بدون دیدگاه
اخبار و رویدادها

تاریخ رسمی معرفی آیفون ۱۶ مشخص شد

از ماه‌ها پیش شایعات مختلف در خصوص آیفون‌های جدید در حال دست‌به‌دست شدن بود. بسیاری از کاربران منتظر بودند تا اپل زمان رویداد معرفی محصولات جدیدش را مشخص کند. با آنکه حدس‌ها و گمانه‌زنی‌های مختلفی در این خصوص وجود داشت، اما کسی به‌طور دقیق نمی‌دانست که این کمپانی محبوب چه زمانی را در نظر گرفته است. سرانجام این انتظارها به پایان رسید و ساعاتی پیش اپل با ارسال ایمیل دعوت‌نامه‌ای برای رسانه‌ها اعلام کرد که مراسم این شرکت در روزهای ابتدایی ماه سپتامبر خواهد بود.

بر اساس این دعوت‌نامه روز ۹ سپتامبر مصادف با ۱۹ شهریور زمانی است که اپل مراسم بعدی خود را برگزار خواهد کرد. نکته جالب توجه طراحی لوگوی اپل است که از ترکیب رنگ‌هایی هرش مصنوعی این شرکت در آن استفاده شده است و به نظر می‌رسد زمان بیشتر مراسم حول همین موضوع خواهد بود.

نکته جالب دیگر نام رویداد است. زمان درخشش است یا Its Glowtime به‌خوبی نشان می‌دهد که اپل انتظارات زیادی از این رویداد دارد و می‌خواهد برای اولین گوشی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی خود سنگ تمام بگذارد. به‌طوری که کاربران بیشتری مشتاق به خرید این محصول شوند.

بر اساس آنچه می‌دانیم قرار است آیفون‌های سری ۱۶، ایرپادز نسل ۴ و اپل واچ ایکس یا سری ۱۰ در این رویدادمعرفی شوند، پس ساعت‌های خود را برای ۱۹ شهریور تنظیم و اخبار و تازه‌‌های مراسم اپل را از وبلاگ آی‌اپس دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.