بدون دیدگاه
اخبار و رویدادها

احتمال معرفی هوم پاد جدید با نمایشگر

اکثر کاربران شرکت اپل و محصولاتش را به دلیل ساختار‌شکنی و تفاوت‌های خاص دوست دارند، اگرچه از نظر برخی از کارشناسان و علاقه‌مندان به حوزه فناوری ورود برخی محصولات این شرکت را دیر هنگام و پس از حضور رقبا می‌دانند، اما با این حال اپل همواره طرفداران پروپا قرص خود را دارد و بر اساس چهارچوب‌های زمانی مورد نظرش پیش می‌رود.

یکی از موضوعاتی که بحث آن در فضای مجازی داغ شده است، عرضه محصولات جدید و متفاوت اپل است. از اپل رینگ (Apple Ring) گرفته تا ماشین‌های هوشمند همه به این موضوع اشاره دارند که این کمپانی برای سال‌های آتی برنامه‌های بیشتری دارد و بهشکلی متفاوت در پی تصاحب بازار است. یکی از موارد جذاب در لیست احتمالی محصولات آینده اپل، HomePod‌های جدید به همراه نمایشگر است.

هوم پاد یکی از ابزارهایی است که به نظر می‌رسد اپل می‌خواهد آن را دستخوش تحولات گسترده‌ای کند. افزودن یک نمایشگر به ساختار این دستگاه که بتواند تعامل بیشتر برای کاربران ایجاد کند از جمله دگرگونی‌های گسترده‌ای است که احتمالاً دیر یا زود شاهدش خواهیم بود. موضوع عرضه هوم پادهای جدید پیش‌تر نیز با بررسی کدهای بتای سیستم عامل iOS 18 و اشاره به نوع جدید ان محصول بر سر زبان‌ها افتاد، اما ظاهراً این اطلاعت جنبه شایعه ندارندو  بسیار جدی هستند و اپل در نهایت چنین دستگاهی را معرفی خواهد کرد.

در این میان چیزی که تا به امروز به طور قطعی نمی‌دانیم این است که آیا نمایشگر هوم پاد می‌خواهد به عنوان بخشی از بدنه آن باشد و تصاویر روی پوشش پارچه‌ای آن نمایش دهد یا اینکه این نمایشگر مستقل و جداگانه مانند یک آیپد یا آیفون کوچک روی دستگاه خواهد بود.

به طور کلی هوم‌ پاد ابزاری چند کاربردی است، بدین معنا که می‌توان ضمن تعامل کلامی با دستیار هوشمند اپل و دسترسی به محصولاتی مانند آیفون یا آیپد و ارتباط با ابزارهای هوشمند خانه و کنترل آن‌ها، از طریق آن آهنگ‌ها و نواهای صوتی را هم شنید.

باید دید اپل در نهایت چه تغییرات انقلابی را برای این دستگاه در نظر گرفته است؟ آیا در ماه سپتامبر و با معرفی آیفون ۱۶، هوم پاد جدید هم رونمایی خواهد شد؛ باید منتظر ماند و دید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.