لوگو کالری شمار کرفس ـ رژیم لاغری و چاقی

کالری شمار کرفس ـ رژیم لاغری و چاقی

4.7
تصاویر کالری شمار کرفس ـ رژیم لاغری و چاقیتصاویر کالری شمار کرفس ـ رژیم لاغری و چاقیتصاویر کالری شمار کرفس ـ رژیم لاغری و چاقیتصاویر کالری شمار کرفس ـ رژیم لاغری و چاقیتصاویر کالری شمار کرفس ـ رژیم لاغری و چاقی

توضیحات

کرفس اپلیکیشن فعال در حوزه‌ی‌ سلامت و تناسب اندام در ایران است. با کرفس می‌توانید، وزن مناسب خود را پیدا کنید و برای رسیدن به آن برنامه‌ی‌ لاغری یا چاقی دریافت کنید یا وزن خود را حفظ کنید. کرفس با بهره‌گیری از روش‌های علم تغذیه و تناسب اندام، مقدار کاهش یا افزایش وزن مجاز را در بازه‌های هفتگی برای شما تعیین می‌کند و کالری مورد نیاز برای رسیدن به هدف را مشخص می‌کند.


کالری شماری روش کرفس برای رژیم و لاغری بر مبنای کالری‌شماری است. این روش هیچ غذایی را ممنوع نمی‌کند بلکه به شمردن دائمی کالری وعده‌های غذایی تاکید دارد. کالری‌شماری در واقع یک سبک زندگی است که یادآوری می‌کند هر لحظه باید به تغذیه خود اهمیت داد. افراد بسیاری به وسیله‌ی‌ این روش به وزن ایده‌آل رسیده‌اند و آن را حفظ کرده‌اند.


کار با کرفس آسان است


برای کار با کرفس شما فقط باید کمی اطلاعات مربوط به وزن، قد، سن و جنسیت خودتون رو وارد کنید.

کرفس میزان کالری که شمارا در وزن فعلی نگه میدارد برای شما مشخص می‌شود.

می توانید با افزودن غذا، در هر روز یا چند روز گذشته، کالری روزانه خود را محاسبه کنید. *اگر به بخش تعیین هدف بروید می‌توانید برای کاهش یا افزایش وزن هدف‌گذاری کنید و برنامه به شما کالری مناسب را اعلام می‌کند و شما برای رسیدن به وزن مورد نظر باید آن کالری را رعایت کنید.

خدمات کرفس


کرفس علاوه بر کالری‌شماری خدمات دیگری نیز ارائه می‌دهد:

امکان هدف‌گذاری برای تغییر وزن

بالغ بر 150 دستور غذای رژیمی و سالم

ارائه‌ی‌ حرکت‌های ورزشی

کالری غذاهای مختلف

کالری ورزش‌های مختلف

ارائه‌ی‌ میزان پروتئین مورد نیاز بدن

ارائه‌ی‌ میزان پروتئین هر غذا

یادآوری ثبت وعده‌های غذایی

امکان ثبت غذا از طریق اسکن بارکد

امکان ثبت میزان مصرف آب روزانه

جوایز و افتخارات


برنامه برگزیده مردمی و داوران در جشنواره موبایل ایران

برنده جایزه کاربردپذیری در جشنواره بین‌المللی UXPA

برای اطلاع از به‌روزرسانی‌ها، چالش‌های غذایی و اطلاعات مفید سلامت و تغذیه اینستاگرام کرفس به آدرس @karafs.app و تلگرام کرفس به آدرس @karafsapp را دنبال کنید.


تیم کرفس به طور پیوسته در حال به‌روزرسانی و بهبود برنامه است. لطفاً در صورت مشاهده‌ی‌ هر گونه اشکال قبل از شکایت از برنامه آن را با ایمیل eynakgroup+karafs@gmail.com یا در ساعات اداری با شماره تلفن ۶۶۰۶۶۱۹۴ در میان بگذارید.


شماره پشتیبانی

02143407050


تغییرات نسخه اخیر


  • رفع برخی مشکلات جزئی


توسعه دهنده

کرفس