بدون دیدگاه
اخبار و رویدادها

ایرپادز پرو ۲ از تمامی سمعک‌ها عملکرد بهتری دارد!

یکی از ویژگی های مهم و متفاوتی که در کنفرانس ۶ام سپتامبر معرفی شد، سیستم کمک شنوایی یا Hearing Aid بود. در حقیقت اپل با به‌روزرسانی برای ایرپادز پرو ۲ به کاربرانی که از کم شناویی رنج می‌برند کمک می‌کند تا با استفاده از این هندزفری بلوتوثی صدای اطراف را واضح‌تر و بهتر بشنوند. نکته جالب توجه در خصوص این ویژگی‌ خاص نوع کاربرد و سیستم آن است. در حقیقت ایرپادز پرو ۲ یک هندزفری است، اما با این ویژگی متفاوت می‌توان از آن در قالب یک سمعک استفاده کرد.

اکنون خبر می‌رسد که این قابلیت جدید برتری ویژه‌ای به ایرپادز پرو ۲ داده است، بدین معنا که این دستگاه از نظر کیفیت، امکانات و قابلیت‌ها یک سر و گردن ازبهترین سمعک‌های موجود در بازار نیز بهتر است. بر اساس گزارشی که نشریه Wired منتشر کرده است، می‌توان به وضوح متوجه شد که این دستگاه می‌تواند یک خطر جدی و قابل ملاحظه برای شرکت‌های سازنده سمعک باشد.

موضوع اصلی و متمایز در این دیوایس سیستم سوئیچ یا جابه‌جایی میان قابلیت‌های مختلف است. در حقیقت ایرپادز پرو ۲ به کاربران اجازه می‌دهد بدون آنکه به‌شکل دستی تغییری ایجاد کنند، بتوانند بر اساس ویژگی‌های محیطی و نوع شرایطی که با مواجه هستند تغییر می‌کند. به عنوان مثال اگر کاربر در حین گوش کردن به صدای یک بازی باشد و در همان تلفنش زنگ بخورد، ایرپادز بلافاصله به تنظیمات مورد نیاز برای برقراری تماس تلفنی با فرد مورد نظر سوئیچ می‌کند. علاوه بر این موارد ایرپادز پرو دو به یک audiogram حرفه‌ای مجهز خواهد شد که می‌تواند ضمن سنجش شنوایی افراد، صداهای تولیدشده را هم بر همین اساس تغییر دهد.

در گزارش نشریه وایرد به این اشاره شده است که سمعک‌های فعلی هوشمندی و توانایی چندانی در خصوص چنین قابلیت‌هایی ندارند و معرفی این ویژگی برای ایرپادز جدید به ویژه برای کم شناوایان می‌تواند جهشی بزرگ و یک تغییردهنده بزرگ در این صنعت باشد.

این موضوع نشان می‌هد که اپل تلاش دارد تا هر چه بیشتر محصولاتش  هم‌سو با خواسته افراد ناتوان و کم‌توان باشد و آن‌ها شهم بتوانند زندگی را با کیفیت بهتر و بالاتری تجربه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.