لوگو Zombieland: AFK Survival ++

Zombieland: AFK Survival ++

تصاویر Zombieland: AFK Survival ++تصاویر Zombieland: AFK Survival ++تصاویر Zombieland: AFK Survival ++تصاویر Zombieland: AFK Survival ++تصاویر Zombieland: AFK Survival ++تصاویر Zombieland: AFK Survival ++تصاویر Zombieland: AFK Survival ++تصاویر Zombieland: AFK Survival ++تصاویر Zombieland: AFK Survival ++تصاویر Zombieland: AFK Survival ++

توضیحات

در این بازی دفاعی بیکار زامبی به جای شخصیت های مورد علاقه خود بپرید و مغز زامبی های بی پایان را منفجر کنید.


به جاده بروید و با بازماندگان عاقلانه مورد علاقه خود به ماجراجویی های زامبی شکن بروید.


هنگام جمع آوری قهرمانان و رهبری تیم خود در این بازی حماسی تیراندازی زامبی، قوانین را به خاطر بسپارید و یک قهرمان باشید. وقت آن است که خاموش یا خاموش شوید!


در دنیای رستاخیز پسا آخرالزمانی می گذرد، شما جوخه های ارتقا یافته ای از شخصیت های عجیب و غریب می سازید، با تجهیزات دفاعی ویرانگر سطح می شوید و در این بازی های ماجراجویی بیکار Rpg اعتیاد آور، در برابر زامبی های طاقت فرسا از سطوح دشواری افزایش می یابد. از خود و تیم خود در برابر حملات زامبی بیکار باطل دفاع کنید یا از عواقب آن متحمل شوید.


نکات برجسته


سیستم دوستان

چگونه در دنیای دهکده زامبی زنده بمانید؟ قانون شماره 29: سیستم دوستان. در این بازی RPG بیکار شما قهرمانان، از جمله شخصیت های کاملاً جدید را جمع آوری می کنید.


کمربند ایمنی

قهرمان را ببندید، شما درگیر یک ماجراجویی دفاعی زامبی‌ها هستید. رکاب به فلز و سفر جاده ای در سراسر آمریکا از طریق بوستون، لاس وگاس، آتلانتا، و بیشتر! تیم‌های متعددی را در این بازی کلیک زامبی به بیرون بفرستید تا در بازی‌های دفاعی چندگانه ارتقا پیدا کنید و غارت کنید!


دو تا ضربه ی آهسته بزن

یکی در سینه یکی در سر! برای هدف قرار دادن زامبی ها ضربه بزنید تا از گروهی از ارواح دفاع کنید و به آنها حمله کنید. توانایی های منحصر به فرد و سرگرم کننده را برای هر قهرمان فعال و باز کنید. ضربه بزنید تا شخصیت های خود را با سلاح ها و ارتقاهای جدید ارتقا دهید تا در جنگ حماسی بیکار زامبی ها پیروز شوید.


اول شلیک کن

برای مقابله با امواج غول پیکر زامبی های بیکار و رئیسان دهکده زامبی در این بازی دفاعی، باید یک مشت جمع کنید. Idle upgrades نام بازی تیراندازی زامبی است. هزاران سلاح مرگبار از جمله تفنگ، تپانچه، مسلسل و چاقو را جمع آوری و ارتقا دهید! تیراندازی به زامبی ها هرگز اینقدر مست کننده نبوده است!


تخم مرغ عید پاک

شوخی‌ها، شوخی‌ها و تک‌خط‌ها همگی در این بازی بی‌کار RPG حمله زامبی گنجانده شده‌اند. هر آنچه در مورد بازی‌های زامبی می‌دانید و دوست دارید در این بازی زامبی کلیک‌کننده گنجانده شده است!


حالت های جدید بازی

برج بابل

بازی حماسی برج زامبی بی‌وقفه و بدون توقف. هدف حماسی شما؟ با تیراندازی به زامبی ها، از راه خود به سمت بالا دفاع کنید تا از یک قهرمان اسرارآمیز تکه تکه کنید. برای برنده شدن، باید با استفاده از شخصیت‌ها، سلاح‌ها و حملات مختلف به سمت برج بجنگید. برحذر بودن! تیراندازی به زامبی ها به تدریج سخت تر می شود زیرا دفاع بیکار شما با ارتقاء و مهارت قوی تر می شود.


کشتن هفته

مهارت های خود در بازی afk را امتحان کنید و با قهرمانان دیگر برای بازی Kill of the Week رقابت کنید. سم خود را انتخاب کنید و از بین 5 لیگ با قوانین و مقررات مختلف انتخاب کنید. شما امتیاز جمع آوری می کنید و هرکسی که در پایان رویداد در صدر طبقه بندی قرار گیرد، جوایز و ارتقاهای ویژه دریافت می کند. این جنگ بیکار RPG است! آیا در صدر لیست دفاع از زامبی ها قرار خواهید گرفت؟


اطلاعات اضافی

فیس بوک: https://www.facebook.com/zombielandtap

توییتر: https://twitter.com/Zombielandtap

وب سایت: http://zombielandgame.com/

این بازی معمولی ممکن است شامل تبلیغات متناسب با علایق شما از طرف خانواده شرکت‌های Sony Corporation و همچنین اشخاص ثالث باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، به www.aboutads.info مراجعه کنید.

برای اعمال انتخاب های خاص در مورد تبلیغات مبتنی بر علاقه، به www.aboutads.info/choices مراجعه کنید. همچنین می توانید برنامه App Choices را در اینجا دانلود کنید

www.aboutads.info/appchoices.


سیاست حفظ حریم خصوصی: http://www.sonypictures.com/corp/privacy.html

شرایط استفاده: http://www.sonypictures.com/corp/tos.html

اطلاعات من را نفروشید:

https://privacyportal-cdn.onetrust.com/dsarwebform/d19e506f-1a64-463d-94e4-914dd635817d/b9eb997c-9ede-451b-8fd4-29891782a928.html


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

Sony Pictures Television