بدون دیدگاه
اخبار و رویدادها

آیپد مینی ۷ چگونه خواهد بود؟

پس از معرفی نسل جدید آیپد پرو آیپدهای ایر جدید، کاربران به‌شدت مشتاق هستند تا ببینند اپل چه برنامه‌ای برای نسل بعدی آیپد مینی دارد. از آنجا که چند سالی است از زمان معرفی و عرضه کوچک‌ترین عضو خانواده آیپدها می‌گذرد، به نظر می‌رسد در اواخر امسال یا اوایل سال بعدی میلادی شاهد رونمایی از نسخه جدید این دستگاه محبوب باشیم.

اما موضوعی که فکر کاربران را به خود مشغول کرده تغییرات احتمالی آیپد مینی ۷ نسبت به مدل پیشین است. با آنکه چیز چندانی در این خصوص نمی‌دانیم، اما به نظر می‌رسد آیپد مینی احتمالاً تغییرات مشبه موارد زیر را خواهد داشت:

  • استفاده از پردازنده سری A اپل و احتمالاً نسخه A17
  • معرفی رنگ‌های جدید
  • بهبود دوربین جلویی و افزودن ویژگی‌های جدید مانند HDR 4
  • استفاده از ماژول WiFi-6E
  • پشتیبانی از اپل پنسل پرو

در خصوص سنسنورها و اتصالات این دستگاه اخبار چندان موثقی وجود ندارد، اما به نظر می‌رسد ما همچنان شاهد تاچ آیدی و USB-C پیشین در مدل‌های آتی آیپد مینی باشیم. از آنجا که اخبار پراکنده‌ای در خصوص معرفی مدل‌های OLED و تاشو تبلت و مک بوک‌های اپل به گوش می‌رسد، جای تعجب نیست که این کمپانی چند میلیارد دلاری نمی‌خواهد سورپرایزها و تغییرات مهم خود را فعلاً در هیچ دستگاهی اعمال کند.

به نظر شما آیپد مینی ارزش خریدن با این مشخصات احتمالی را دارد و می‌توان از آن به به عنوان یک ابزار کاربردی استفاده کرد؟ نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.