لوگو اسکایپ | Skype

اسکایپ | Skype

تصاویر اسکایپ | Skype تصاویر اسکایپ | Skype تصاویر اسکایپ | Skype

توضیحات

اسکایپ جهان را در حال مکالمه کردن حفظ می کند. بدون توجه به اینکه از چه دستگاهی استفاده می کنید، با یک پیام فوری یا تماس صوتی و یا تماس تصویری به صورت رایگان "سلام" کنید. اسکایپ روی موبایل، تبلت‌، کامپیوتر و مک بوک ها در دسترس است.


تماس ویدئویی : صرفا شنونده ی صدای تشویق ها نباشید، آن ها را ببینید. با ۱ تا ۲۴ نفر از دوستان و افراد خانواده تان تماس ویدئویی HD برقرار کنید و وقتی که در حال گفتن «ما نامزد کردیم» هستید، خنده ها و گریه های همه افراد را ببینید.


گفتگو : مستقیما به افراد دسترسی داشته باشید. پیام ها را برای دوستانتان بفرستید، توجه افراد را با (@) نام بردنشان جلب کنید و یا گروهی برای برنامه ریزی یک مهمانی خانوادگی، تشکیل دهید.


اشتراک گذاری : عکس ها و فیلم هایتان را برای دوستان و خانواده خود بفرستید. عکس ها و فیلم های به اشتراک گذاشته شده را در گالری خود ذخیره کنید. طرح فعلی را برای تیمتان بفرستید و یا صفحه خود را برای برنامه ریزی یک سفر با دوستانتان به اشتراک بگذارید.


تماس صوتی : از قرار گرفتن در جلوی دوربین خجالت می کشید؟ با هر کسی در جهان به وسیله ی اسکایپ تماس صوتی برقرار کنید. همچنین می توانید با قیمت پایین با خطوط تلفن همراه و تلفن ثابت تماس بگیرید.


خودتان واقعی تان را بروز دهید: با استفاده از شکلک ها، به گفتگوهایتان روح ببخشید. برای ارسال تصاویر متحرک و یا عکس از روی وب، بر روی "+" کلیک کنید و روی عکس هایتان متن، خطوط دلخواه و ... بنویسید.


*‌ تماس ها از اسکایپ به اسکایپ رایگان هستند.اما ممکن است اپراتور برای اینترنت سیمکارت هزینه هایی را در نظر بگیرد. ما به شما استفاده از بسته های اینترنت نامحدود و یا اتصال وای فای را پیشنهاد می کنیم.


در هر نقطه از جهان، با هزینه های مقرون به صرفه می توانید از اسکایپ برای ارسال پیامک و برقراری تماس با خطوط تلفن همراه و تلفن ثابت، استفاده کنید. شما می توانید به کسانی که عضو اسکایپ نیستند و یا آنلاین نمی باشند، با استفاده از اعتبار و یا اشتراک اسکایپ، دسترسی داشته باشید.


حریم خصوصی :

https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=507539

توافقنامه خدمات مایکروسافت :

https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=530144


تغییرات نسخه اخیر

-bug fixes

ما به بازخوردهای شما توجه می کنیم و برای بهبود اسکایپ تلاش خواهیم کرد.


تغییرات آخرین نسخه برنامه عبارت اند از :



  • بهبود پایداری و قابلیت اطمینان


توسعه دهنده

Skype Communications S.a.r.l