بدون دیدگاه
اخبار و رویدادها

استور Aptoide در راه دستگاه‌های اپل

احتمالاً به خاطر دارید که اپل با انتشار آپدیت iOS 17.4 به کاربران در منطقه اروپا اجازه داد تا از اپلیکیشن‌های خارج از اپ استور نیز استفاده کنند. حالا و ساعاتی پیش مشخص شد که استور مشهور Aptoide قرار است به زودی راهی دستگاه‌های اپل شود و دیر یا زود باید منتظر استورهای دیگر هم باشیم.

سازندگان استور Aptoide اعلام کردند که در روز پنجشنبه استور خود را روی سیستم عامل iOS منتشر خواهند کرد و این عرضه به همراه تعداد مختلفی از بازی‌های گوناگون خواهد بود. البته جالب است بدانید این استور اولین نمونه عرضه شده نیست و پیش از آن Altstore و Setapp دو فروشگاه بزرگ دیگری بودند که راهی دستگاه‌های اپل شدند.

با آنکه قرار است این استور به زودی در دسترس عموم قرار بگیرد، اما در حال حاضر محدودیت بالایی برای دسترسی به آن وجود دارد. بدین معنا که کاربران محدودی اجازه دانلود و ورود به اپلیکیشن را خواهند داشت. بر اساس گفته‌های سازندگان Aptoide یک لیست ۲۰ هزار نفری در انتظار مجوز برای دانلود و دسترسی به این استور هستند، اما آن‌ها روزانه به ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ نفر اجازه ثبت‌نام و ورود خواهند داد.

اگر درباره این استور چیزی نمی‌دانید، باید بگوییم Aptoide یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های موجود روی سیستم عامل اندروید است که میلیون‌ها نفر از خدمات و اپلیکیشن‌های آن استفاده می‌کنند. توسعه‌دهندگان این مارکت در مصاحبه‌ای با نشریه Verge اعلام کردند که در ابتدا کار تعداد کمی از بازی‌ها روی این استور عرضه خواهند شد، اما به مرور این تعداد افزایش می‌یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.