بدون دیدگاه
اپلیکیشن های کاربردی, سلامتی و تناسب اندام

آشنایی با اپلیکیشن دکتر دکتر

امیدواریم هیچگاه کار شما به مصرف دارو و مراجعه به پزشک نیافتد، اما متآسفانه این موضوعی است که همه ما هر از چندگاهی به آن نیاز پیدا می‌کنیم و امری تقریباً اجتناب نا‌پذیر است. البته تجربه مشترک و متاسفانه تلخ اکثر مردم سختی و چالش‌های رزرو وقت دکتر، یافتن پزشک مناسب و موضوعات مختلف است. اکثر ما گاهی به متخصصی نیاز پیدا می‌کنیم که تا پیش از این نرفتیم و نمی‌دانیم کدام دکتر می‌تواند گزینه بهتری برایمان باشد. از سوی دیگر اغلب اطلاعاتی درباره پزشکان شهر یا محله خود نداریم و نمی‌دانیم آیا در منطقه ما متخصص یا پزشکی قابل اعتماد وجود دارد یا نه. اما امروز ما می‌خواهیم به شما اپلیکیشنی را معرفی کنیم که می‌تواند تا حد زیادی مشکلات و دغدغه‌های درمانی را کاهش دهد. اپلیکیشن دکتر دکتر برنامه‌ای است که توصیه می‌کنیم آن را روی گوشی یا تبلت خود داشته باشید و از امکانات وسیع آن استفاده کنید. اما این امکانات چه هستند و چگونه می‌توانند به شما در راستای انتخاب یک پزشک یا متخصص مناسب کمک کنند.

آشنایی کلی با اپلیکیشن دکتر دکتر

از آنجا که موضوع تعیین وقت پزشکان و متخصصان در کشورمان با چالش‌های متعددی روبه‌رو است و گاهی اوقات به دلیل ضعف مدیریت، افراد نیازمند و دارای شرایط حاد باید مدت‌ها منتظر نوبت بمانند، سازندگان اپلیکیشن دکتر دکتر تلاش کردند تا با ساخت برنامه‌ای جامع شرایط فعلی و ارتباط میان بیماران و پزشکان را به شکلی مطلوب تغییر دهند. اگر تا پیش از این رفتن دکتر برایتان سخت و دشوار بود، اکنون با وجود این برنامه کاربردی دیگر نیاز به معطلی‌های طولانی نیست. شما با نصب اپلیکیشن دکتر دکتر برای آیفون یا گوشی‌های اندروید یا حتی مراجعه به وب‌سایت این مجموعه می‌توانید با توجه به موقعیت مکانی خود به انواع خدمات پزشکی دسترسی داشته باشید.

این اپلیکیشن با گردهم آوردن بیش از ۱۵ هزار متخصص از سراسر کشور به مرجعی بزرگ در زمینه نوبت‌دهی تبدیل شده است و کاربران می‌توانند بدون هیچ محدودیتی از متخصص مورد نظر خود در اسرع وقت نوبت بگیرند. موضوع دریافت وقت ویزیت تنها یکی از چالش‌های مهم بیماران بوده و مورد مهم دیگر کیفیت و سوابق پزشکان است. احتمالاً بارها برای هر کدام از ما پیش آمده است که با مراجعه به یک پزشک به دلیل برخورد نامناسب یا تشخیص‌های اشتباه دچار مشکلات متعددی شدیم. خوشبختانه در اپلیکیشن دکتر دکتر این امکان وجود دارد که شما بر اساس بازخورد و رضایت کاربران پزشک مورد نظر خود را انتخاب کنید. علاوه بر این سوابق تحصیلی و تخصص‌ها و دوره‌های هر پزشک به‌شکلی مشخص در صفحه پروفایل آن‌ها در برنامه دکتر دکتر گنجانده شده است.

علاوه بر پزشکان شما می‌توانید برای مواردی مانند آزمایشگاه‌ها هم از این برنامه نوبت دریافت کنید. اگر تا به امورز فرصت انجام یک چکاپ کامل را به‌دلیل نبود وقت و عدم دریافت نوبت نداشتید، اکنون زمان آن است که با نصب اپلیکیشن دکتر دکتر این موضوع را به‌شکل جدی پیگیری کنید و از سلامت خود و عزیزانتان مطلع شوید.

نکته مهم دیگر در خصوص این برنامه گستردگی تخصص‌ها و پزشکان است، بدین معنا که شما تقریباً هر نوع متخصصی را می‌توانید در اپلیکیشن دکتر دکتر پیدا کنید. از پزشکان حاذق در حیطه گوارش تا زنان و زایمان و بیماری‌های عفونی تا اطفال همه و همه در این برنامه گنجانده شده است و تقریباً غیرممکن است که نتوانید از طریق این برنامه به نیازهای پزشکی خود رسیدگی کنید.

ویژگی‌های اپلیکیشن دکتر دکتر

در بخش قبلی به کلیاتی در خصوص اپلیکیشن دکتر دکتر اشاره کردیم و برخی از قابلیت‌های مهم این برنامه موبایلی را با شما در میان گذاشتیم، اما اکنون بد نیست تا به‌شکلی تیتروار به برخی از ویژگی‌های تأثیرگذار این برنامه بپردازیم.

  • امکان انجام مشاورهای تلفنی با پزشکان و متخصصان برتر کشور بدون هیچ محدودیتی
  • امکان دریافت نوبت از پزشکان بدون پرداخت هزینه اولیه
  • پیدا کردن نزدیک‌ترین نوبت از متخصص مورد نظر به باز‌های زمانی شما
  • دریافت موقعیت دقیق پزشک روی نقشه و امکان مسیریابی از طریق اپلیکیشن دکتر دکتر
  • امکان اطلاع از نوبت‌دار شدن (دریافت نوبت) پزشک مورد نظر
  • امکان تعیین تاریخ و زمان ویزیت
  • چت آنلاین و امکان ارتباط با متخصصان از طریق پیام‌های متنی
  • امکان یافتن دکتر مورد نظر بر اساس منطقه و محله شما
  • امکان لغو کردن نوبت بدون هیچ محدودیتی
  • دریافت نوبت به شکل ۲۴ ساعته در تمامی ایام هفته
  • امکان جابه‌جایی نوبت در صورت خالی بودن نوبت‌های بعدی
  • امکان ویزیت شدن حتی به‌شکل غیرحضوری
  • رابط کاربری ساده برای افرادی که آشنایی چندانی با برنامه‌های موبایلی ندارند.

سخن پایانی

به طور یقین سختی و رنج یک بیماری موضوعی نیست که بتوان با هیچ کاری آن را کمتر کرد، اما تسهیل در انجام اموری مانند تیین وقت از پزشک مورد اعتماد، امکان تماس تلفنی و ارتباط مستمر با متخصصان موضوعی است که می‌تواند موجب آرامش خاطر بیماران شود. اگر تا به امروز در خصوص مراجعه به یک پزشک دچار تردید بودید و به دلیل چالش‌ها دریافت تایم ویزیت این کار را به‌تعویق انداخته‌اید، اکنون زمان آن رسیده است که با نصب اپلیکیشن دکتر دکتر این موضوع را به‌شکلی جدی و اصولی دنبال کنید و خیالتان از بابت همراهی پزشکان راحت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.