک مک بوک کوچک لمسی تبدیل کنند و اغلب ژست‌های حرکتی متداول را که پیش‌تر با ترک پد و کیبورد مک بوک قابل انجام بود را با مجیک کیبورد انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.