لوگو مدیریت فروشگاه

مدیریت فروشگاه

تصاویر مدیریت فروشگاهتصاویر مدیریت فروشگاهتصاویر مدیریت فروشگاهتصاویر مدیریت فروشگاهتصاویر مدیریت فروشگاهتصاویر مدیریت فروشگاه

توضیحات

اگر صاحب کسب و کاری هستید که نیاز به ثبت اطلاعات خرید و مدیریت مشتری‌ها، انبار و … دارید اپلیکیشن مدیریت فروشگاه به بهترین نحو میتواند کسب کار شما را مدیریت نماید.


اپلیکیشن به ۴ قسمت کلی اشخاص، انبار، امور مالی و گزارش‌ها تقسیم شده است.


در هر قسمت شما با امکانات زیادی که اپلیکیشن در اختیارتان قرار میدهد آشنا می‌شوید و تنها کافیست به راهنمای هر صفحه مراجعه کنید.


قسمت اشخاص به منظور ثبت اطلاعات شخص و معاملات میباشد.


قسمت انبار‌داری به منظور ثبت اطلاعات کالاها، میزان ورودی و خروجی کالا میباشد.


قسمت امور مالی به منظور ثبت چک، هزینه‌ها، حساب بانکی و ... میباشد


قسمت گزارش به منظور گزارش کلی از فروشگاه شما ایجاد شده است. که به‌صورت فایل اکسل یا PDF قابل دریافت میباشد.


قابلیت های اپلیکیشن:


امکان کار به‌صورت تیمی و آنلاین


قابل استفاده بر روی اندروید، ویندوز و وب


هماهنگی کامل در هر ۳ نسخه اندروید، ویندوز و وب


امکان استفاده به‌صورت آنلاین و آفلاین


امکان ساخت وبسایت فروشگاهی فقط در چند دقیقه


امکان ارسال مانده حساب، تاییدیه خرید یا پرداخت مشتری از طریق سامانه پیامکی


امکان تعریف کارمند و اعطلای دسترسی محدود - برای مثال بازاریاب، انباردار یا ...


امکان دریافت فاکتور در سایزهای مختلف


امکان ارسال لینک فاکتور به مشتری


امکان دریافت انواع گزارشات به‌صورت اکسل یا PDF


امکان پشتیبان‌گیری آنلاین و دستی از کلیه اطلاعات


امکان چاپ رسید بر روی پرینترهای حرارتی قابل حمل


مدیریت تاریخ انقضا - مفید برای داروخانه‌ها و ...


امکان ضمیمه کردن فایل تصویری برای هر سند


و هزاران امکان مفید دیگر


در صورتی که در کسب‌و کار خود نیاز به امکانات دیگری دارید، می‌توانید با ما در تماس باشید.


با آرزوی موفقیت‌های بینهایت در کسب‌ و کارتان


تغییرات نسخه اخیر

امکان درج واترمارک در فاکتور

امکان نمایش اعداد بصورت فارسی در فاکتور

امکان مخفی کردن ساعت در فاکتور

امکان نمایش جزییات پرداخت در فاکتور

رفع مشکلات گزارش شده


توسعه دهنده

AdinApp