بدون دیدگاه
اخبار و رویدادها

اطلاعات تازه از Apple Watch X و مدل جدید SE

مشخصات اپل واچ x و se

در ماه‌های آینده باید منتظر رونمایی از جدیدترین محصولات پوشیدنی اپل یا به تعبیری ساعت‌های هوشمند اپل باشیم. اکنون به‌نظر می‌رسد این محصولات قرار است با تغییرات خاص و متفاوتی روانه بازار شوند. بر اساس اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده است، ظاهراً اپل واچ سری ۱۰ یا ایکس با صفحه نمایش بزرگ‌تر و تغییرات سخت‌افزاری وارد میدان خواهد شد. برخی از کارشناسان بر این باورند که دلیل بزرگ‌تر شدن صفحه این ساعت به استفاده از ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل ارتباط دارد و این کمپانی می‌خواهد کاربران تا حد ممکن آزادی عمل زیادی برای انجام تسک‌های مختلف داشته باشند.

اما خبر نه‌چندان خوب درباره ساعت اپل واچ ایکس، موضوع قابلیت‌ها و سیستم پایش سلامت جدید آن است. ظاهراَ قرار نیست این ویژگی‌ها در بدو ورود همراه با ساعت جدید اپل باشد. بر اساس برخی داده‌های منتشرشده این قابلیت به واسطه برخی مشکلات در مراحل تست هنوز قابل عرضه نیست و انتظار می‌رود این فرایند تا پس از انتشار ساعت هم ادامه داشته باشد.

از سوی یگر برخی افشا‌کنندگان اطلاعات محصولات اپل به نشریات گفته‌اند ساعت اپل واچ سری SE که آخرین مدل آن در سال ۲۰۲۲ عرضه شده است یک تغییر مهم خواهد داشت. بر این اساس اپل می‌خواهد این ساعت را تا حد ممکن ارزان بسازد و به‌همین دلیل قرار است محصول تازه با بدنه پلاستیکی وارد بازار شود. اپل تا به امروز در بدنه هیچ کدام از ساعت‌های خود از پلاستیک استفاده نکرده بود و این رویکرد برای مجموعه‌ای که به موضوعات زیست‌محیطی اهمیت فراوانی می‌دهد، کمی عجیب و غیرمنطقی به‌نظر می‌رسد. اپل هنوز هیچ واکنشی در خصوص این اخبار نشان نداده است و احتمالی کمی وجود دارد که این داده‌ها اشتباه یا غلط باشند.

با این حال باید منتظر ماند و دید اپل چه برنامه‌ای برای محصولات پوشیدنی خود دارد. نظر شما در این ارتباط چیست؟ آیا اپل برای کاهش هزینه‌ها به دنبال قربانی کردن رسالت حفاظت از محیط زیست با ساخت بدنه‌های پلاستیکی است یا این موضوع جنبه‌های دیگری دارد که ما از آن‌ها بی‌اطلاع هستیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.